Beoordelingen Multilease

Ted uit: Utrecht

04-04-2018
1,4

Uw ervaring
Nu mijn huidige bedrijf weggaat bij Multilease, moet ik opeens alles zelf doen. Heel jammer dat dit zo kinderachtig moet gaan en ook zeer kortzichtig. Ik zou er nooit meer voor kiezen.

Ton uit: Den Haag

15-02-2018
3,4

Uw ervaring
Service verlening is zeer zwak. Winterbanden mogen niet geinstalleerd worden door de verplichte dealer waar de auto in onderhoud gegeven moet worden. De verplichte dealer komtzijn gemaakte afspraken niet na waardoor je steeds terug moet of met zaken rijdt die niet goed uitgevoerd zijn, hetgeen zeer hinderlijk is. De telefonische benadering van de klant is niet echt klantvrindelijk te noemen. Het gaat bij dit bedrijf duidelijk alleen om het binnen scrapen van het geld en zeker niet om kalnt vriendelijkheid en veiligheid van de auto tbv de klant. Haal en brengen van de auto wordt vaak gewoon NIET gedaan zq gehoor aan gegeven door de dealer in opdracht van Multilease. Ik lease deze wagen via mijn werkgever, maar ik ben er net zoveel tijd of nog wel meer aan kwijt dan als ik een eigen wagen heb. Waarschijnlijk is dit mijn laatste leasebak .

Jan Pieter uit: Rijswijk

09-08-2016

Uw ervaring
Leaseprof Langenkamp en Van Steen echt perfect bedrijf. Goed contact, altijd op tijd, vriendelijke mensen, auto meer dan netjes afgeleverd. Iedere keer een zeer goede ervaring en dat vertel ik graag aan mijn collega's.

Emiel uit: Zoetermeer

Frank

18-03-2016
4,2

Uw ervaring
Ik vind de vragen lastig om dat er twee partijen bij betrokken zijn. De afspraak makende partij heeft hier duidelijk steken laten vallen.
Die door het garagebedrijf heel netjes zijn opgepakt

Toelichting

Mijn eerste afspraak via Leaseprof is mij niet echt goed bevallen. Een afspraak gemaakt die per email bevestigt zal worden.
Mail niet ontvangen, opnieuw telefonisch contact met Leaseprof. Nee meneer Dammers alles staat netjes in de agenda.

Op de dag van de afspraak staat om 13:00 de auto nog steeds klaar om opgehaald te worden. Gebeld met Leaseprof.
Ze kunnen geen (keuring) afspraak vinden voor de auto en er is ook geen afspraak gemaakt. De telefoniste kan de collega die afspraken maak ook niet bereiken.
Ze gaan me terug bellen.

Ik word uiteindelijk zelf gebeld door de garage uit de Meren. Hij heeft geen afspraak vanuit Leasprof ontvangen voor de keuring.
Het is voor hem geen probleem om, inmiddels rond 14:00 uur , de auto op te halen en voor 16:00 weer gekeurd terug brengen.
Auto word netjes opgehaald, ik krijg ook een belletje dat de auto weer onderweg naar mij is.
De auto word op tijd en netje gewassen afgeleverd.

U zult begrijpen dat ik niet zo’n hoge Pet op heb van Leasprof. In tegenstelling van het auto bedrijf, dat zo flexibel is om het gestuntel van leaseprof op te lossen.

Mvg

Frank

Emiel uit: Zoetermeer

25-02-2016

Leonie uit: Ridderkerk

10-02-2016
7,8

Uw ervaring
Auto keurig gepoest aan de buitenzijde, binnenkant ook gedaan, echter volgens bestuurder is dit laatste niet optimaal uitgevoerd. Tevens is men vergeten de bestuurdersstoel te repareren aangezien deze vast is gelopen op de rails. Dit is reeds gemeld en wordt netjes opgelost.