Beoordelingen MZC Soesterberg

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,4
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,4
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,3
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,6
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,3

20-10-2017

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Laatste vraag is de moeilijkste. Dit omdat er nogal wat negatieve ontwikkeling in een bepaalde periode zijn geweest. U weet wel waar het omgaat. Daardoor ben ik nu in een korte periode bij mijn vierde tandarts geweest. Niet bevorderlijk om een vertrouwensband te kunnen/mogen opbouwen.

Marlique uit: Soesterberg

20-10-2017

J.R. uit: Leusden

16-10-2017

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Vriendelijk personeel, geen lange wachttijden in de wachtkamer.

Estelle Daniels, Syntyche Weening

15-10-2017
5,2

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Met Jodi was er duidelijkheid, nu niet. Tandsteen laten verwijderen zonder overleg en ik ben iemand die dit niet heeft. onnodige kostenpost. Syntyche een hevoige infectie onder verstandskies maar aan kaakchirurg was dat niet doorgegeven omdat de tandarts dat niet vond ondanks de pijn en problemen, Kwalijk!

Frank uit: Soesterberg

14-10-2017

Peter uit: Soesterberg

14-10-2017
6,3

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Redelijk goede en snelle behandeling. Communicatie met de patient is beperkt. Collegiale praatjes en niet ter zake doende communicatie tussen tandarts en assistente boven de patient zijn ronduit storend.

coby uit: soesterberg

13-10-2017

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

geweldig snel geholpen, nog niet compleet pijnvrij maar ach, daar zijn we aangewend gaat iedere dag beter.

Sanne uit: Zeist

12-10-2017

Toppers

Danielle uit: Amersfoort

09-10-2017

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Hele fijne manier van werken, de tandarts informeert bij alles wat je er zelf mee wil en waar je last van hebt, en geeft dan op een prettige manier advies! In alle jaren bij de vorige praktijk zijn sommige oplossingen en mogelijkheden nog nooit benoemd, nu al tijdens het eerste consult! Heel fijn!

Conja uit: Soesterberg

08-10-2017
7,4

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Voor de allereerste keer vergeet ik door omstandigheden naar de tandarts te gaan. Mijn vorige tandarts belde dan even dat ik moet komen, bij deze tandarts niet. Ik kwam er zelf achter, en belde dus voor verontschuldiging, gelijk een pinnige assistent die gelijk zegt het kost wel zestig euro. Zo'n onvriendelijke behandeling heb ik in m'n leven nog niet gehad. Waarnaar mijn vraag toen was, de vorige keer dat ik hier was heb ik vijffentwintig minuten moeten wachten, mag ik dat dan in rekening brengen, want mijn tijd is net zo kostbaar als die van de tandarts. Helaas heb ik hier nog nooit een antwoordt op gehad. Erg onvriendelijk.