Beoordelingen Natural High-Clinics

Ilja uit: Venray

31-07-2018
4,6

Ervaring met: kitebuggyen

Prima gastvrije ontvangst. Daarna als een lawine bergafwaarts. Kite 1: niet goed. Kite 2: na twintig minuten gearriveerd (afstand 100m.) en.. ook niet goed. Wederom minimaal 10 minuten later Kite 3: deed het, echter dermate klein dat zelfs onze zoon van net dertien en klein van stuk deze met zijn pink in bedwang kon houden. Geuite grieven werden door de twee jongedames die als instructrice waren aangewezen vooral beoordeeld op "de toon". Op geen enkele manier hand in eigen boezem. Nog geen vinger...

Al met al is een activiteit waar wij veel van hadden verwacht en weken van te voren naar uit hebben gekeken, volkomen in het water gevallen. Dit is enkel te wijten aan slechte voorbereiding (of zoals ik dat uit uitte...k*t-organisatie) en ongeïnteresseerde instructrices.

Ilja uit: Venray

31-07-2018
4,6

Ervaring met: kitebuggyen

We hebben wel het geld teruggekregen. We hadden echter graag het dubbele betaald voor wel een goede ervaring.

Helma & John uit: Geldermalsen

08-07-2018
9,6

Ervaring met: suppen

Geweldige ervaring met alleen maar hoogtepunten!
Wij hebben een super leuke Sup clinic gehad van Jon, hij is bijzonder enthousiast en deskundig. Wij hebben een intensieve clinic gekregen met veel avontuur door de hoge golven. Deze club is zeker aan te bevelen voor iedereen.

Bedankt Jon voor deze ervaring op zee!

Claudius uit: Den Haag

21-06-2018

Ervaring met: blokarten

Super leuke ochtend, voor jong en oud (samen met mijn 10 jarige zoon 2 uur ge- blokart). Goede instructie, leuk parcour, stevig en modern materiaal, laagdrempelig en veel fun voor relatief weinig geld! Dikke aanrader.

Hannelore uit: Edegem, België

Dank u well

Jeroen uit: OPHEUSDEN

15-03-2018

Ervaring met: blokarten

Echt heel gaaf! Ga vooral als er veel wind is en weinig mensen. Na de clinic krijg je een brevet om zelf een blowkart te huren. Wij hebben op dag 2, 2 uur lang het hele mooie brede grote strand afgeraced! (en komen zeker terug!!)

Michel uit: Limmen

28-02-2018

Ervaring met: blokarten

Super leuke dag gehad beetje koud maar dat mag de pret niet drukken .
Goede uitleg en instructie en daarna lekker het strand op daarna weer opwarmen in het gezellige restaurant
Top komen zeker weer terug

Patrick

28-02-2018

Ervaring met: blokarten

De eerste maal ! Een heel leuke ervaring en komen zeker terug! Dit is vooral een toplocatie !!!!Goed voor ons Belgen niet zover rijden !

Roel uit: Tilburg

26-02-2018

Ervaring met: blokarten

Met familie Gerritse geblokart. Hoewel mijn broers zeker niet zo goed waren in het blokarten als ik, was het toch een leuke ervaring! De instructrice was ook erg goed.