Beoordelingen Multicopy The Communication Company | Enkhuizen

• Communicatie met bedrijf 8,9
  • Snelheid van levering 9,1
  • Kwaliteit van het werk 9,1

17-07-2017

Wij zijn erg tevereden over de geprinte affiches.

30-06-2017

De noodzaak van een spoed printopdracht werd snel en oplossingsgericht aangepakt. Iets langer blijven na sluitingstijd was geen punt. Prettige manier van samenwerking. Top service !

Samantha uit: Berkhout

12-06-2017
8,2

Dank voor het meedenken voor een passende (maatwerk)oplossing bij een standaard geboortekaartje. We zijn er erg blij mee en krijgen veel complimenten over het geboortekaartje.

F. uit: Grootebroek

10-05-2017

Had een spoed opdracht en was dezelfde ochtend klaar.
Helemaal top!

Linda uit: Heerhugowaard

03-05-2017

Ontzettend goede ervaring met Multicopy Enkhuizen. Ze denken mee, zijn snel met antwoorden, leveren kwaliteit, zijn supervriendelijk en servicegericht en niet duur. Zij hebben voor ons een supermooi spandoek geleverd en meegedacht met een oplossing voor een drumstel. Superblij met ze

Ron

03-05-2017
9,5

Uitstekende ervaring. Prima meegedacht in hetgeen ik zocht. Geweldige kwaliteit van het geleverde en supersnel.
Een 10 geef ik principieel niet, maar dit is een dikke 9 1/2

Jelle uit: Bovenkarspel

17-04-2017

Mijn ervaring met de heren van Multicopy is uitstekend. Zeer goede service, denken enorm mee en zijn resultaatgericht. Kunnen elke opdracht aan en leveren snel. Ik werk al jaren met ze samen en blijf dit ook nog jaren doen!

ruud uit: enkhuizen

04-04-2017

snel en doeltreffend levering, vestiging zag er netjes en opgeruimd uit, geen gemaar gewoon gedaan wat ik vroeg, goede vestiging !!!!!

GW uit: Andijk

23-02-2017
8,2

Prima service! Snel, deskundig en mooi kwalitatief uitstekend drukwerk! Daar kun je mee voor de dag komen!

Remco uit: Enkhuizen

04-02-2017