Beoordelingen Natural High-Beachclub

• Sfeer en beleving 8,8
  • Parkeergelegenheid 9,5

Amika uit: Hellevoetsluis

28-06-2016

Wij vinden het hier erg leuk en we komen hier graag.

Muriel uit: Nootdorp

11-06-2016

Locatie top, supervriendelijk personeel. Ondanks drukke dag, vriendelijke bediening. Niets teveel en snel alles op tafel. Kwaliteit eten top, niets op aan te merken!

Samantha uit: Oosterland

11-06-2016

Doe dichte schoenen aan en haren vast ;). De parasol nam ons uitzicht op de zonsondergang weg. Verder een super avond gehad!

Dorine uit: Utrecht

11-06-2016

Super lekker gegeten en heel goed bediend door Ishja!
Groot verschil met overige (minder ervaren?) collega's. Menukaart mag iets uitgebreider.
Al met al een hele fijne ervaring. Wij zijn zeer tevreden en raden andere gasten Natural High zeker aan.

Justin uit: Putten

8,1

Heerlijk gegeten!

akex uit: Rotterdam

07-06-2016

Super goede sfeer, enthousiaste bediening die je niet lang laat wachten, en de Nh burger heerlijk, Zeker een plek om naar terug te keren!!

Sascha von: Voerde

01-11-2015

Empfehlen Natural High - Beachclub weiter: ja

Erfahrungen:
sehr, sehr empfehlenswert. Tolle Location

Wim uit: Barendrecht

11-09-2015

Top, maarrrrrr de muziek kan beter😎

Bianca uit: Zoetermeer

12-07-2015

Sinds het begin Natural High meegemaakt en daarmee ook hun groei.
Het is absoluut commercieel gezien een vooruitgang geweest voor Natural High, de verhuizing.

Gelukkig is de FlightZone erbij gekomen en ontwikkeld zich weer tot een plek voor surfers want wij voelde ons een beetje verdrongen de laatste tijd en moesten altijd op tijd tafeltje reserveren dit was voorheen niet het geval en dat gaf ons juist het gevoel van vrijheid. Zoals gezegd ontwikkeld de flightzone zich weer meer in dat oude gevoel en blijven wij komen. Dit was echter recent nog wel een puntje van twijfel voor ons.

De snelheid van bediening en kwaliteit van de keuken hebben wij altijd TOP gevonden en daar is niets aan veranderd, ga zo door.
De roulatie van personeel is jammer maar blijft horeca.
Kortom een totale score 9

Peter uit: Hellevoetsluis

23-06-2015

Zeer goed gegeten (saté )
Vriendelijke bediening lokatie super
Zelfs op bewolkte dinsdag 23-6 gezellig druk
Zeer lekkere koffie en koekje erbij 😜😜😜