Beoordelingen Natural High-Events

Philip uit: Rotterdam

21-06-2019
9,8

Ik heb ervaring met: Suppen

Het was een geweldige dag voor iedereen van ons bedrijf. Het hele programma was heel goed ingepland en er heerst een relaxte sfeer. De instructeurs en het personeel doen hun werk erg goed en zijn erg vriendelijk. Dit was voor ons echt een uitje, die voor herhaling vatbaar is.

Bedrijf/ vereniging/ school: Alhra GroepAanbeveling: ja

Marcel uit: STRIJEN

20-06-2019

Ik heb ervaring met: Suppen

Super dag gehad met ons personeel en aanhang. BBQ super afsluiting van een superdag.

Bedrijf/ vereniging/ school: Direct Source Int.Aanbeveling: ja

Mieke uit: Tilburg

20-06-2019

Ik heb ervaring met: Suppen

Bedrijf/ vereniging/ school: ezCompanyAanbeveling: ja

Pieter uit: Zierikzee

12-06-2019

Ik heb ervaring met: overig

Super leuke groepsactiviteit. de begeleiding kon echt beter, het enthousiasme ontbrak helaas.

Bedrijf/ vereniging/ school: OmodaAanbeveling: ja

Bedrijf/ vereniging/ school: Design is DeadAanbeveling: ja

Ilse uit: Roosendaal

03-06-2019

Ik heb ervaring met: Beachchallenge

We hebben een super dag gehad met de personeelsvereniging. Organisatie is erg goed, vriendelijkheid en enthousiasme van de begeleiders, horecapersoneel is top! Eten was heerlijk, we hebben enorm genoten, dank je wel!

Bedrijf/ vereniging/ school: Cematec Engineering bvAanbeveling: ja

Jessica uit: Vlissingen

27-05-2019

Reden bezoek teambuilding

Ik heb ervaring met: Beachchallenge

Wij hebben met 35 collega's een ontzettende leuke teambuilding gehad. In de ochtend eerst brainstormsessie bij Informatie Centrum Grevelingen in Oesterzaal. Daarna een uitgebreide lunch gehad op het buitenterras. Voor de middag hadden bij Blokarten maar omdat er te weinig wind stond zijn we gaan KiteBuggyen. Leuk alternatief. De beachvolleybal games vielen heel erg in de smaak. Mede ook door de leuke instructeurs. Het weer zat mee. Het was prachtig zonnig. De dag afgesloten met een borrel met lekkere hapjes en daarna BBQ die wederom in de smaak viel.

Al met al een topdag gehad

Bedrijf/ vereniging/ school: Damen Schelde Naval Shipbuilding Aanbeveling: ja

Ingrid uit: Roosendaal

20-05-2019
9,6

Ik heb ervaring met: Blokarten

In kader van 10 jarig bestaan bedrijfsuitje bij Natural High, blokarten en diner. Gelukkig zat het weer mee en iedereen super middag & avond gehad!

Bedrijf/ vereniging/ school: EasyFloat ponton systemenAanbeveling: ja

Mirella uit: Amsterdam

20-05-2019
9,8

Ik heb ervaring met: Beachchallenge

Super mooie locatie, heel aardig personeel en alles heel goed georganiseerd. Ik kreeg de avond ervoor nog een telefoontje dat helaas Blokarten en Kitebuggy niet door kon gaan omdat er geen wind zou zijn. Maar dat is helemaal goed opgelost door andere activiteiten. Onze medewerkers hebben zich super goed vermaakt!

Bedrijf/ vereniging/ school: LenovoAanbeveling: ja

Marc uit: Dieren

23-04-2019

Ik heb ervaring met: overig

Natural High geeft het echte Beachgevoel en daarbij horende beleving in hun activiteiten. De Horecagelegenheid heeft sfeer en bijpassend personeel die goed in alle gemakken voorzien. Ik zou graag terugkomen met een volgend Event en geef een welverdiende 8.5 als beoordeling.