Beoordelingen Naaicentrum Rouwendal

• Assortiment 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,9

Ria

21-02-2019

Er word goed doorgevraagd, hierdoor een goed en passend advies. Men dringt niet aan. Prettige sfeer.

Esther uit: Apeldoorn

25-01-2019
8,5

Een naaimachine gekocht bij Rouwendal... En er zo blij mee! Nu ik de cursus die aanbevolen wordt heb gevolgd heb ik ook echt het idee dat ik nog meer kan met de naaimachine. Ze hebben echt veel verstand van alle naaimachines...

Gerrie uit: apeldoorn

25-01-2019

De workshop na het aanschaffen van de naaimachine is na 18 jaar naaiplezier nog steeds van grote waarde. Ik heb nog weer veel nieuwe weetjes en handigheidjes geleerd. Een aanrader!
Goede uitleg en goede service, ook wanneer er iets is met de naaimachine.

Jip uit: Vaassen

09-01-2019

Ik kreeg een deskundig advies voor een nieuwe naaimachine, aangeboden in combi met een workshop om nog beter alle mogelijkheden van de machine te leren kennen. Zo kon ik direct aan de slag en heb ik nog meer creatieve toepassingen geleerd.

M uit: Apeldoorn

02-01-2019
9,7

Goed geadviseerd, mooie eerste machine gekocht.
Daarbij kreeg ik een workshop, ontzettend handig en veel geleerd om als starter te beginnen.
De workshop was gezellig en werd gegeven door een ervaren en zeer leuke vrouw.

Joyce uit: Voorst

18-12-2018

Zeer aan te bevelen een cursus doen ken je je naaimachine lock machine beter met alle functies

Elly uit: Apeldoorn

16-12-2018

Nieuwe lockmachine gekocht. Ondanks ervaring met een lockmachine toch weer de nodige tips gekregen. Altijd prettig geholpen en Cobie en haar collega s heben altijd alle tijd om je te helpen en advies te geven.

Lida uit: Apeldoorn

05-12-2018
8,5

Heb vanmiddag les gehad op mijn naaimachine Janome
Horizon een geweldige machine met heel veel mogelijk
heden maar het leuke van de les was dat er nog veel meer mogelijk was met de machine hartelijk dank

Margreet uit: Diepenveen

27-11-2018
9,8

Geweldige workshop gehad om mijn nieuwe naaimachine te “leren kennen”. Goed opgezet, echt heel nuttig en prettig.

Jenneke uit: Beekbergen

24-11-2018

Zeer prettige klantvriendelijke benadering .