Beoordelingen MTC Oosterhout

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,3
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,3
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,9
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,6

Erwin uit: Oosterhout

René uit: Oosterhout

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Bij iedere afspraak krijg je een paar dagen van tevoren een e-mailtje,ook bij halfjaarlijkse controles.de tandartsen zijn zeer bekwaam en ook de implantoloog is zeer goed in zijn vak.

marielle uit: oosterhout

7,5

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee

Janny uit: Oosterhout

7,9

Danielle uit: Oosterhout

6,4

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

de ervaringen van de laatste periode vallen tegen ten opzichte wat ik gewend was. Behandelaars zijn divers, tandarts en medewerkers implantologie + implantoloog zelf. Manier waarop ik word aangesproken niet altijd fijn. ervaring met het plaatsen van implantaten niet zo goed.

Sigrid uit: O'hout

7,9

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Jullie parkeerplaats is echt een drama, sorry ;-) Verder dik tevreden!

Stephanie uit: Oosterhout

3,0

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Nee

Na het vullen van mijn gaatjes heb ik na 1.5 week nogsteeds last van mijn tanden.
Ik heb aangegeven dat mijn draadje niet goed zat hij zei van wel binne 2 weken schiet dat draadje los.
Bel je daarvoor naar de tandarts vragen ze welke dag van de week je tijd hebt ipv gelijk willen helpen geef je aan vandaag nog bellen ze na 2 uhr nog niet terug dat je er zelf maar heen gaat en dan kunnen ze je ineens wel na 10 minuten helpen.
En tijdens het vullen dan de gaatjea gaat de assistente met haar handschoenen aan onder haar oksel wrijven en vervolgens met die handschoenen nog in mijn mond dat is echt niet hygiënisch

Adrielle uit: Oosterhout

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Ik ben erg bang van de tandarts, maar iedere keer weer word ik op mijn gemak gesteld, ik ben niet meer zo gespannen als ik de stoel in stap. Ik vind tandarts Profitlich erg professioneel en een erg fijne tandarts.

Maartje uit: Oosterhout