Beoordelingen Natural High-Beachclub

• Parkeergelegenheid 9,5

Chiara

01-04-2018

Erfahrungen:
Jonas bediente uns und war sehr nett und kümmerte sich um unserer Wohl mit großem Engagement.

Rinus uit: Yerseke

26-03-2018
9,8

We werden allereerst hartelijk welkom geheten en omdat onze gereserveerde tafel nog niet gereed stond ( wij waren ook wat vroeger dan afgesproken ) werd die in een mum van tijd voor ons gereed gemaakt. Daarna liep alles gewoon op ontzettend leuke "rolletjes". Drankjes, je hoefde maar te knipperen met je ogen of het was er al ! Prima. Het eten wat we aan de het eind van de dag met z'n dertienen hebben hebben verorberd was buitengewoon goed en overheerlijk. Daarnaast hebben we 's middags ook nog "geblokart "en dat was een groot succes, ontzettend genoten en de begeleiding en uitleg en hulp hierbij waren fantastisch ! Eén ding: we komen zeker terug dat is iets dat zeker is !!! Heel hartelijk bedankt voor de ontzettend leuke middag en avond ! Veel succes verder ! Ga zo door ! Namens allen die aanwezig waren bij: "verjaardag Rinus" op zondag 25 maart j.l. 2018.

Yuri uit: Hoensbroek

12-09-2016

Als groep van 23 man waren we allemaal zeer tevreden en we komen volgend jaar zeker terug als we weer ons duikweekend hebben met onze club!
Vriendelijke bediening en flexibiliteit zoals hier hebben we nog niet gehad. We hebben al meerdere restaurants gehad hier in de buurt en deze bevalt het beste.

José von: Brouch (Lux)

03-09-2016
9,6

top location & good food

Birgit von: Frankfurt

20-08-2016

Erfahrungen:
Einfach nur schön.....muss immer wieder kommen! Macht weiter so

Esmée uit: Nieuwkoop

02-08-2016