Beoordelingen Naaicentrum Rouwendal

• Assortiment 8,8
  • Prijs/kwaliteit 8,8

Carla uit: Apeldoorn

16-02-2018

Wat een service! Had naaimachine gekocht, bleek toch niet helemaal aan verwachting te voldoen. Ik mocht terugkomen, heb achter andere naaimachines gezeten, advies gekregen, en mocht tegen bijbetaling (en reeds eerdere korting houden) een andere machine mee waar ik nu superblij mee ben! Dit was precies waarom ik naar Rouwendal ben gegaan en niet online heb gekocht. Fantastische service.

corinne uit: apeldoorn

10-02-2018

Cobie geeft een duidelijk advies bij het kopen van een nieuwe naaimachine.
Ook de cursus die ik bij naaimachine kreeg, om de machine onder de knie te krijgen, vond ik erg leerzaam en duidelijk.
Ik ben heel vriendelijk geholpen, en kreeg heel veel goeie ideeën en tips.

Wendy uit: Apeldoorn

08-02-2018

Jaren terug kwam ik bij rouwendal met mijn oude geleende naaimachine. Ik wilde eigenlijk een nieuwe kopen, maar de eigenaresse en ik kwamen samen tot de conclusie dat een onderhoudsbeurt van het oude machientje me waarschijnlijk beter zou helpen. Daarin had ze gelijk! Voor een kleine extra bijdrage nam ze ruim twee uur de tijd om mij op weg te helpen de machine te leren kennen. Ik heb de desbetreffende machine jarenlang met enige regelmaat gebruikt, maar op een gegeven moment was het genoeg.

Pas geleden wilde ik dus een nieuwe naaimachine. Ik naai vooral veel kinderkleding en wil op termijn ook een lockmachine. Ze hielp me erg goed. Ik kon verschillende machines uitproberen, ze vroeg goed door waar ik de machine wel voor wilde gebruiken en waarvoor niet, waardoor ik daadwerkelijk de indruk heb een machine te hebben gekozen die echt past bij mijn verwachte gebruik. Ik heb hem inmiddels meermaals gebruikt en hij doet het fantastisch. Ook heb ik gebruik gemaakt van de workshop om meer uit deze machine te halen en ik gen veel aan de tips gehad en ook aan het naslagwerk.

Een prettige zaak met een zeer kundige eigenaresse.

lia uit: Apeldoorn

27-12-2017

altijd een luisterend oor, een meedenkende blik en een deskundig advies.
Eigenlijk overal een tien voor, maar ik houd ruimte nog voor nog meer en nog beter:)

Mary uit: Apeldoorn

23-12-2017

Workshop gedaan n.a.v. aankoop nieuwe machine. Veel trucjes geleerd. Heel vriendelijk behulpzaam personeel.

Bianca uit: Vaassen

20-12-2017
9,8

Cobie geeft duidelijk advies, gevraagd en ongevraagd, bij aankoop van een machine. Ze beschikt over erg veel kennis van machines, stoffen en allerlei aanverwante zaken. Tijdens de leerzame workshop werden nuttige tips en trucs gegeven.

Nancy uit: Apeldoorn

20-12-2017

Deskundig en goed advies. De workshop was ook zeer leerzaam.

karli uit: joppe

19-12-2017
9,8

Rouwendal is een warme interessante winkel vol met materialen en ideeën. Ze hebben er planken vol kleurige rollen stof, mooi op tint gerangschikt, gedrukte soorten en gebatikte soorten en van alles! Je wilt het liefst een fijne serie uitzoeken en mee naar huis nemen. Het is ook niet duur, dus je blijft daar graag een poosje.

Jo uit: Vaassen

17-12-2017

Ik heb goede ervaring met het naaimachinehuis
Rouwendal

Willy uit: Apeldoorn

16-12-2017

Fijne uitleg bij aankoop. Rustig en ontspannen bij de proef en mogelijk heden van de naaimachine