Beoordelingen MZC Noordereiland

7,6
22 beoordelingen
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 7,9
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 7,5
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 7,5
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,3
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 7,3
1 t/m 10 van 22 beoordelingen

H Bulté uit: Rotterdam

16-10-2018
7,1

Ervaring:
Goede hulp, moet allemaal wel snel.

Cristina Ramos uit: Rotterdam

14-10-2018
5,9

Ervaring:
Twee keer geweest werd twee keer een kies gevuld, kwam ik thuis na een anderhalf week kwam de vulling eruit en dit in korte tijd allebeide kiezen, kreeg een nota omdat ik een afspraak.niet ben geweest ik heb hem betaald maar vind het belachelijkwant wanneer sanasmile een afspraak zegt dan krijgen ze van mij ook geen boete.

13-10-2018
8,0

Mimi uit: Rotterdam

29-09-2018
7,9

Ervaring:
Duidelijk en Service gericht

26-09-2018
6,6

20-09-2018
5,0

Ervaring:
tevreden over tandarts maar zeer ontevreden over de mondhygiënisten. na een behandeling kan ik dagen niet meer eten.

A. Van Beekum uit: Rotterdam

18-09-2018
8,1

Ervaring:
Assistente (telefoon) heel plezierig, tandarts attent/goed, tandartsassistenten te vaak onervaren, betuttelend en trekken te snel conclusies terwijl het dossier goed is bijgewerkt.

C.W.Kwint uit: Rotterdam

11-09-2018
7,6

Ervaring:
Voel me hier op men gemak.

C.H. Groeneveld uit: Rotterdam

08-09-2018
7,9

05-09-2018
7,6

Ervaring:
Erg wisselende ervaringen gehad bij MZC. Dit komt o.a. doordat er veel tandartsen weg zijn gegaan/ tijdelijk kwamen invallen, waardoor de continuïteit belabberd was. Het personeel daarentegen was (vrijwel) altijd erg vriendelijk.