Beoordelingen Naaicentrum Rouwendal

• Assortiment 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,9

Marlies uit: Apeldoorn

30-06-2017

Goed, vriendelijk en snel geholpen. De les bij een nieuwe naaimachine is een aanrader, prachtig voorbeeld van buitengewone service!

Lilian uit: Wapenveld

21-06-2017

Eerlijk advies en daarnaast enorm servicegericht.

Hanny uit: Apeldoorn

20-06-2017

In 1981 kocht ik bij naaimachinehuis Rouwendal mijn eerste goede machine, een Ricar, die 28 jaar dienst heeft gedaan. Wel een dure maar superfijne machine. Omdat ik weinig kleding meer naaide kocht ik daarna een Janomé 525 voor kleine klusjes. Daar ik sinds 4 jaar veel bijzondere dingen naai, vermaak of aanpas voor onze gehandicapte kleindochter, bleek deze Janomé te licht voor de klussen die ik ermee deed. Heb toen een tweedehandse Bernina QE 440 gekocht, die ook het "zware werk aankon". En sinds mei heb ik een nieuwe Bernina 740, met wijde werkopening, gekocht en ben er superblij mee. Dit laatste kon ik doen omdat Coby Rouwendal een héél goede inruilprijs gaf voor mijn QE440. Al 36 jaar ben ik er nu klant en ben heel tevreden over de kennis en service. Heel fijn vind ik ook de workshop die je er gratis bij krijgt en waar je leert hoe de machine werkt, waarvoor de voetjes gebruikt worden en voor al je vragen. Zowel bij mijn vorige en de nieuwe machine zijn het 2 workshops geworden, omdat nog niet alles besproken was. Daar wordt niets extra's voor gerekend. En het mapje met de oefenlapjes kun je nog eens inkijken. Ook kun je altijd bellen of langskomen met vragen. Ik ben een zeer tevreden klant en raad het een ieder, die een naaimachine wil kopen, aan om het bij Coby Rouwendal te doen. Je kunt de machine in de winkel uitproberen, krijgt goed advies en goede service. En een onderhoudsbeurt wordt ook in de winkel gedaan.
Wens iedereen veel plezier van en met haar/ zijn machine. Groet van Hanny

K uit: A'doorn

16-06-2017
8,2

Na het aanschaffen van mijn derde naaimachine en een bulk ervaring, heb ik de kennismaking workshop gedaan. Ik ben erg enthousiast. Weer veel handige en praktische vaardigheden geleerd. Mijn creaties gaan nog mooier worden.
Super, dit had ik. Iet willen missen.

Rosemarie uit: Twello

14-06-2017

Ik ben heel goed geholpen toen een nieuwe naaimachine zocht. Er is een breed assortiment en op basis van mijn wensen en de mogelijkheid om het even uit te proberen heb ik een hele mooie machine gevonden met de voor mij juiste prijs/kwaliteitverhouding.
Daarnaast heb ik een workshop gevolgd waar ik veel van heb opgestoken. Het was een ontspannen gezellig en leerzame middag.

13-06-2017
n.v.t.

Zeer klantvriendelijk.Een uur extra uitleg over aangeschafte machine is geen probleem!!!!Door op mogelijkheden van machine te wijzen komt bij mij enthousiasme vanzelf weer terug!!!!!

R uit: Twello

07-06-2017

Sabine uit: Epse

27-05-2017
7,8

Andre

14-05-2017
9,5

Beste klanten service en Cobie kan heel goed multitasking.
Was ik echt verrast hoe het allemaal ging.
Ik kan iedereen aanbevelen Cobie op te zoeken. Toppie!!

Dineke uit: Heerde

10-05-2017

De les na aankoop was zeer nuttig en werd op een ontspannen manier gegeven. Ook is er ruimte voor extra instructie als daar behoefte aan is . Ik ben erg blij met mijn nieuwe machine!😊