Beoordelingen Natural High-Clinics

• Parkeergelegenheid 9,4

Claudius uit: Den Haag

21-06-2018

Ervaring met: blokarten

Super leuke ochtend, voor jong en oud (samen met mijn 10 jarige zoon 2 uur ge- blokart). Goede instructie, leuk parcour, stevig en modern materiaal, laagdrempelig en veel fun voor relatief weinig geld! Dikke aanrader.

Hannelore uit: Edegem, België

Dank u well

Jeroen uit: OPHEUSDEN

15-03-2018

Ervaring met: blokarten

Echt heel gaaf! Ga vooral als er veel wind is en weinig mensen. Na de clinic krijg je een brevet om zelf een blowkart te huren. Wij hebben op dag 2, 2 uur lang het hele mooie brede grote strand afgeraced! (en komen zeker terug!!)

Michel uit: Limmen

28-02-2018

Ervaring met: blokarten

Super leuke dag gehad beetje koud maar dat mag de pret niet drukken .
Goede uitleg en instructie en daarna lekker het strand op daarna weer opwarmen in het gezellige restaurant
Top komen zeker weer terug

Patrick

28-02-2018

Ervaring met: blokarten

De eerste maal ! Een heel leuke ervaring en komen zeker terug! Dit is vooral een toplocatie !!!!Goed voor ons Belgen niet zover rijden !

Roel uit: Tilburg

26-02-2018

Ervaring met: blokarten

Met familie Gerritse geblokart. Hoewel mijn broers zeker niet zo goed waren in het blokarten als ik, was het toch een leuke ervaring! De instructrice was ook erg goed.

Martijn uit: Tilburg

26-02-2018
9,5

Ervaring met: blokarten

Wij hebben dit als geweldig ervaren, goede begelijding en een zeer aan te bevelen middag besteding. Extra leuk tintje we hebben hartelijk gelachen dat jullie dachten dat we 11 broers waren hahaha.

Boris uit: Goirle

25-02-2018

Ervaring met: blokarten

Geweldige dag gehad! Zeker een aanrader naar anderen.

“Familie Gerritsen” kwamen niet uit het oosten, waren geen 11 broers, maar was het 12de hockeyteam van HC Tilburg ;-)

Dank aan onze instructrice! Mede door haar goede uitleg en begeleiding een top dag gehad!

Wellicht tot een volgend bezoek, met anderen of met mijn team,
Boris

Robin uit: Rotterdam

25-02-2018

Ervaring met: blokarten

Fantastisch uitje gehad samen met mijn man en kinderen van 10 en 15.