Beoordelingen MZC Burgraadt

8,5
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,6
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,7
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,7
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 8,1
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,6

Shania uit: Dordrecht

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Waren heel duidelijk over wat ze gaan doen en ook over de kosten wat heel belangrijk is . Super geholpen

Carla uit: Dordrecht

7,6

Nette praktijk, vriendelijke mensen. Het duurde wel lang voor ik terecht kon met een kapotte vulling.

emanuel uit: dordecht

07-04-2018
8,2

hulbert uit: dordrecht

8,2

A, uit: Dordrecht

3,7

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Er is niet goed geluisterd naar mijn wens, zetting en vormgeving van de protheses. De gehemelteplaat te ruim de het zou goed komen verklaarde de behandelaar , volgens hem had ik te veel noten op min kerk stok !!ik ben zo teleurgesteld in Levident mondzorg Burgraadt

Babs uit: Dordrecht

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Fijne ervaring! Goed voorgelicht door tandarts en assistente,zowel over de behandeling als de kosten. Bij angst is het prettig als je gerustgesteld wordt en aan kunt geven als je teveel pijn ervaart en even wilt pauzeren. En dat er naar je geluisterd wordt.

Peter uit: Dordrecht

M.A. uit: Dordrecht

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Ik vond de mondhygiëniste heel professioneel en zij heeft goed werkt verricht. De tandarts minder, want hij heeft wortel van een kies blijven zitten. En achteraf bleek dat het niet mocht. Ik zit nu wel met een rekening van bijna €67 die ik moet betalen. Ik ben benieuwd of ik een compensatie krijgt voor de fout dat de tandarts met mij heb gedaan. Diegene die de wortel rest heeft gedaan, heeft goed werkt verricht. Hij heeft goed en duidelijk uitgelegd wat hij ging doen.

Marga uit: Dordrecht