Beoordelingen Natural High-Beachclub

• Parkeergelegenheid 9,5

Anna

17-08-2018
7,4

Ik had als hoofdgerecht pasta pesto, die eerst niet goed in het systeem was gezet waardoor het langer duurde. Toen ik het na 20 min wachten in totaal kreeg was het meer room dan pesto. Mijn vriendin had de zalmfilet die weinig smaak had. ondertussen dat ik mijn pasta kreeg was mijn vriendin haar bord al leeg. We hadden als toetje beide ben&jerry ijs. Wij hebben 30 min daarop gewacht. Uiteindelijk kwam het naar ons toe en bleken het andere smaken ijs te zijn waardoor het weer terug moest. Toen we eenmaal de goede smaak hadden gekregen dachten we: waarom hebben we nou 30min gewacht op zo'n simpel bakje? Ook vragen om de rekening duurde lang, er was genoeg personeel maar in het hoekje waar wij zaten was net te weinig.

Herbert uit: Driel

23-07-2018
3,6

door onwijs slechte bediening bijzonder lang moeten wachten ( + 30 min) en uiteindelijk te horen krijgen dat de keuken net 5 min gesloten is. dus geen eten gekregen en teleurstellend afgedropen

Theo von: Köln

18-06-2018
6,4

Empfehlen Natural High - Beachclub weiter: nee

Datum 18.06.2018
Ankunft gegen 1615h. Nach 15 Minuten noch keine Bedienung zur Bestellaufnahme am Tisch. Sind selbst zur Theke und haben die Bestellung aufgegeben. 1650h noch keine bestellten Getränke am Tisch. Durch Zufall eine Bedienung gesichtet, die sehr unfreundlich meinte, es liegt keine Bestelling vor. So geht man nicht mit Gästen um

Chiara

01-04-2018

Erfahrungen:
Jonas bediente uns und war sehr nett und kümmerte sich um unserer Wohl mit großem Engagement.

Rinus uit: Yerseke

26-03-2018
9,8

We werden allereerst hartelijk welkom geheten en omdat onze gereserveerde tafel nog niet gereed stond ( wij waren ook wat vroeger dan afgesproken ) werd die in een mum van tijd voor ons gereed gemaakt. Daarna liep alles gewoon op ontzettend leuke "rolletjes". Drankjes, je hoefde maar te knipperen met je ogen of het was er al ! Prima. Het eten wat we aan de het eind van de dag met z'n dertienen hebben hebben verorberd was buitengewoon goed en overheerlijk. Daarnaast hebben we 's middags ook nog "geblokart "en dat was een groot succes, ontzettend genoten en de begeleiding en uitleg en hulp hierbij waren fantastisch ! Eén ding: we komen zeker terug dat is iets dat zeker is !!! Heel hartelijk bedankt voor de ontzettend leuke middag en avond ! Veel succes verder ! Ga zo door ! Namens allen die aanwezig waren bij: "verjaardag Rinus" op zondag 25 maart j.l. 2018.

Yuri uit: Hoensbroek

12-09-2016

Als groep van 23 man waren we allemaal zeer tevreden en we komen volgend jaar zeker terug als we weer ons duikweekend hebben met onze club!
Vriendelijke bediening en flexibiliteit zoals hier hebben we nog niet gehad. We hebben al meerdere restaurants gehad hier in de buurt en deze bevalt het beste.

José von: Brouch (Lux)

03-09-2016
9,6

top location & good food

Birgit von: Frankfurt

20-08-2016

Erfahrungen:
Einfach nur schön.....muss immer wieder kommen! Macht weiter so

Esmée uit: Nieuwkoop

02-08-2016