Beoordelingen MZC Vlaardingen

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,0
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,2
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,0
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,5
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,0

Joke vd Ende-Lingen uit: Vlaardingen

24-04-2019

Vriendelijke en persoonlijke, benadering. Ik kreeg, tandarts, Sarah Santos Mendes. Ik vind haar heel deskundig en persoonlijk gericht, naar je toe en ze neemt ook de tijd voor je... Assistenten vind ik ook deskundig en vriendelijk. Ik ben heel tevreden over, MZC praktijk!

Syl w uit: Vlaardingen

18-04-2019
9,7

Ik vind mondzorgcentrum vlaardingen een fijne praktijk! Je word er goed geholpen en netjes behandeld! Ook word er rustig uitgelegd wat de tandarts gaat doen! Je word op je gemak gesteld en een grapje kan ook tussendoor ! Dikke pluim voor deZe praktijk!
Ik heb altijd tandarts ronald prima man maar nu had ik een vrouwelijke waar ik ook zeer tevreden over ben

René Bol uit: Vlaardingen

16-04-2019

Tot nu toe altijd naar tevredenheid geholpen. Echter, nu ik uit het betaaldparkerengebied ben verhuisd, zijn de eventuele parkeerkosten die ik tijdens een bezoek maak ongewenst.

H hassane uit: Vlaardingen

11-04-2019

Mirjam Sta uit: Huissen

10-04-2019
9,9

Heel deskundig en bovendien gezellig

jokevandervlies@hotmail.com uit: Schiedam

09-04-2019

Vriendelijk personeel.
Ik ben zelf bang voor de tandarts. Je wordt er op je gemak gesteld.

Taner uit: Vlaardingen

08-04-2019
7,3

F uit: Vlaardingen

02-04-2019
3,4

Verschrikkelijke tandarts, Ronald en assistente. Lijkt wel lopende bandwerk. Tandarts geeft geen hand bij binnenkomst, assistent lacht en doet arrogant mee. Geeft kutopmerkingen over gebit en over 10 jaar pleuren je tanden er uit maar je bent nog te jong voor een kunstgebit. Staat dit te melden als ze een gebitsfoto staat te beoordelen! Wat een een onmenselijke benadering voor patienten! Wat een kut praktijk en geld kloppers. Ben zelf zorgmedewerker. Assistent en arts... jullie zijn voor jezelf en niet voor patient. Zoek aub een ander beroep: niet geschikt!

Sjaak Nieuwhof uit: Vlaardingen

30-03-2019

Cor Geervliet uit: Koninginnelaan 593

30-03-2019

Snel geholpen. aandacht voor klant.