Beoordelingen MTC Oosterhout

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,4
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,3
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,9
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,6

Jan Blonk uit: Oosterhout

17-07-2019

Meedenkend om mijn kiespijnprobleem zo snel als mogelijk uit de wereld te helpen.

Alicia uit: Raamsdonksveer

04-07-2019
8,5

Ik word altijd vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Als ik vragen heb nemen ze de tijd voor me om deze te beantwoorden. Er wordt altijd gekeken om het zo aangenaam mogelijk te maken.

Jacqueline devhoogh uit: Dongen

03-07-2019
7,1

Kan er nog niet zoveel over zeggen, is mijn eerste keer

Pam Benink uit: Oosterhout

02-07-2019

Snel en professioneel geholpen

Ad van Oorschot uit: Oosterhout

26-06-2019

C.M.F. van Mook uit: Oosterhout

25-06-2019

Niets dan lof, van herinnering voor de afspraak tot en met de behandeling. Ook geen lange wachttijd. Vriendelijk personeel.

Willem van Dijk uit: Dordrecht

25-06-2019

Tijdens het intakegesprek is me duidelijk uitgelegd hoe het allemaal zou gaan en is er een duidelijk overzicht van de kosten gemaakt. Ik zou onder narcose behandeld worden maar door mijn gezondheid ging dat helaas niet. Ik had zoveel vertrouwen in de tandarts gekregen tijdens de intake dat ik het daarom onder normale verdoving heb laten doen. De behandeling was perfect en bijna geheel pijnloos. Voor de prothese geldt hetzelfde. Ik zou iedereen aanraden om naar MTC te gaan

dewi kooremans uit: Breda

20-06-2019

Kim van der Kuijl uit: Breda

20-06-2019
8,5

Iris de Jongh uit: Bergen op Zoom

12-06-2019

Hele prettige ontvangst en behandeling. Er werd rekening gehouden met mijn angst voor de tandarts.