Beoordelingen MP Schilders Castricum

• Kennis & vakmanschap 9,4
  • Betrouwbaarheid 9,6

Alexander uit: Bussum

05-05-2019

Ons huis in van binnen geschilderd en supermooi geworden. Van een strakke woonkamer neutraal wit tot kleuren in hal en slaapkamers, we zijn er erg blij mee. Klein misverstandje werd vlot, professioneel en fijn opgelost en dat geeft vertrouwen. We zien ze graag weer terug als er weer iets moet gebeuren!

rob uit: uitgeest

27-04-2019
8,2

Een in alle opzichten uitstekend bedrijf dat ik graag zie terugkomen. Uitstekend, dus een dikke acht.

I.

26-04-2019

super aardige mannen! Verstand van zaken, reageren snel op mails of apps, hebben ook nog ideeën voor kleuren in huis, en houden zich aan de afspraken

Job uit: Castricum

24-04-2019

De heren Groentjes hebben onze gehele benedenverdieping perfect geschilderd. Elke dag keurig op tijd. Goed overleg, waar geluisterd wordt naar je wensen. Daarnaast een duidelijke communicatie en terugkoppeling over de tijdsindeling van de werkzaamheden. Daar scheelt het nog weleens aan in de bouw. Er werd hard gewerkt met enthousiasme!

Tonny uit: Castricum

24-04-2019

Wij waren erg blij net MP schilders ze dachten goed mee en het is allemaal erg strak geschilderd super!

Marcel uit: Castricum

14-11-2018

Martin en Pieter doen meer dan wat ze beloven. Van offerte tot oplevering weet je waar je aan toe bent. Aanrader!

Wilma

26-09-2018

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: goede kwaliteit

Goede ervaringen met dit schilderbedrijf. Vakmensen. Wij hebben de sleutel met een gerust hart afgegeven en tijdens onze vakantie is het huis mooi geschilderd.

Wendy uit: Aerdenhout

22-09-2018

De mannen van MP schilderd zijn in 1 woord geweldig. Netjes, harde werkens, goed advies, vakmannen aan alle kanten. Super betrouwbaar, komen hun afspraken na! En je kan ook nog leuk met ze kletsen ook(dus fijne mensen om in huis te hebben. Een woord: DOEN!

Bastiaan uit: Badhoevedorp

22-09-2018
7,4

Steven uit: Heemskerk

21-09-2018
8,1

Goed schilderwerk op het afgesproken moment tegen de opgegeven kosten