Beoordelingen Naaicentrum Rouwendal

Vriendelijk, kundig

10-03-2019

Heleen uit: Apeldoorn

28-02-2019

Een gezellige lasgdrempelige workshop met veel deskundige informatie. Het wordt ook aangepast aan de gebruiker. Erg fijn!

Renate uit: Deventer

27-02-2019

Duidelijke uitleg, zeer vriendelijk, goed advies

Ria

21-02-2019

Er word goed doorgevraagd, hierdoor een goed en passend advies. Men dringt niet aan. Prettige sfeer.

Esther uit: Apeldoorn

25-01-2019
8,5

Een naaimachine gekocht bij Rouwendal... En er zo blij mee! Nu ik de cursus die aanbevolen wordt heb gevolgd heb ik ook echt het idee dat ik nog meer kan met de naaimachine. Ze hebben echt veel verstand van alle naaimachines...

Gerrie uit: apeldoorn

25-01-2019

De workshop na het aanschaffen van de naaimachine is na 18 jaar naaiplezier nog steeds van grote waarde. Ik heb nog weer veel nieuwe weetjes en handigheidjes geleerd. Een aanrader!
Goede uitleg en goede service, ook wanneer er iets is met de naaimachine.

Jip uit: Vaassen

09-01-2019

Ik kreeg een deskundig advies voor een nieuwe naaimachine, aangeboden in combi met een workshop om nog beter alle mogelijkheden van de machine te leren kennen. Zo kon ik direct aan de slag en heb ik nog meer creatieve toepassingen geleerd.

M uit: Apeldoorn

02-01-2019
9,7

Goed geadviseerd, mooie eerste machine gekocht.
Daarbij kreeg ik een workshop, ontzettend handig en veel geleerd om als starter te beginnen.
De workshop was gezellig en werd gegeven door een ervaren en zeer leuke vrouw.

Joyce uit: Voorst

18-12-2018

Zeer aan te bevelen een cursus doen ken je je naaimachine lock machine beter met alle functies