Beoordelingen Naaicentrum Rouwendal

• Assortiment 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,9

Nancy uit: Apeldoorn

20-12-2017

Deskundig en goed advies. De workshop was ook zeer leerzaam.

karli uit: joppe

19-12-2017
9,8

Rouwendal is een warme interessante winkel vol met materialen en ideeën. Ze hebben er planken vol kleurige rollen stof, mooi op tint gerangschikt, gedrukte soorten en gebatikte soorten en van alles! Je wilt het liefst een fijne serie uitzoeken en mee naar huis nemen. Het is ook niet duur, dus je blijft daar graag een poosje.

Jo uit: Vaassen

17-12-2017

Ik heb goede ervaring met het naaimachinehuis
Rouwendal

Willy uit: Apeldoorn

16-12-2017

Fijne uitleg bij aankoop. Rustig en ontspannen bij de proef en mogelijk heden van de naaimachine

marjola uit: apeldoorn

15-12-2017

Een hele fijne uitleg gehad. Heb er leuke tips gekregen. Ben erg enthousiast!

Mariettr uit: Epe

12-12-2017

Heb een fantastische Bernina gekocht. Meteen over de streep getrokken door de deskundige en bijzonder vriendelijke benadering.
Vanmorgen workshop gevolgd; toegift bij de naaimachine . Wat heerlijk dat ik na ruim 40 jaar naaiervaring, verast was door de vele mogelijkheden en toepassingen die er met de machine mogelijk zijn. Het geeft zoveel meer zelfvertrouwen om met de Bernina aan de gang te gaan.
Dankjewel Coby en Gerda

Brenda uit: Apeldoorn

11-12-2017

Jaren geleden mijn naaimachine bij Rouwendal gekocht en nog steeds heel blij mee. Heel fijn ook dat je meteen geholpen wordt als je met een vraag over de machine komt en er meteen naar gekeken wordt. Ik stond laatst met 10 minuten weer buiten en kon meteen weer aan de slag met mijn machine. Fijn!!!!

Ellen uit: Warnsveld

28-11-2017

Net terug van een hele duidelijke instructie over mijn naaimachine, met zelfwerkzaamheid om het beter te laten beklijven ;)
Veel nieuwe ideeën opgedaan ! Twee deskundige en vriendelijke vrouwen staan klaar om het enthousiasme voor de naaikunst te voeden en uit te breiden naar nieuwe thema's ! Fijne sfeer, klantgericht ! Dank jullie wel!! Ik heb heel veel geleerd in die (ruim ) twee uur!
Een adres om te onthouden!

Miranda uit: Apeldoorn

9,8

Geweldige workshop gehad na aankoop van mijn naaimachine. Was echt leerzaam! Werd superleuk en goed gedaan! Dank daarvoor

kyra uit: brummen

28-11-2017

De informatie bij de verkoop van mijn Janome machine was deskundig en helder.
Vandaag, 28 11 17, een introductie cursus gehad: heel plezierige en deskundige begeleiding.