Beoordelingen Naaicentrum Rouwendal

• Assortiment 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,9

Brenda uit: Apeldoorn

11-12-2017

Jaren geleden mijn naaimachine bij Rouwendal gekocht en nog steeds heel blij mee. Heel fijn ook dat je meteen geholpen wordt als je met een vraag over de machine komt en er meteen naar gekeken wordt. Ik stond laatst met 10 minuten weer buiten en kon meteen weer aan de slag met mijn machine. Fijn!!!!

Ellen uit: Warnsveld

28-11-2017

Net terug van een hele duidelijke instructie over mijn naaimachine, met zelfwerkzaamheid om het beter te laten beklijven ;)
Veel nieuwe idee├źn opgedaan ! Twee deskundige en vriendelijke vrouwen staan klaar om het enthousiasme voor de naaikunst te voeden en uit te breiden naar nieuwe thema's ! Fijne sfeer, klantgericht ! Dank jullie wel!! Ik heb heel veel geleerd in die (ruim ) twee uur!
Een adres om te onthouden!

Miranda uit: Apeldoorn

9,8

Geweldige workshop gehad na aankoop van mijn naaimachine. Was echt leerzaam! Werd superleuk en goed gedaan! Dank daarvoor

kyra uit: brummen

28-11-2017

De informatie bij de verkoop van mijn Janome machine was deskundig en helder.
Vandaag, 28 11 17, een introductie cursus gehad: heel plezierige en deskundige begeleiding.

Petra uit: Deventer

21-11-2017

Prettige uitleg van rustige aardige mensen.

Elly uit: Warnsveld

18-11-2017
8,5

Monique uit: Apeldoorn

18-11-2017

Een hele fijne winkel. Zeer goede service altijd klantvriendelijk. Ze weten waar ze over praten. Je kunt ook jaren later dan dat je de machine daar hebt gekocht nog terecht voor uitleg of een workshop. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Lillian uit: Zutphen

17-11-2017

Een hele prettige sfeer en persoonlijk contact. Er wordt oprecht en deskundig advies gegeven voor zowel voor beginners en gevorderden (ikzelf en mijn moeder).
Zeker de aangeboden workshop is een echte aanrader. Ik leerde hier gelijk mijn nieuwe naaimachine kennen en kreeg een hoop tips om naaien nog makkelijker te maken.

fennie uit: amersfoort

31-10-2017
7,8

prima geadviseerd bij de aankoop en een leuke workshop daarna

Hilde uit: Zutphen

13-10-2017

Fijne winkel waar je goed geholpen wordt. En bij aanschaf van een naaimachine krijg je een workshop hoe ermee om te gaan. Dan weet je alle ins- en outs. Zeker en aanrader.