Beoordelingen Naaicentrum Rouwendal

01-03-2016
7,5

Marije uit: Apeldoorn

26-02-2016

Allereerst: Wat fijn dat er in Apeldoorn een winkel is met deze machines /naaiartikelen etc! Jullie geven fijne service! Coby weet van alle machines wel hoe ze (moeten) werken, zowel oude als de nieuwste. Daardoor is ze wel vaak erg (lekker?) druk in en achter de winkel. Ze heeft wel fijne ondersteuning echter ontbreekt bij hen vaak nog de inhoudelijke kennis.
Meer (diverse) korte workshops aanbieden zou leuk zijn (wel/niet in de winkel). Op bv borduurtechnieken zijn er nog (te)weinig in Apeldoorn (kans?). Meeste zijn naaiworkshops. Verder zijn er ook vele gereedschappen/naaispullen/stoffen/ondersteunende artikelen te koop in de winkel. De stoffen zijn erg mooi maar (volgens mij...) komen de meeste mensen voor een machine / naaigerei / advies.
Coby en je team: ik wens je nog ontzettend lang veel plezier met je mooie winkel, op dat plekje in Apeldoorn! Groetjes!

Ingrid uit: Deventer

26-02-2016

Hele prettige winkel, met altijd goed advies. Ik raad altijd deze winkel aan!

Erna uit: Apeldoorn

26-02-2016

Een toegankelijke winkel met uitgebreid assortiment en deskundig personeel.

Christa uit: Putten

7,7

Een fijne zaak, waar je deskundig en aardig wordt geholpen

Myra uit: Apeldoorn

23-02-2016

Echte speciaalzaak van een gedreven vrouw met hart voor de zaak. Ze heeft ruime ervaring en deskundigheid. Altijd bereid je te helpen, goede service! Je krijgt als je hier je naaimachine koopt een extra les als service, waardoor je gelijk meer mogelijkheden ontdekt van je aanschaf. Hiermee onderscheid ze zich echt ten opzichte van een internetwinkel. Ook als er iets is wordt het opgelost. Van harte aanbevolen!

Yvonne uit: Warnsveld

19-02-2016

Ik denk er niet aan om naar een andere winkel te gaan. Voel me altijd welkom, word altijd prettig en prima geholpen en geadviseerd.

Aldi uit: Apeldoorn

19-02-2016

Zeer persoonlijke manier van klanten benaderen en weten waar je het over hebt, en dan ook nog kwaliteit leveren. Waar vind je dat nog tegenwoordig. Her personeel weet waar ze het over hebben en handelen er naar. Een dikke pluim verdient dit bedrijf.