Beoordelingen Naaicentrum Rouwendal

05-08-2018

HEEL PLEZIERIG

A

04-07-2018

Lang geleden heb ik een naaimachine bij Rouwendaal gekocht. Om allerlei redenen heb ik nooit de introductieles gevolgd. Ik mocht desondanks toch nog komen voor een les. Ik vond het heel prettig. Ze sloten exact aan bij mijn kennisniveau. Ik heb er veel aan gehad. Vriendelijk en terzake. Fijn dus.

Fred uit: Apeldoorn

25-06-2018

Ik kocht een brother naaimachine voor nog niet de helft van mijn vorige, 30 jaar oude, Husqvarna. Ook bij deze firma aangekocht. Kreeg ook nog een workshop bij de nieuwe Brother. Workschop kon ook in de avonduren gepland worden. Dat noem ik service. Het feit dat dit bedrijf al zolang bestaat is voor mij dan ook geen wonder. Service boven verwachting en altijd goed advies.

ineke uit: deventer

22-06-2018

Gretha uit: Holten

23-05-2018

Super uitleg!!! Fijne privé workshop gehad 👍🏻

Tiny uit: Apeldoorn

04-04-2018

Enige jaren geleden had ik bij Rouwendal een tweede hands lock aangeschaft. Ondanks goede uitleg toen, kon ik er toch niet echt mee vooruit.
Wilde het nu toch nog een keer opnieuw proberen. Geheel belangeloos heb ik opnieuw uitstekende uitleg gekregen, waardoor het me nu wel lukt. Nogmaals; hartelijk dank!

Annelies uit: Laren gld

31-03-2018

Ik had al zo lang een lockmachine, dat ik aan een nieuwe toe was. Ik ben uitstekend geholpen met de keus, zodat ik nu precies de goede heb. En met de workshops die bij de koop inzaten, kan ik er nu veel meer mee dan ik voor mogelijk had gehouden!

Silvia uit: Apeldoorn

30-03-2018

Hannie uit: Apeldoorn

29-03-2018

Ik heb woensdagmorgen een workshop gehad bij Rouwendal voor mijn nieuwe naaimachine. Super ! Heel erg leerzaam. Alle mogelijkheden werden heel rustig uitgelegd en kon ik zelf uitproberen. Heel erg goed !

Carla uit: Apeldoorn

16-02-2018

Wat een service! Had naaimachine gekocht, bleek toch niet helemaal aan verwachting te voldoen. Ik mocht terugkomen, heb achter andere naaimachines gezeten, advies gekregen, en mocht tegen bijbetaling (en reeds eerdere korting houden) een andere machine mee waar ik nu superblij mee ben! Dit was precies waarom ik naar Rouwendal ben gegaan en niet online heb gekocht. Fantastische service.