Beoordelingen MP Schilders Castricum

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 9,0
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,8

Wendy uit: Aerdenhout

22-09-2018

De mannen van MP schilderd zijn in 1 woord geweldig. Netjes, harde werkens, goed advies, vakmannen aan alle kanten. Super betrouwbaar, komen hun afspraken na! En je kan ook nog leuk met ze kletsen ook(dus fijne mensen om in huis te hebben. Een woord: DOEN!

Bastiaan uit: Badhoevedorp

22-09-2018
7,4

Steven uit: Heemskerk

21-09-2018
8,1

Goed schilderwerk op het afgesproken moment tegen de opgegeven kosten

Ben uit: Castricum

08-06-2018

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Uitstekende referenties (die ik nu bevestig)

Deze schilders tonen ultiem vakmanschap. Goed, snel, punctueel, vriendelijk en bovendien erg goed en mooi.
Petje af.

Dana uit: Castricum

Roel uit: Weesp

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: aangeraden door derden

Zeer goede ervaring met Martin en Pieter. Prettig in de omgang en ze hebben ons goed geholpen met oa. kleuradvies. We zijn zijn zeer tevreden.

Tessa uit: Castricum

7,9

Fijne vaklui. Vooraf goede en duidelijke communicatie. Voelde meteen goed. Communicatie met klussers wil nog wel eens rommelig en onduidelijk zijn. Hier niet! Er werd hard gewerkt en ze gaven ook hun mening wanneer ze het zelf anders zouden doen. Ook alles weer netjes achtergelaten. Zeer tevreden en zouden deze mensen dus zeker aanraden

Danny uit: Castricum

14-03-2018

De broers Groentjes hebben ons nieuwe huis super strak opgeleverd zoals wij het wilde hebben. Tevens heel goed meegedacht over diverse kleurstellingen, afwerking plintenen dit soort zaken. De vloerenleverancier vond dat wij wel erg perfectionistische schilders hadden ingehuurd waardoor de lat voor hun erg hoog lag.. kortom, wij zouden MP Schilders absoluut aanraden!

Maartje uit: Amsterdam

18-07-2017

Heel mooi werk geleverd, ik ben erg tevreden.

Lars uit: castricum

17-07-2017