Beoordelingen MZC Vlaardingen

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,0
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,2
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,0
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,5
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,0

K.S. de Ridder uit: Vlaardingen

10-12-2019
7,7

vriendelijke mensen. Heb soms wel het idee dat niet alle tandartsen de ervaring hebben voor de juiste behandelingen

w.a.hartog

04-12-2019
7,1

nadeel kan alles horen over andere patiente vanaf de balie ookin de behandelkamer luid ruchtig .zat iemand vies te rochelen. niet aangenaam

04-12-2019
7,9

JM Spithoven uit: Vlaardingen

03-12-2019
7,9

Ik ben heel goed geholpen niet leuk een kies trekken maar de tandarts vroeg elke keer of het nog ging en anders wachten ze even of spoot verdoving bij als het zeer ging doen prima gedaan

J. Wamsteker uit: Oostvoorne

27-11-2019

Alleen...……..
ik maak een afspraak omdat ik wat kleine irritaties had/heb, en deze voor dde feestdagen weg wil hebben Direct met voorrang (4 werkdagen) afspraak er tussen gezet. Wortelkanaalbehandeling .
Bedankt en uw volgende afspraak is over 7 weken (???)
Zijn de irritaties dan nu ineens weg dan

Lolita uit: Vlaardingen

26-11-2019
7,8

Tandarts ronald kensmill heeft me over mijn angst voor de tandarts geholpen. Was een topper.

C. Rens uit: Capelle aan de IJssel

26-11-2019
8,5

Normaal gespreken ben ik erg te spreken over jullie, de tandarts en ook de mondhygiënist. Maar laatst was mijn prothese kapot en bracht ik hem voor reparatie. Toen ik het kwam ophalen kreeg ik waar iedereen bijstond over de balie aangereikt, ik had het zelf prettiger gevonden als dit even apart was gebeurt.

R.J van Pelt uit: Rotterdam

18-11-2019

Super!

M verh uit: Vlaardingen

16-11-2019
5,8

Fijn nagekeken. Alleen wat ik minder fijn vind is dat ik na het reinigen van mijn gebit nu een rekening krijg terwijl ik dat eerder nooit kreeg. En dat dit van tevoren niet besproken is.

10-11-2019