Beoordelingen Naaicentrum Rouwendal

• Assortiment 8,8
  • Prijs/kwaliteit 8,8

kyra uit: brummen

28-11-2017

De informatie bij de verkoop van mijn Janome machine was deskundig en helder.
Vandaag, 28 11 17, een introductie cursus gehad: heel plezierige en deskundige begeleiding.

Petra uit: Deventer

21-11-2017

Prettige uitleg van rustige aardige mensen.

Elly uit: Warnsveld

18-11-2017
8,5

Monique uit: Apeldoorn

18-11-2017

Een hele fijne winkel. Zeer goede service altijd klantvriendelijk. Ze weten waar ze over praten. Je kunt ook jaren later dan dat je de machine daar hebt gekocht nog terecht voor uitleg of een workshop. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Lillian uit: Zutphen

17-11-2017

Een hele prettige sfeer en persoonlijk contact. Er wordt oprecht en deskundig advies gegeven voor zowel voor beginners en gevorderden (ikzelf en mijn moeder).
Zeker de aangeboden workshop is een echte aanrader. Ik leerde hier gelijk mijn nieuwe naaimachine kennen en kreeg een hoop tips om naaien nog makkelijker te maken.

fennie uit: amersfoort

31-10-2017
7,8

prima geadviseerd bij de aankoop en een leuke workshop daarna

Hilde uit: Zutphen

13-10-2017

Fijne winkel waar je goed geholpen wordt. En bij aanschaf van een naaimachine krijg je een workshop hoe ermee om te gaan. Dan weet je alle ins- en outs. Zeker en aanrader.

Trijntje uit: Apeldoorn

30-09-2017

Heel goed op gang geholpen met de naaimachine, eerst een korte uitleg en toen nog een keer een uitgebreide workshop. Ik heb er veel van geleerd, bedankt!

Ida uit: Apeldoorn

14-09-2017
9,5

Goed advies gekregen bij de aanschaf van een nieuwe machine. Daardoor geen spijt van mijn aankoop. De machine doet en kan datgene wat ik zocht. De bijbehorende workshop is zeker de moeite waard. Ik heb al 40 jaar ervaring en toch weer leuke en waardevolle tips geleerd. Een gezellige en leerzame workshop!!

Ada uit: Apeldoorn

21-07-2017

Eerst al goede voorlichting gehad bij het aanschaffen van mijn nieuwe naaimachine. Vanmorgen de workshop gehad om de machine goed te leren kennen. Er was alle tijd voor deze workshop, al mijn vragen werden beantwoord, alles werd erg goed uitgelegd. Ik word er helemaal blij van.