Beoordelingen MZC Burgraadt

8,5
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,6
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,7

7,4

Maartje uit: Dordrecht

6,6

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee

De tandarts (sorry, ben haar naam vergeten) spreekt mijns inziens te gebrekkig Nederlands. Voor volwassenen is het best goed te volgen, maar de communicatie met kinderen verloopt te lastig. Ik was er met mijn kinderen van 8, 5 en 3,5 jaar, en zij ervaren teveel onduidelijkheid. Dit helpt niet om hen zich op hun gemak te laten voelen.

Jan uit: Dordrecht

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Mijn laatste ervaring met tandarts Hassan Aufy is heel positief, een heel goede en vakbekwame tandarts die weet wat hij doet. Volgende keer wil ik weer door deze tandarts geholpen worden.

Jan

8,5

Mitch uit: Papendrecht

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Jaren niet bij de tandarts geweest door angst. Uiteindelijk bij burgraadt terechtgekomen. Ik had zeer ernstige tandvleesproblemen en kwam bij Morsal Lundi terecht. Zij is echt gewldig. Angst helemaal weg en na intensieve beahandeling en begeleidng (3 beahandelingen per jaar) is mijn tandvlees bijna weer hersteld. Zonder haar had ik nu waarschijnlijk geen tanden meer gehad.

Erna

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Zeer tevreden. Vriendelijke bejegening, deskundige behandeling. Veel begrip ondervonden voor mijn ""tandartsenangst" waardoor ik een nieuw begin kon maken. Alle lof voor mondhygiëniste Morsal Ludin die het achterstallig onderhoud aan mijn tandvlees voortvarend en met goede resultaten heeft aangepakt. Ik ben haar en tandarts Sevastaki zeer dankbaar.

Cees uit: Dordrecht

6,8

Adco uit: Dordrecht

9,7

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Jaarlijkse controle, voor afgesproken aan de beurt en binnen 10 minuten weer buiten! Super!