Beoordelingen MotoPort Hippolytushoef

• Personeel 9,0

hj Hebels uit: Kerkrade

21-01-2018

Ervaring met: Motoren

Zeer fijne ervaring, zowel met eigenaar/s als personeel. Afspraken correct nagekomen. zelfs kleine beurt, filter en herstel voorvork keerringen en olie vervangen waar niet om was gevraagd. Zonder kosten in rekening te brengen Kan alleen maar zeggen top. Zal zeker in de toekomst van uw diensten gebruik maken en andere uw motorzaak aanbevelen. Nogmaals dank.

Gr, Henk te Kerkrade.

Koos uit: Julianadorp

21-01-2018

Bianca uit: Westerland

14-01-2018

Ervaring met: Motoren

Gezien er geen meer keuzen mogelijkheid is bij het item ervaring met, vul ik hier het overige in motorkleding, helm, accessoires en overige

Mart uit: Zwaag

07-01-2018

Ervaring met: Motoren

Sinds kort een motor uit Hippolytushoef.
Personeel is vriendelijk en duidelijk.
Een garantie gevalletje doet met niet moeilijk omen wordt snel opgelost.
Tot op heden niets te klagen.

Remko uit: Amsterdam

01-01-2018

Wilfried uit: Almelo

31-12-2017

Ervaring met: Motoren

Fijne mensen met passie voor motoren en goud eerlijk zijn

Paul uit: Noord-Scharwoude

31-12-2017

Ervaring met: Motoren

Ik heb een honda motorscooter gekocht en wilde eigenlijk wel een helmkoffer in de onderhandeling. Echter de helm zou passen onder de buddy. Helaas bleek dat niet zo te zijn . Omdat ik een boxer helm heb. Hier baal ik wel van want nu moet ik hem nog meenemen wanneer ik de motor wegzet. Ik ging er van uit dat wat mij verteld was klopte ... echter heb m niet gepaat voor de aankoop, omdat ik mijn eigen helm niet mee had. Ik baal hier best wel van. Wil niet slepen met helm.

Bas uit: Delft

19-12-2017

Ervaring met: Motoren

Vriendelijk en deskundig personeel. Aangename sfeer in de winkel. Duidelijk klantgericht. Was erg tevreden over mijn aanschaf hier.

Adam uit: Aerdenhout

15-12-2017

Ervaring met: Motoren

Winkel is groot, met een uitgebreide collectie van zowel motoren als accessoires.
Ontvangst was vriendelijk, door een deskundige medewerkster.
De motor in kwestie was twee dagen voor mij gereserveerd, en voldeed geheel aan de omschrijving.
Een proefrit werd snel mogelijk gemaakt, waarna een overeenkomst werd besproken en getekend.
De motor werd een week later per transport geleverd, wat helaas 45min te laat plaatsvond, door een interne miscommunicatie.
Afgezien daarvan is mijn indruk geheel positief; bedrijf is deskundig, vriendelijk, professioneel en betrouwbaar.

09-12-2017