Beoordelingen Multicopy The Communication Company | Zwolle Marslanden

• Snelheid van levering 9,4
  • Kwaliteit van het werk 9,3

Rene uit: Hasselt

15-12-2017

Bijzonder goed advies gekregen. zo ging ik weg met een duurder product maar 10x zoveel respons op gekregen dus was ik goedkoper uit. (uiteindelijk)
thanks mannen.

Bedrijfsnaam: Stena

Jeroen uit: Zwolle

01-11-2017

Altijd meedenkend, altijd ondernemend en inspirerend. Een super leuk bedrijf om mee samen te werken. Zeker als het gaat om het realiseren van diverse uitingen naar klanten!

Bedrijfsnaam: Jumbo Nagelmaeker

Cynthia uit: Zwolle

24-10-2017

Heel erg blij met het meedenken voor een passende oplossing aangaande ons POS materiaal. Het uiteindelijke product ziet er luxe en duurzaam uit. Hier waren we zelf nooit op gekomen!

Bedrijfsnaam: Loavies

Flexibel

Bedrijfsnaam: Vesten Vaklui

uit: Zwolle

22-09-2017

Ik heb regelmatig contact met Multicopy Zwolle. Dat ervaar ik altijd als zeer prettig. Ze gaan altijd net even dat ene stapje verder en komen met idee├źn die mijn communicatie-uitingen nog beter uit de verf doen komen. Vaak op verrassende manieren die ikzelf nog niet had bedacht. Super!

Theo uit: Dalfsen

18-10-2016
7,8

Diana uit: Zwolle

11-10-2016

Geweldig geholpen. Op het laatste moment uit de brand geholpen! Super bedrijf!! Rick...bedankt!

Martin uit: Zwolle

14-09-2016

Bij het ophalen van een kleine printklus bleek Multicopy een foutje te hebben gemaakt in het papiergewicht. Dit werd zonder probleem direkt verholpen. Ik kon erop wachten. Goede service, geen gezeur. Het product is mooi scherp zowel in print alsook in snede.