Beoordelingen MoreFloors

Product(en) gekocht:: houten vloer

Gert uit: Vught

22-07-2017

Ik ben: een nieuwe klant

Product(en) gekocht:: houten vloer, wand- en vloertegels

Positieve ervaring:
Wij zijn heel blij met onze keuze voor Morefloors. Het feit dat meerdere vloertypes onder een dak worden aangeboden zien wij als een groot voordeel en komt de kwaliteit van het advies ten goede. Joep had alle begrip voor een wijziging in een later stadium en sprong daar flexibel mee om. Hans, de parketlegger, is een vakman. De houten vloer trekt de nodige aandacht. Ook de naservice was goed. De samenwerking met Jan Neggers Design was voor ons van een grote toegevoegde waarde. In een laat stadium is op advies van Jan de keuken lay out geheel veranderd. We hebben er dagelijks plezier van.

Geen

14-06-2017
9,5

Product(en) gekocht:: houten vloer, natuurstenen vloer

Positieve ervaring:
Erg deskundig. Heel goed en prima contact met Priscilla. Mooi resultaat van de vloer.

geen

Ton en Janneke uit: Baarle-Nassau

11-06-2017

Ik ben: een nieuwe klant

Product(en) gekocht:: houten vloer, laminaat vloer

Positieve ervaring:
Bij More Floors onze houten vloer en laminaat vloer gekocht. Uitgebreid en goed geholpen door Joep en collega's. Een volle en redelijk drukke showroom maar wel een met voldoende keuze en toch een overzichtelijke selectie van mooie vloeren. Super geholpen in de winkel. Na bestelling bij vragen steeds goed bereikbaar via telefoon en mail en snel geholpen. Het leggen van de vloeren (deels) via More Floors geregeld. De vakman heeft mooi werk geleverd (complimenten aan Hans!). Uitermate tevreden met het eindresultaat. Dikke 9!

Geen.

Nick uit: Braamt

29-05-2017
9,8

Ik ben: eerder klant geweest

Product(en) gekocht:: wand- en vloertegels, laminaat vloer

Positieve ervaring:
Nu al drie ontzettend positieve ervaringen! Prachtig laminaat in beide appartementen en nu in onze nieuwe woning beneden onwijs gaaf keramisch parket en op de bovenverdiepingen wederom laminaat. We zijn in Breda geholpen door Johan, een vakman die de tijd voor je neemt en je alle keuzes uitgebreid toelicht. Voor de tegelvloer zijn we nog doorverwezen naar Michel Oprey & Beisterveld in Vianen. Onze ogen uitgekeken naar alle mogelijkheden en uiteindelijk dankzij het advies van Johan de juiste vloeren uitgekozen. Mochten we ooit nog weer nieuwe vloeren nodig hebben komen we zeker terug!

Ryan uit: Zeeuws-Vlaanderen

24-04-2017
7,8

Ik ben: een nieuwe klant

Product(en) gekocht:: bamboe vloer, wand- en vloertegels

Positieve ervaring:
Grote keuze in vloeren; vriendelijk en kundig personeel, behulpzaam, niet opdringerig. ze hebben veel moeite gedaan om hun werkzaamheden in onze planning in te passen en om alternatieven te zoeken als iets niet tijdig leverbaar bleek. MoreFloors werkt met vakkundige installateurs.

Negatieve ervaring:
Kitwerk van verticale tegelvoegen en vloer/wand-voegen in toilet werd door MoreFloors niet uitgevoerd. Volgens hen staat dit in de voorwaarden, maar ik ben het hier niet mee eens en zie dit als een sterk negatief punt. MoreFloors biedt geen oplossing aan. Ook de droogloopmat moet door mijzelf op maat worden gesneden... ik vind dat dit hoort bij de oplevering. Tenslotte wordt afval niet meegenomen... dit moet de klant zelf afvoeren.

Martijn uit: Rijen

19-04-2017

Positieve ervaring:
Snelheid, kwaliteit en afspraken nakomen zijn speerpunten

Geen

T. uit: Rotterdam

14-04-2017
7,6

Product(en) gekocht:: houten vloer, natuurstenen vloer

Positieve ervaring:
Wij hebben een natuurstenen vloer met lamelparket vloer laten leggen en zijn erg tevreden over het eindresultaat. Bijna iedereen die binnen komt valt op hoe mooi de vloer ligt..