Beoordelingen Naaicentrum Rouwendal

• Assortiment 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,9

Tiny uit: Apeldoorn

04-04-2018

Enige jaren geleden had ik bij Rouwendal een tweede hands lock aangeschaft. Ondanks goede uitleg toen, kon ik er toch niet echt mee vooruit.
Wilde het nu toch nog een keer opnieuw proberen. Geheel belangeloos heb ik opnieuw uitstekende uitleg gekregen, waardoor het me nu wel lukt. Nogmaals; hartelijk dank!

Annelies uit: Laren gld

31-03-2018

Ik had al zo lang een lockmachine, dat ik aan een nieuwe toe was. Ik ben uitstekend geholpen met de keus, zodat ik nu precies de goede heb. En met de workshops die bij de koop inzaten, kan ik er nu veel meer mee dan ik voor mogelijk had gehouden!

Silvia uit: Apeldoorn

30-03-2018

Hannie uit: Apeldoorn

29-03-2018

Ik heb woensdagmorgen een workshop gehad bij Rouwendal voor mijn nieuwe naaimachine. Super ! Heel erg leerzaam. Alle mogelijkheden werden heel rustig uitgelegd en kon ik zelf uitproberen. Heel erg goed !

Carla uit: Apeldoorn

16-02-2018

Wat een service! Had naaimachine gekocht, bleek toch niet helemaal aan verwachting te voldoen. Ik mocht terugkomen, heb achter andere naaimachines gezeten, advies gekregen, en mocht tegen bijbetaling (en reeds eerdere korting houden) een andere machine mee waar ik nu superblij mee ben! Dit was precies waarom ik naar Rouwendal ben gegaan en niet online heb gekocht. Fantastische service.

corinne uit: apeldoorn

10-02-2018

Cobie geeft een duidelijk advies bij het kopen van een nieuwe naaimachine.
Ook de cursus die ik bij naaimachine kreeg, om de machine onder de knie te krijgen, vond ik erg leerzaam en duidelijk.
Ik ben heel vriendelijk geholpen, en kreeg heel veel goeie idee├źn en tips.

Wendy uit: Apeldoorn

08-02-2018

Jaren terug kwam ik bij rouwendal met mijn oude geleende naaimachine. Ik wilde eigenlijk een nieuwe kopen, maar de eigenaresse en ik kwamen samen tot de conclusie dat een onderhoudsbeurt van het oude machientje me waarschijnlijk beter zou helpen. Daarin had ze gelijk! Voor een kleine extra bijdrage nam ze ruim twee uur de tijd om mij op weg te helpen de machine te leren kennen. Ik heb de desbetreffende machine jarenlang met enige regelmaat gebruikt, maar op een gegeven moment was het genoeg.

Pas geleden wilde ik dus een nieuwe naaimachine. Ik naai vooral veel kinderkleding en wil op termijn ook een lockmachine. Ze hielp me erg goed. Ik kon verschillende machines uitproberen, ze vroeg goed door waar ik de machine wel voor wilde gebruiken en waarvoor niet, waardoor ik daadwerkelijk de indruk heb een machine te hebben gekozen die echt past bij mijn verwachte gebruik. Ik heb hem inmiddels meermaals gebruikt en hij doet het fantastisch. Ook heb ik gebruik gemaakt van de workshop om meer uit deze machine te halen en ik gen veel aan de tips gehad en ook aan het naslagwerk.

Een prettige zaak met een zeer kundige eigenaresse.

lia uit: Apeldoorn

27-12-2017

altijd een luisterend oor, een meedenkende blik en een deskundig advies.
Eigenlijk overal een tien voor, maar ik houd ruimte nog voor nog meer en nog beter:)

Mary uit: Apeldoorn

23-12-2017

Workshop gedaan n.a.v. aankoop nieuwe machine. Veel trucjes geleerd. Heel vriendelijk behulpzaam personeel.

Bianca uit: Vaassen

20-12-2017
9,8

Cobie geeft duidelijk advies, gevraagd en ongevraagd, bij aankoop van een machine. Ze beschikt over erg veel kennis van machines, stoffen en allerlei aanverwante zaken. Tijdens de leerzame workshop werden nuttige tips en trucs gegeven.