Beoordelingen Multicopy The Communication Company | Den Haag Centrum

• Snelheid van levering 9,2
  • Kwaliteit van het werk 9,0

Edith uit: Den Haag

01-08-2017

Op maandag contact opgenomen via de mail en op donderdag het drukwerk in huis. Supersnel!

Bedrijfsnaam: KVMO

Thomas uit: Leiden

23-06-2017

Goede service, aardige mensen, snelle levering: dit is een mooi bedrijf wat aanbeveling verdient!

Denise uit: Den Haag

28-04-2017

Ik had een spoed opdracht, binnen twee uur kon ik het ophalen, waar maak je dat nog mee!!!
Super, bedankt!!!!!

Elly uit: DEN HAAG

13-04-2017

Reinout uit: 's-Gravenhage

23-01-2017

Mijn ervaring met mulit-company is zeer goed. Ik heb aan dit bedrijf gevraagd om een technisch-complexe scriptie in te binden met een zeer korte deadline. Uiteindelijk is dit gelukt waarbij multi-copy een goed product tijdig heeft geleverd. Ik ben zeer tevreden! Goede communicatie, rekening houdend met de belangen van de klant. Mijn dank is groot. Jullie werk wordt zeer gewaardeerd.

uit: Den Haag

09-12-2016
9,7

Jos en Jolanda Erkamp leveren keer op keer maatwerk van hoge kwaliteit.

18-11-2016
7,5

Hanneke uit: Den Haag

10-11-2016
8,2

Tot nu toe heb ik twee spoedopdrachten bij jullie uitbesteed, beide keren keurig op tijd geleverd, kwaliteit en service prima in orde

Manon uit: Den Haag

03-11-2016

Ik moest op vrijdagmiddag met spoed iets gedrukt hebben en het kon allemaal, fantastische service!

Priscilla uit: Den haag

02-11-2016

Werk nu reeds 3,5 jaar met dit kantoor! Super goede en snelle service! Ben 1 x geswitcht met productie omdat t kantoor wegens vakantie gesloten was en toen gelijk gemerkt dat de kwaliteit bij het andere kantoor heel slecht was!