Beoordelingen Natural High-Clinics

heel tof

Marcel uit: Breda

9,5

Ervaring met: blokarten, kitebuggyen

Samen met mijn vrouw hebben we het blokarten een geweldige ervaring gevonden. Aan het eind van de dag lekker met de elementen gespeeld. Wanneer je de slag eenmaal te pakken hebt, is het de rest van de les een heerlijke beleving We waren letterlijk 'Natural High'

Esta uit: Niederkruechten

Ervaring met: blokarten

Leuk, snel te leren en mooie strandtent voor de apres-blo!

Liesbeth uit: Den Haag

9,7

Heel leuk!

Gert uit: Vaassen

9,9

Ervaring met: blokarten, kitebuggyen

Met beide clinics had ik het erg getroffen met het weer, veel zon en wind. Dit samen met de enthousiaste medewerkers maakte het voor mij een onvergetelijk weekend. Ik heb zowel van het kitebuggyen als van het blokarten erg genoten!

Elian uit: Sint niklaas Belgiƫ

08-06-2017
9,8

Gert uit: Vaassen

04-06-2017

Ervaring met: blokarten, kitebuggyen

Leuke, enthousiaste medewerkers. Leuke locatie. Kortom echt een aanrader. Ik kom zeker en graag nog een keer terug!!

Vrony uit: Hengelo Overijssel

10-05-2017

Ervaring met: blokarten

Aanstekelijk enthousiasme van de medewerkers. Erg behulpzaam en klantvriendelijk! Zowel richting volwassenen maar ook naar de kinderen. We komen graag weer een keer terug.

Julie uit: Berghem

05-05-2017

Ervaring met: blokarten

We hebben een goede uitleg gehad en toen iedereen het snapte, kregen we de vrijheid om gewoon rond te blokarten. Ondanks de regen heb ik het heel leuk gehad.. "Er bestaat niet zoiets als slecht weer, alleen slechte kleding."

Marjo uit: Brielle

17-04-2017

Ervaring met: blokarten

Fantastische, goed begeleide ervaring, komen we zeker vaker doen (met ons pasje, ook helemaal goed)