Beoordelingen Natural High-Events

• Parkeergelegenheid 9,1

Hans

Reden bezoek overige

Ik heb ervaring met: Blokarten

erg leuk, jammer dat de begeleiders wat problemen hadden met de tijd die we geboekt hadden.
Ook vreemd dat er een kart op eens mee genomen werd voor een calamiteit elders

Margo uit: Klundert

7,8

Ik heb ervaring met: Blokarten

Bedrijfsuitje - 35 man Blokarten en aansluitend BBQ - super tevreden!!!

Vrij parkeren - voor de deur.
Qua zitgedeelte was er een gedeelte van de beachclub buiten voor ons gereserveerd. Dus we konden gelijk lekker bij elkaar zitten, uit de wind en droog.

De activiteit viel wat tegen, maar dat had met de wind te maken. We waren verdeeld in 3 groepen. Groep 1 had meer wind dan groep 3. Uiteindelijk is er uitgeweken naar Plan B - kitevliegeren - stuntvliegeren. Waarna achteraf bleek dat groep 1 niet had willen stoppen en groep 3 eerder had willen vliegeren. Dus als het mogelijk is (veiligheidshalve) wellicht niet in zn geheel over naar plan B, maar de mogelijkheid tot opsplitsing.

Het eten was heerlijk (BBQ) en de bediening vriendelijk. Al met al een uitje tot in de puntjes verzorgd. Een aanrader.

Hilde uit: Nieuwkuijk

Ik heb ervaring met: Blokarten

We hebben een geweldige dag gehad. Het blokarten, powerkiten en suppen was boven verwachting. Het weer was geweldig. De organisatie heeft alle zorgen uit handen genomen en ervoor gezorgd we nergens zelf aan hoefden te denken. De lunch was eenvoudig maar lekker, een zeer luxe borrelhap tussendoor en later een eenvoudige BBQ waar het vlees wel te snel van op was. In de avond een leuke band bij de feestavond waar we ontzettend gelachen hebben. Een super dag!

Bedrijf/ vereniging/ school: Personeelsverenging HercutonAanbeveling: ja

Maris uit: Zwijndrecht

20-09-2018
8,2

Ik heb ervaring met: Beachchallenge

Leuke dag geweest, mooi weer en goede ontvangst.Jammer dat Blokarten niet door kon gaan.
Het Burger Slider Buffet was heerlijk en ruim voldoende. Onze verwachting was echter nog een nagerecht, dit stond ook niet omschreven.Misschien handig om dit erbij te vermelden.
Verder een prima dag voor ons allemaal.

Bedrijf/ vereniging/ school: RAVZHZAanbeveling: ja

Marjon uit: Rotterdam

19-09-2018

Reden bezoek teambuilding

Ik heb ervaring met: overig

TOP dag, super georganiseerd, heerlijk gegeten

Bedrijf/ vereniging/ school: PolitieAanbeveling: ja

Martina

18-09-2018

Anlass des Besuchs: sonstige

Ich habe teilgenommen an: Strandsegeln

Erfahrung:
Wir wurdenuns super betreut und haben uns sehr wohlgefühlt. Hat jede Menge Spaß gemacht. Sollte man ausprobieren. Kleiner Tipp: Fahrradhandschuhe o. ä. wären hilfreich, da die Hände durch kräftiges Ziehen am Seil mehr Halt hätten.

Kegelverein Empfehlen Natural High - Events weiter: ja

Christine uit: Rotterdam

12-09-2018

Ik heb ervaring met: Blokarten

Wij hebben een geweldige dag gehad met het team en komen zeker een keer terug in de toekomst

Bedrijf/ vereniging/ school: Unilever - FoodsolutionsAanbeveling: ja

Roger uit: Brunssum

09-09-2018
5,2

Reden bezoek familieuitje

Ik heb ervaring met: overig

Op zondag 9 september 2018 om 13.00 uur na onze strandwandeling willen we een drankje nemen. We worden door een jongedame aangesproken dat we binnen niet plaats mogen nemen vanwege personeelsgebrek! Buiten ligt op bijna de h elft van de tafels een bordje gereserveerd. We mochten buiten op een bank plaatsnemen maar moesten ons drankje zelf binnen halen en direct afrekenen. 10 minuten later mochten andere gasten wel binnen plaatsnemen.
Dit heb ik in mijn heel leven nog nooit meegemaakt. Ronduit belachelijk! Hier komen we nooit meer. Zo onvriendelijk!.

Cecile uit: Spijkenisse

31-08-2018

Ik heb ervaring met: Kitebuggyen

Bedrijf/ vereniging/ school: Veiligheidsregio Rotterdam-RijnmondAanbeveling: ja

Marco uit: Bunnik

24-08-2018

Ik heb ervaring met: Blokarten

Hartelijk dank team van Natural High! We hebben als collega's van Fincade (en partners) een ontzettend leuke middag en avond gehad bij jullie. Ontzettend leuk om te blokarten en de gezamenlijke BBQ was een mooie afsluiter! Thnx Rox voor de begeleiding! Was top!

Bedrijf/ vereniging/ school: Fincade BVAanbeveling: ja