Beoordelingen Natural High-Surfshop

• Sfeer en beleving 9,2
  • Parkeergelegenheid 9,4

Peter uit: België

05-08-2018

Had een trapeze gekocht , leekngiedbte passen in de winkel, de week erna het water op en bleek deze iets te groot. Geen enkel probleem on de shop, vriendelijk ontvangen, gekeken wat het probleem was en direct een andere trapeze gegeven zonder discussie .
Bij een vorig bezoek had ik een inox schroefje nodig en heeft het personeel extra moeite gedaan om toch iets in de juiste maat te vinden . Een aanrader !

Julian von: Bürdenbach

01-04-2018
9,6

Erfahrungen:
Super Beratung und hervorragenden Brnachrichtigungs-Service für die Schnupperkurse. Sehr zu empfehlen.

Empfehlen Natural High - Surfshop weiter: ja

Bert

01-11-2017

Jelle geeft altijd perfect advies

Jelle uit: Wuustwezel, belgie

27-10-2017

Altijd topservice!!

Stefan uit: Coevorden

19-10-2017

Prima ervaring mee gehad , kite besteld zelfde dag verstuurd , top dit !

Dominik uit: Deutschland

19-09-2017
9,9

Perfect service and support in case of Amy problem. Theo are friendly and support when something is broken,even it was not purchased from them. Tank you very much.

Baris uit: Bonaire

01-09-2017

Ik ben meerdere malen heel vriendelijk en adequaat geholpen door Jelle. Daarvoor mijn dank! Ik beveel iedereen om hun kite spullen bij Natural High te kopen/bestellen.

Bart uit: Amsterdam

26-08-2017

Goed geholpen met deskundig advies wat betreft aanschaf vinnen surfboard

Maria uit: Amstelveen

20-08-2017

Ik word altijd prettig behandeld met een super mega deal voor de kite's. Als er wat is, kan altijd kontakten, altijd antwoord/oplossing. Kiteschool geeft goede tips. Leuke kite spot en lekker eten.

Sander uit: Amsterdam

21-06-2017

Ik heb online een aankoop gedaan. Zeer uitgebreid te woord gestaan via mail, waarbij fijn en deskundig advies gekregen. Snelle reactie en scherpe prijs! Ik kan niet wachten tot m'n nieuwe setje binnen is.