Beoordelingen Natural High-Surfshop

• Parkeergelegenheid 9,4

Dominik uit: Deutschland

19-09-2017
9,9

Perfect service and support in case of Amy problem. Theo are friendly and support when something is broken,even it was not purchased from them. Tank you very much.

Baris uit: Bonaire

01-09-2017

Ik ben meerdere malen heel vriendelijk en adequaat geholpen door Jelle. Daarvoor mijn dank! Ik beveel iedereen om hun kite spullen bij Natural High te kopen/bestellen.

Bart uit: Amsterdam

26-08-2017

Goed geholpen met deskundig advies wat betreft aanschaf vinnen surfboard

Maria uit: Amstelveen

20-08-2017

Ik word altijd prettig behandeld met een super mega deal voor de kite's. Als er wat is, kan altijd kontakten, altijd antwoord/oplossing. Kiteschool geeft goede tips. Leuke kite spot en lekker eten.

Sander uit: Amsterdam

21-06-2017

Ik heb online een aankoop gedaan. Zeer uitgebreid te woord gestaan via mail, waarbij fijn en deskundig advies gekregen. Snelle reactie en scherpe prijs! Ik kan niet wachten tot m'n nieuwe setje binnen is.

Jos uit: Aruba

13-06-2017

Jelle en het team heeft mij meerdere malen geholpen bij verkoop, demo en aanpassen van kite materiaal. Ik ben er erg over te spreken. Er was een warranty probleem met een van mijn aankopen en sinds ik op Aruba woon hebben ze een vervangend product via een US head office kunnen organiseren. Snelle reacties, informatie en ondersteuning dus kort om goede service. Erg bedankt weer Jelle!

Wessel

29-10-2016

Maurice uit: Rotterdam

10-09-2016

Angela uit: Amsterdam

10-09-2016
8,2

Heel sfeervol, goede plek breed strand en aardig personeel

calvin uit: hellevoetsluis

20-08-2016

Top locatie met zeer vriendelijk personeel en super leuke uitdagingen!