Beoordelingen Naaicentrum Rouwendal

• Assortiment 8,8
  • Prijs/kwaliteit 8,9

lia uit: Apeldoorn

27-12-2017

altijd een luisterend oor, een meedenkende blik en een deskundig advies.
Eigenlijk overal een tien voor, maar ik houd ruimte nog voor nog meer en nog beter:)

Mary uit: Apeldoorn

23-12-2017

Workshop gedaan n.a.v. aankoop nieuwe machine. Veel trucjes geleerd. Heel vriendelijk behulpzaam personeel.

Bianca uit: Vaassen

20-12-2017
9,8

Cobie geeft duidelijk advies, gevraagd en ongevraagd, bij aankoop van een machine. Ze beschikt over erg veel kennis van machines, stoffen en allerlei aanverwante zaken. Tijdens de leerzame workshop werden nuttige tips en trucs gegeven.

Nancy uit: Apeldoorn

20-12-2017

Deskundig en goed advies. De workshop was ook zeer leerzaam.

karli uit: joppe

19-12-2017
9,8

Rouwendal is een warme interessante winkel vol met materialen en idee├źn. Ze hebben er planken vol kleurige rollen stof, mooi op tint gerangschikt, gedrukte soorten en gebatikte soorten en van alles! Je wilt het liefst een fijne serie uitzoeken en mee naar huis nemen. Het is ook niet duur, dus je blijft daar graag een poosje.

Jo uit: Vaassen

17-12-2017

Ik heb goede ervaring met het naaimachinehuis
Rouwendal

Willy uit: Apeldoorn

16-12-2017

Fijne uitleg bij aankoop. Rustig en ontspannen bij de proef en mogelijk heden van de naaimachine

marjola uit: apeldoorn

15-12-2017

Een hele fijne uitleg gehad. Heb er leuke tips gekregen. Ben erg enthousiast!

Mariettr uit: Epe

12-12-2017

Heb een fantastische Bernina gekocht. Meteen over de streep getrokken door de deskundige en bijzonder vriendelijke benadering.
Vanmorgen workshop gevolgd; toegift bij de naaimachine . Wat heerlijk dat ik na ruim 40 jaar naaiervaring, verast was door de vele mogelijkheden en toepassingen die er met de machine mogelijk zijn. Het geeft zoveel meer zelfvertrouwen om met de Bernina aan de gang te gaan.
Dankjewel Coby en Gerda

Brenda uit: Apeldoorn

11-12-2017

Jaren geleden mijn naaimachine bij Rouwendal gekocht en nog steeds heel blij mee. Heel fijn ook dat je meteen geholpen wordt als je met een vraag over de machine komt en er meteen naar gekeken wordt. Ik stond laatst met 10 minuten weer buiten en kon meteen weer aan de slag met mijn machine. Fijn!!!!