Beoordelingen Nasano Management B.V.

• Deskundigheid 8,0
  • Duidelijkheid 7,7
  • Afspraken nakomen 8,3

Reinier uit: Krimpen aan den IJssel

03-12-2018

Mijn ervaring met de mensen van Nasano is erg positief. Ze zijn ter zake kundig, prettig in de omgang, werken zaken goed uit o.b.v. een briefing en communiceren snel en helder.

Bob uit: Zoetermeer

19-11-2018
7,8

Nasano heeft Green Valley erg goed geholpen om van reactieve marketing te komen tot pro-actieve (online) marketing en lead generatie. Daarbij is gebleken dat Nasano op meerdere vlakken deskundigheid in huis heeft, variërend van operationele tot strategische activiteiten. Nasano opereert daarbij niet als een 'uurtje-factuurtje-fabriek' maar neemt ook verantwoordelijkheid voor het leveren van resultaten en het indien nodig vervangen van mensen.

Niels uit: Nijmegen

19-11-2018
7,6

Britt uit: Neede

24-05-2018
7,6

Ik heb de online cursus over koude acquisitie gevolgd en was erg tevreden met de uitleg en de tips die ik hier gekregen heb.

K. uit: Zmeer

17-05-2018

Naomi uit: Apeldoorn

17-05-2018

Frank uit: Hazerswoude-Dorp

16-05-2018
8,2

Nasano heeft een marketingcampagne voor ons opgezet en helpt ons bij acquisitie.

tineke uit: elst

11-05-2018

Mini incompany workshop van Doris gehad, een ochtend, betreffende acquisitie, wat voor mij nieuw is. Inspirerende ochtend gehad.

Erik uit: Vught

08-05-2018

Nasano heeft een SEA- en SEO-campagne opgezet, intensief klantonderzoek gedaan, de website geoptimaliseerd en online marketingcampagnes uitgevoerd op basis van buyer persona’s, behoeftes en vraagstukken. Ook lopende activiteiten zijn geoptimaliseerd. Ze draaien continu aan de knoppen om de vindbaarheid van ISP software te optimaliseren en maken duidelijk wat mogelijk is met het beschikbare budget. Ik kan veel aan ze overlaten: dat ontzorgt.

Arno uit: Apeldoorn

07-05-2018

Fijne gesprekspartner, en resultaat!