Beoordelingen Natuurgeneeskunde.nu

Prima begeleiding.

Marleen uit: Havelte

04-12-2016

Soort therapie: TCM/Acupunctuur

Nooit gedacht dat ik me ooit zou begeven in het alternatieve circuit. Naar mensen die daar ook over twijfelen, zou ik willen zeggen, probeer het een keer, nee heb je, ja kun je krijgen, het heeft mij ontzettend geholpen en ik heb meerdere mensen met succes in de afgelopen jaren, ook doorverwezen. Hier wordt gekeken naar het totaalplaatje, en niet naar één bepaald aspect of onderdeel !

Liesbet uit: Ermelo

03-12-2016

Soort therapie: Natuurgeneeskunde

Persoonlijke benadering is prettig en goed.
Jammer dat de prijzen van de middelen hoog zijn.
Ook jammer dat bepaalde middelen niet meer te verkrijgen zijn omdat ze uit de handel genomen zouden zijn.

Dhr. F. uit: Hoorn

30-11-2016

Soort therapie: Orthomoleculaire geneeskunde

Dhr. M. de Wildt neemt echt tijd om ons als individu qua gezondheid en geestelijk welzijn naar een beter en hoger niveau te tillen op de momenten dat het lichaam door alle dagelijkse beslommeringen en stress ons minder goed gezind is. Wij zijn dhr. M. de Wildt zeer dankbaar wat hij door zijn deskundigheid voor ons gezin betekent.

Marleen uit: Bloemendaal

30-11-2016

Soort therapie: Natuurgeneeskunde

Ik merk dat ik tijdens een consult echt gehoord en begrepen word. Ik krijg advies op maat die ik thuis en op het werk kan inzetten of in mijn achterhoofd houdt.
Ondersteunende pillen zijn erg goed en op elkaar afgestemd. Ik voel me er veel beter door en kan beter functioneren en heb ik meer draagkracht. Ik kan altijd terecht en anders word ik altijd binnen korte tijd na mijn belletje teruggebeld. Dat voelt heel fijn en ondersteunend. Ik ben erg tevreden.