Beoordelingen MTC Oosterhout

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,3
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,2
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 8,0
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,6

D Snoeren uit: Oosterhout

16-10-2018

Ik vind het fijn om steeds bij dezelfde tandarts te komen, wisselingen zijn niet prettig (dat had ik in het begin regelmatig). De tandartsassistenten maken op hun eigen manier het gebit schoon. Ik ben voorstander om dit te doen zonder machine.

Rilana van der eerden uit: Breda

16-10-2018

Super lieve mensen alle geduld. Was wel fijn geweest van te voren te weten dat ik ondanks de narcose ook verdoofd zou worden. Werd nu raar wakker

Patricia uit: Maastricht

6,0

Heel erg fijn ze stellen je gerust ze zijn geduldig alleen t vragen naar me geboorte datum terwijl ik er lag voor de narcose was voor mij niet nodig want ze hadden mijn papieren

7,8

Goede dienstverlening. Kundige en aardige mensen. Een minpuntje is dat veel mensen dat weten en dat het daarom vaak lang duurt voor er een afspraak gemaakt kan worden, vooral met het hele gezin.

Mark Stultjens uit: 's-Gravenmoer

Peter van Susteren uit: Oosterhout

frank staal uit: oosterhout

16-10-2018

Vriendelijke behandeling door deskundig personeel, waarbij de behandeling -het opnieuw plaatsen van een uitgevallen vulling- in een relatief korte periode werd uitgevoerd. Dit alles gebeurt in een frisse accommodatie, voorzien van alle gemakken. Het aanmelden bij de balie duurde naar mijn idee onnodig lang zonder enige uitleg of begroeting waarom ik enkele minuten moest wachten.

Hans Douma uit: Etten Leur

Larissa Berkenhagen uit: Geertruidenberg

15-10-2018
5,6

Fijne tandarts. Echter wordt er altijd veel te ruim berekend voor het schoonmaken van de tanden. Daarnaast was er geen enkel parkeervak meer vrij, waardoor ik eerst tien minuten rondjes heb moeten rijden, om mijn auto vervolgens maar in een grasveld neer te zetten. Wellicht een idee om met slagbomen te gaan werken?

pirard uit: Oosterhout

12-10-2018