Beoordelingen MZC Vlaardingen

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,0
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,2
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,0
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,5
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,0

Mehmet Ari uit: Schiedam

28-05-2019
8,1

Vriendelijk ontvangen, veel uitleg, duidelijke taal, snel geholpen

Dick uit: Vlaardingen

Vriendelijke medewerkers

C. Tao uit: Vlaardingen

28-04-2019
8,1

Netjes ontvangen, mooie wachtruimte en tandarts en assistente gingen heel goed om met m'n 2 jonge kinderen die het behoorlijk spannend vonden om naar de tandarts te gaan.

Joke vd Ende-Lingen uit: Vlaardingen

24-04-2019

Vriendelijke en persoonlijke, benadering. Ik kreeg, tandarts, Sarah Santos Mendes. Ik vind haar heel deskundig en persoonlijk gericht, naar je toe en ze neemt ook de tijd voor je... Assistenten vind ik ook deskundig en vriendelijk. Ik ben heel tevreden over, MZC praktijk!

Syl w uit: Vlaardingen

18-04-2019
9,7

Ik vind mondzorgcentrum vlaardingen een fijne praktijk! Je word er goed geholpen en netjes behandeld! Ook word er rustig uitgelegd wat de tandarts gaat doen! Je word op je gemak gesteld en een grapje kan ook tussendoor ! Dikke pluim voor deZe praktijk!
Ik heb altijd tandarts ronald prima man maar nu had ik een vrouwelijke waar ik ook zeer tevreden over ben

René Bol uit: Vlaardingen

16-04-2019

Tot nu toe altijd naar tevredenheid geholpen. Echter, nu ik uit het betaaldparkerengebied ben verhuisd, zijn de eventuele parkeerkosten die ik tijdens een bezoek maak ongewenst.

H hassane uit: Vlaardingen

11-04-2019