Beoordelingen Multicopy The Communication Company | Den Haag Centrum

10-07-2018

Bedrijfsnaam: Hobeon

jose uit: Den Haag

16-03-2018

Geweldige service, creatief, klantvriendelijk, humor en kwaliteit. Echt geweldig.

Bedrijfsnaam: docp

Reyhan uit: Den Haag

26-02-2018

Geholpen met een glimlach en goed advies gekregen!

Bedrijfsnaam: Kaap Hoorndreef

Mariette uit: Den Haag

20-02-2018
4,6

Honderd visitekaartjes voor 100 Euro. DWZ ieder kaartje kost een Euro?! Belachelijk duur.
't Is dat ik - onbekend in Den Haag - de kaartjes nodig had, maar ik zal zeker geen tweede keer komen.

Bedrijfsnaam: --

Elisabeth uit: Den Haag

18-09-2017

Multicopy Den Haag werkt snel, betrouwbaar en efficient. Ik ben buitengewoon kieskeurig, mijn producten moeten echt perfect zijn. Daarom ga ik graag naar dit adres; zij denken met de klant mee en leggen de lat erg hoog. Bravo!

Bedrijfsnaam: Karama Europe

Tobias uit: Den Haag

04-09-2017

Multicopy provided excellent and quick service. I had to print a seating plan and thank you cards for my wedding. I gave them an idea and they took care of the design, send me different proofs and made suggestions. Got everything within 2 days - for me a last minute life saver.
The owner can do calligraphy which is a big plus for wedding stationary/ designs.

Edith uit: Den Haag

01-08-2017

Op maandag contact opgenomen via de mail en op donderdag het drukwerk in huis. Supersnel!

Bedrijfsnaam: KVMO

Thomas uit: Leiden

23-06-2017

Goede service, aardige mensen, snelle levering: dit is een mooi bedrijf wat aanbeveling verdient!

Denise uit: Den Haag

28-04-2017

Ik had een spoed opdracht, binnen twee uur kon ik het ophalen, waar maak je dat nog mee!!!
Super, bedankt!!!!!

Elly uit: DEN HAAG