Beoordelingen Multicopy The Communication Company | Den Haag Centrum

• Snelheid van levering 9,2
  • Kwaliteit van het werk 9,1

Elisabeth uit: Den Haag

18-09-2017

Multicopy Den Haag werkt snel, betrouwbaar en efficient. Ik ben buitengewoon kieskeurig, mijn producten moeten echt perfect zijn. Daarom ga ik graag naar dit adres; zij denken met de klant mee en leggen de lat erg hoog. Bravo!

Bedrijfsnaam: Karama Europe

Tobias uit: Den Haag

04-09-2017

Multicopy provided excellent and quick service. I had to print a seating plan and thank you cards for my wedding. I gave them an idea and they took care of the design, send me different proofs and made suggestions. Got everything within 2 days - for me a last minute life saver.
The owner can do calligraphy which is a big plus for wedding stationary/ designs.

Edith uit: Den Haag

01-08-2017

Op maandag contact opgenomen via de mail en op donderdag het drukwerk in huis. Supersnel!

Bedrijfsnaam: KVMO

Thomas uit: Leiden

23-06-2017

Goede service, aardige mensen, snelle levering: dit is een mooi bedrijf wat aanbeveling verdient!

Denise uit: Den Haag

28-04-2017

Ik had een spoed opdracht, binnen twee uur kon ik het ophalen, waar maak je dat nog mee!!!
Super, bedankt!!!!!

Elly uit: DEN HAAG

13-04-2017

Reinout uit: 's-Gravenhage

23-01-2017

Mijn ervaring met mulit-company is zeer goed. Ik heb aan dit bedrijf gevraagd om een technisch-complexe scriptie in te binden met een zeer korte deadline. Uiteindelijk is dit gelukt waarbij multi-copy een goed product tijdig heeft geleverd. Ik ben zeer tevreden! Goede communicatie, rekening houdend met de belangen van de klant. Mijn dank is groot. Jullie werk wordt zeer gewaardeerd.

uit: Den Haag

09-12-2016
9,7

Jos en Jolanda Erkamp leveren keer op keer maatwerk van hoge kwaliteit.

18-11-2016
7,5

Hanneke uit: Den Haag

10-11-2016
8,2

Tot nu toe heb ik twee spoedopdrachten bij jullie uitbesteed, beide keren keurig op tijd geleverd, kwaliteit en service prima in orde