Beoordelingen MotoPort Hillegom

Fred uit: Den Haag

02-12-2017
8,2

Bekend van: Internet

Mooie Honda NC 750 X DCT gekocht. Een motor waar ik al eerder eens mee gereden had en besloten om zo'n NC 'een keer' aan te schaffen op moment dat deze gunstig werd aangeboden. En voilà, deze stond in Hillegom, vrijwel nieuw en met Adventure pakket. Met inruil van mijn "oude" motor zijn we met Rob tot overeenstemming gekomen. Donderdag 30 november opgehaald. Na de papierhandel afgewikkeld te hebben heeft Rob alle tijd genomen om alles over de 'nieuwe' NC uit te leggen. Helemaal top. Daarna kon ik lekker de weg op.

Ron uit: Amsterdam

28-11-2017

Bekend van: Anders

Al vanaf jonge leeftijd mijn adres voor alles met twee wielen en een verbrandingsmotor.

rene uit: voorhout

24-11-2017

fijne zaak en je wordt vriendelijk geholpen

Loek uit: Oude Wetering

21-11-2017

Bekend van: Anders

De koop van de Mp3 400 LT verliep in een prettige sfeer. De verkoper kwam zeer betrouwbaar over. Blijk van kennis waarbij ook zonder schroom aanvullende kennis bij technische kennis bij de reparatie afdeling werd gehaald. Bij de aflevering werd deze werkwijze gecontinueerd. Ik verwacht dat deze werkwijze breder in het bedrijf wordt toegepast. Service in de vorm van: Wij Motoport Hillegom staan voor u klaar.
Dank voor deze prettige ervaring.

Tristan uit: Voorburg

20-11-2017

Bekend van: Internet

I had a problem with my bank pincard and Fred took me to the bank twice to get it sorted!
His patience was very much appreciated

Milan uit: Hoofddorp

18-11-2017

Bekend van: Internet

Bmw f 700 gs hier gekocht! Na een super eerste kennismaking eigenlijk gelijk overgegaan in de aankoop. De mensen nemen hier echt de tijd voor je, wat zeer prettig is bij een dergelijke aankoop. Ik zou deze vestiging van motoport zeer aanraden

Kees uit: Veghel

13-11-2017

Bekend van: Internet

Mooie zaak en ben keurig geholpen afspraken tot nu toe nagekomen

Tim uit: Rotterdam

07-11-2017

Bekend van: Mond-tot-mond reclame

Jeroen heeft me perfect geholpen; gedreven, geduldig, helder, enthousiast. Kortom: topper!

Hans uit: Hoofddorp

05-11-2017

Bekend van: Anders

Goed bedrijf. Kundige mensen. Weten waar ze het over hebben. Goede spullen.. prijs kwaliteit in verhouding. Zoek je iets voor de motor dan is dit een goede plek om te gaan

John uit: OOSTERBLOKKER

05-11-2017