Beoordelingen Naaicentrum Rouwendal

• Assortiment 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,9

Jip uit: Vaassen

09-01-2019

Ik kreeg een deskundig advies voor een nieuwe naaimachine, aangeboden in combi met een workshop om nog beter alle mogelijkheden van de machine te leren kennen. Zo kon ik direct aan de slag en heb ik nog meer creatieve toepassingen geleerd.

M uit: Apeldoorn

02-01-2019
9,7

Goed geadviseerd, mooie eerste machine gekocht.
Daarbij kreeg ik een workshop, ontzettend handig en veel geleerd om als starter te beginnen.
De workshop was gezellig en werd gegeven door een ervaren en zeer leuke vrouw.

Joyce uit: Voorst

18-12-2018

Zeer aan te bevelen een cursus doen ken je je naaimachine lock machine beter met alle functies

Elly uit: Apeldoorn

16-12-2018

Nieuwe lockmachine gekocht. Ondanks ervaring met een lockmachine toch weer de nodige tips gekregen. Altijd prettig geholpen en Cobie en haar collega s heben altijd alle tijd om je te helpen en advies te geven.

Lida uit: Apeldoorn

05-12-2018
8,5

Heb vanmiddag les gehad op mijn naaimachine Janome
Horizon een geweldige machine met heel veel mogelijk
heden maar het leuke van de les was dat er nog veel meer mogelijk was met de machine hartelijk dank

Margreet uit: Diepenveen

27-11-2018
9,8

Geweldige workshop gehad om mijn nieuwe naaimachine te “leren kennen”. Goed opgezet, echt heel nuttig en prettig.

Jenneke uit: Beekbergen

24-11-2018

Zeer prettige klantvriendelijke benadering .

Simone uit: Swifterbant

20-11-2018

Vriendelijke hulp, goede adviezen van een vakkundige mevrouw. Ook de workshops die je bij de machines krijgt zijn super! Hierdoor kan ik veel beter met mijn machine omgaan en haal ik veel meer uit mijn machine dan ik anders gedaan zou hebben!

Marloe uit: Empe

07-11-2018

Heel prettig contact gehad, ik heb al reclame voor jullie gemaakt.

Jeanet uit: Harderwijk

07-11-2018
7,7

Tijdens de workshop ging er iets te veel tijd verloren, door mach mankementen ik had graag nog wat meer mogelijkheden met voetjes willen hebben. Prima en deskundige leidster!