Beoordelingen Naaicentrum Rouwendal

• Assortiment 8,8
  • Prijs/kwaliteit 8,8

Rosemarie uit: Twello

14-06-2017

Ik ben heel goed geholpen toen een nieuwe naaimachine zocht. Er is een breed assortiment en op basis van mijn wensen en de mogelijkheid om het even uit te proberen heb ik een hele mooie machine gevonden met de voor mij juiste prijs/kwaliteitverhouding.
Daarnaast heb ik een workshop gevolgd waar ik veel van heb opgestoken. Het was een ontspannen gezellig en leerzame middag.

13-06-2017
n.v.t.

Zeer klantvriendelijk.Een uur extra uitleg over aangeschafte machine is geen probleem!!!!Door op mogelijkheden van machine te wijzen komt bij mij enthousiasme vanzelf weer terug!!!!!

R uit: Twello

07-06-2017

Sabine uit: Epse

27-05-2017
7,8

Andre

14-05-2017
9,5

Beste klanten service en Cobie kan heel goed multitasking.
Was ik echt verrast hoe het allemaal ging.
Ik kan iedereen aanbevelen Cobie op te zoeken. Toppie!!

Dineke uit: Heerde

10-05-2017

De les na aankoop was zeer nuttig en werd op een ontspannen manier gegeven. Ook is er ruimte voor extra instructie als daar behoefte aan is . Ik ben erg blij met mijn nieuwe machine!😊

Edith uit: Apeldoorn

10-05-2017

Ik ervaar een prettige omgang, geduldige en duidelijke uitleg in geval van vragen, grote bereidheid bij hulp en een aangename benadering
Dank daarvoor, ik kom zeer graag terug

Jelline uit: Tubbergen

19-04-2017
7,8

31-03-2017

uitleg is goed, heel veel geleerd. Alles wordt rustig en geduldig uitgelegd.

Marjan uit: Vaassen

21-03-2017

Persoonlijke rustige manier van benadering naar de klant. Goed luisterend naar wens van klant. Prettig bij aanschaf naaimachine de persoonlijke workshop die je aangeboden wordt. Deze heb ik gevolgd en hiervan veel van geleerd. TOP.