Beoordelingen Naaicentrum Rouwendal

• Assortiment 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,9

Carolien uit: Apeldoorn

14-09-2018

Fijn en plezierig advies en een goede instructie les bij de nieuwe naaimachine gehad. Heel tevreden en verheug me op een Crea bea cursus. Deze winkel is echt een aanrader !

Sandra uit: Vaassen

13-09-2018
9,5

Ik heb een nieuwe naaimachine gekocht. Heb een workshop gevolgd, die was erg leerzaam. Er werd goed en duidelijk uitgelegd. Ik heb het als erg prettig ervaren. En raad het ook iedereen, die een nieuwe naaimachine koopt, aan.

Michelle uit: Apeldoorn

09-09-2018

Ontzettend goed geholpen bij de aanschaf van mijn naaimachine. Veel geleerd bij de les. Absolute aanrader.

Marjan uit: Twello

06-09-2018

Nieuws geleerd in de les en ik naai al 60 jaar.
Super.
Met vriendelijke groeten,
Marjan

Adrianne

17-08-2018

Naaimachinecentrum Rouwendal kan ik absoluut aanbevelen. Inmiddels 7 jaar trouwe gebruiker van een Janome naaimachine, 3 jaar van een Bernina lock en sinds kort een coverlock in gebruik. Alles voorzien van garantie, gratis onderhoudsbeurt en zelfs 2 workshops over hoe je kunt omgaan met je machine. Vooral dat laatste is geweldig! In een mum van tijd kun je omgaan met je machine, je kunt vragen stellen en Cobie weet werkelijk overal antwoord op en een oplossing voor. Ongekend, wat heeft zij door de jaren heen een kennis vergaderd over machines, diep respect voor... Mijn moeder kocht haar machines al bij Cobie naar volle tevredenheid, nu ik weer en mijn volgende aankoop is een kindernaaimachine voor onze dochter als ze 6 wordt... 3 generaties naaimachines, dat zegt genoeg lijkt me...

lieneke uit: Hoendeloo

05-08-2018

HEEL PLEZIERIG

A

04-07-2018

Lang geleden heb ik een naaimachine bij Rouwendaal gekocht. Om allerlei redenen heb ik nooit de introductieles gevolgd. Ik mocht desondanks toch nog komen voor een les. Ik vond het heel prettig. Ze sloten exact aan bij mijn kennisniveau. Ik heb er veel aan gehad. Vriendelijk en terzake. Fijn dus.

Fred uit: Apeldoorn

25-06-2018

Ik kocht een brother naaimachine voor nog niet de helft van mijn vorige, 30 jaar oude, Husqvarna. Ook bij deze firma aangekocht. Kreeg ook nog een workshop bij de nieuwe Brother. Workschop kon ook in de avonduren gepland worden. Dat noem ik service. Het feit dat dit bedrijf al zolang bestaat is voor mij dan ook geen wonder. Service boven verwachting en altijd goed advies.

ineke uit: deventer

22-06-2018