Beoordelingen MotoPort Hillegom

• Personeel 8,8

Henk uit: Voorhout

19-02-2018

Bekend van: Mond-tot-mond reclame

Tip: weet dat jullie druk zijn , maar geef monteurs ff de tijd om wat uit te leggen, begrijp dat het niet altijd uitgebreid kan , maar schenk er aandacht aan, verder prima geholpen door jullie en buitengewoon vriendelijk ga zo door.

Willem uit: Lisse

13-02-2018

Bekend van: Anders

Vakkundig advies en plezierige ervaring gehad.

Ruud uit: Zwanenburg

19-01-2018

Bekend van: Internet

Uiterst vriendelijk en duidelijk overkomende verkoper. Je wordt uistekend geholpen nasr de keuze van de motor welke bij je past en naar wat je wensen zijn. Niet opdringerig en oogt zeer vakbekwaam. Jeroen Weijers zeer bedankt voor je hulp en het luisteren naar mijn wensenlijst. Deze zaak is een aanrader om uw motor of accessoires te kopen.

Ron uit: Heemstede

31-12-2017

Netjes geholpen.

A.J. uit: Amsterdam

22-12-2017

Bekend van: Mond-tot-mond reclame

Hele prettige manier van communiceren tijdens aankoop van een nieuwe motorfiets. Daarnaast heeft MP zich keurig aan de gemaakte afspraken gehouden.

Fred uit: Den Haag

02-12-2017
8,2

Bekend van: Internet

Mooie Honda NC 750 X DCT gekocht. Een motor waar ik al eerder eens mee gereden had en besloten om zo'n NC 'een keer' aan te schaffen op moment dat deze gunstig werd aangeboden. En voilà, deze stond in Hillegom, vrijwel nieuw en met Adventure pakket. Met inruil van mijn "oude" motor zijn we met Rob tot overeenstemming gekomen. Donderdag 30 november opgehaald. Na de papierhandel afgewikkeld te hebben heeft Rob alle tijd genomen om alles over de 'nieuwe' NC uit te leggen. Helemaal top. Daarna kon ik lekker de weg op.

Ron uit: Amsterdam

28-11-2017

Bekend van: Anders

Al vanaf jonge leeftijd mijn adres voor alles met twee wielen en een verbrandingsmotor.

rene uit: voorhout

24-11-2017

fijne zaak en je wordt vriendelijk geholpen

Loek uit: Oude Wetering

21-11-2017

Bekend van: Anders

De koop van de Mp3 400 LT verliep in een prettige sfeer. De verkoper kwam zeer betrouwbaar over. Blijk van kennis waarbij ook zonder schroom aanvullende kennis bij technische kennis bij de reparatie afdeling werd gehaald. Bij de aflevering werd deze werkwijze gecontinueerd. Ik verwacht dat deze werkwijze breder in het bedrijf wordt toegepast. Service in de vorm van: Wij Motoport Hillegom staan voor u klaar.
Dank voor deze prettige ervaring.

Tristan uit: Voorburg

20-11-2017

Bekend van: Internet

I had a problem with my bank pincard and Fred took me to the bank twice to get it sorted!
His patience was very much appreciated