Beoordelingen Multilease

• Netheid v.d. auto bij aflevering 7,9

Jan Pieter uit: Rijswijk

09-08-2016

Uw ervaring
Leaseprof Langenkamp en Van Steen echt perfect bedrijf. Goed contact, altijd op tijd, vriendelijke mensen, auto meer dan netjes afgeleverd. Iedere keer een zeer goede ervaring en dat vertel ik graag aan mijn collega's.

Emiel uit: Zoetermeer

Frank

18-03-2016
4,2

Uw ervaring
Ik vind de vragen lastig om dat er twee partijen bij betrokken zijn. De afspraak makende partij heeft hier duidelijk steken laten vallen.
Die door het garagebedrijf heel netjes zijn opgepakt

Toelichting

Mijn eerste afspraak via Leaseprof is mij niet echt goed bevallen. Een afspraak gemaakt die per email bevestigt zal worden.
Mail niet ontvangen, opnieuw telefonisch contact met Leaseprof. Nee meneer Dammers alles staat netjes in de agenda.

Op de dag van de afspraak staat om 13:00 de auto nog steeds klaar om opgehaald te worden. Gebeld met Leaseprof.
Ze kunnen geen (keuring) afspraak vinden voor de auto en er is ook geen afspraak gemaakt. De telefoniste kan de collega die afspraken maak ook niet bereiken.
Ze gaan me terug bellen.

Ik word uiteindelijk zelf gebeld door de garage uit de Meren. Hij heeft geen afspraak vanuit Leasprof ontvangen voor de keuring.
Het is voor hem geen probleem om, inmiddels rond 14:00 uur , de auto op te halen en voor 16:00 weer gekeurd terug brengen.
Auto word netjes opgehaald, ik krijg ook een belletje dat de auto weer onderweg naar mij is.
De auto word op tijd en netje gewassen afgeleverd.

U zult begrijpen dat ik niet zo’n hoge Pet op heb van Leasprof. In tegenstelling van het auto bedrijf, dat zo flexibel is om het gestuntel van leaseprof op te lossen.

Mvg

Frank

Emiel uit: Zoetermeer

25-02-2016

Leonie uit: Ridderkerk

10-02-2016
7,8

Uw ervaring
Auto keurig gepoest aan de buitenzijde, binnenkant ook gedaan, echter volgens bestuurder is dit laatste niet optimaal uitgevoerd. Tevens is men vergeten de bestuurdersstoel te repareren aangezien deze vast is gelopen op de rails. Dit is reeds gemeld en wordt netjes opgelost.

28-01-2016
4,3

Uw ervaring
Zeer slechte ervaring met betrekking tot het maken van afspraken. Zodra je als klant binnen bent wordt je behandeld als nummer en is het enige doel om zoveel mogelijk winst te maken, zeer kort termijndenkend dus.

Remco uit: Baarn

27-01-2016
4,9

Uw ervaring
Auto ophalen, diverse keren gebeld dat men er aan komt. Informatief maar niet nodig. Men kon het moeilijk vinden. Auto 's middags teruggebracht, auto papieren kwijt, tien keer aan ons gevraagd om ze in het dashboard kastje te zoeken (hoe groot is dat ? nee = nee) bleken toen nog in de handtas van chaufeur te zitten, zijn later gebracht. Visite kaartje met tekst bij balie afgegeven iets over olie. Bleek na bellen over deze boodschap dat de auto nog een keer terug moest. Na tweede beurt geheel geen rapport met wat er uberhaupt gedaan is. Vraag me af wat voor onderdelen er gebruikt worden is helemaal geen volvo garage. Updates software ? Kan men helemaal niet hebben omdat ze geen volvo garage zijn. Kortom ik hoop dat er geen grote gebreken / ongelukken ontstaan door dit soort goedkoop onderhoud. Ik vraag me sowieseo af wat men rekent want alleen de uren voor op en neer rijden drie keer met personeel om een 90.000 KM beurt te geven zal ergen verrekend moeten worden.......