Beoordelingen Naaicentrum Rouwendal

• Prijs/kwaliteit 8,9

Lida uit: Apeldoorn

05-12-2018
8,5

Heb vanmiddag les gehad op mijn naaimachine Janome
Horizon een geweldige machine met heel veel mogelijk
heden maar het leuke van de les was dat er nog veel meer mogelijk was met de machine hartelijk dank

Margreet uit: Diepenveen

27-11-2018
9,8

Geweldige workshop gehad om mijn nieuwe naaimachine te “leren kennen”. Goed opgezet, echt heel nuttig en prettig.

Jenneke uit: Beekbergen

24-11-2018

Zeer prettige klantvriendelijke benadering .

Simone uit: Swifterbant

20-11-2018

Vriendelijke hulp, goede adviezen van een vakkundige mevrouw. Ook de workshops die je bij de machines krijgt zijn super! Hierdoor kan ik veel beter met mijn machine omgaan en haal ik veel meer uit mijn machine dan ik anders gedaan zou hebben!

Marloe uit: Empe

07-11-2018

Heel prettig contact gehad, ik heb al reclame voor jullie gemaakt.

Jeanet uit: Harderwijk

07-11-2018
7,7

Tijdens de workshop ging er iets te veel tijd verloren, door mach mankementen ik had graag nog wat meer mogelijkheden met voetjes willen hebben. Prima en deskundige leidster!

Joke uit: Ugchelen

22-09-2018

Goede service, klantvriendelijk en extra service zoals cursussen.

Carolien uit: Apeldoorn

14-09-2018

Fijn en plezierig advies en een goede instructie les bij de nieuwe naaimachine gehad. Heel tevreden en verheug me op een Crea bea cursus. Deze winkel is echt een aanrader !

Sandra uit: Vaassen

13-09-2018
9,5

Ik heb een nieuwe naaimachine gekocht. Heb een workshop gevolgd, die was erg leerzaam. Er werd goed en duidelijk uitgelegd. Ik heb het als erg prettig ervaren. En raad het ook iedereen, die een nieuwe naaimachine koopt, aan.

Michelle uit: Apeldoorn

09-09-2018

Ontzettend goed geholpen bij de aanschaf van mijn naaimachine. Veel geleerd bij de les. Absolute aanrader.