Beoordelingen MoreFloors

01-04-2019
9,5

Product(en) gekocht:: wand- en vloertegels

Positieve ervaring:
prima service en geïnstalleerd door vaklieden!

geen

Rianne uit: Rosmalen

17-01-2019
9,6

Product(en) gekocht:: houten vloer, wand- en vloertegels

Positieve ervaring:
Ik wil graag nog een pluim geven aan Leina van de Velde, waar ik steeds met alle vragen terecht kon, die niets te veel was, overal achteraan ging, meedacht en oploste en die steeds oprecht geïnteresseerd was, ook nog na te leggen van de vloer. Al met al voor ons een zeer positieve ervaring met als resultaat een hele mooie vloer!

04-12-2018

Ik ben: een nieuwe klant

Product(en) gekocht:: natuurstenen vloer, laminaat vloer

Positieve ervaring:
We zijn heel tevreden met onze vloeren - erg fijn geholpen in de showroom door Johan, met veel geduld. Heldere afspraken en mailcontact nadien. En goede vakmannen die de vloeren kwamen leggen. Voor de kwaliteit ook een scherpe prijs.

Wilhelmien uit: Bavel

Ad uit: Bennekom

01-10-2018
9,6

Ik ben: een nieuwe klant

Product(en) gekocht:: wand- en vloertegels, laminaat vloer

Positieve ervaring:
Nadat onze interieur architect, Jan Neggers, een inrichtingsplan voor ons huis had opgesteld, adviseerde hij ons om ook bij MoreFloors naar de tegels voor de vloeren en badkamers te gaan kijken.
In de showroom biedt MoreFloors een unieke en uitgebreide collectie aan en geeft zeer deskundig advies. Naar volle tevredenheid zijn de vloeren inmiddels gelegd en de badkamers betegeld. MoreFloors is een echte aanrader!

jan uit: breda

30-09-2018
9,8

Product(en) gekocht:: laminaat vloer

Positieve ervaring:
Ik heb MoreFloors ervaren als een professionele organisatie. Heel klantvriendelijk (we mochten stalen naar huis meenemen en vergelijken), snelle reactietijden en duidelijke communicatie.

Negatieve ervaring:
Het enige minpunt was toen de vloeren geleverd werden was beloofd dat we een uur van te voren gebeld zouden worden, maar we kregen een telefoontje van de bezorger toen hij al voor de deur stond. Hij sprak gebrekkig Nederlands en ik begreep toen niet wat hij bedoelde. Zijn intentie was indien wij er binnen 5 minuten er niet waren, dat hij zou weggaan en de levering op de stoep zou laten staan. Ik heb Morefloors hierover benaderd en zij hebben snel gereageerd en aangegeven dat dit niet de bedoeling was.

Mark uit: Hendrik Ido Ambacht

23-07-2018

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ik ben: eerder klant geweest

Product(en) gekocht:: houten vloer, wand- en vloertegels

Positieve ervaring:
Vriendelijke valmensen die verstand hebben van hun producten. Uitstekend en eerlijk advies voor ieder wat wils! De prijs kwaliteit verhouding is dik in orde! Ook vinden wij de manier van werken zowel in de winkel als bij ons thuis, zeer netjes!

Geen!

Noël uit: Teteringen

14-06-2018

Ik ben: een nieuwe klant

Product(en) gekocht:: natuurstenen vloer, bamboe vloer

Positieve ervaring:
Wij zijn bijzonder goed ontvangen en begeleid door Franziska van More Floors. Prima voorlicht en service

Frits uit: Breda

03-06-2018

Product(en) gekocht:: wand- en vloertegels

Positieve ervaring:
Goede voorlichting en begeleiding. Zeer aardig personeel.
Vakkundige vloeren- en plintenleggers.

Negatieve ervaring:
De mannen die de anhydrietlaag moesten wegschuren: niet overal goed gedaan, haastwerk, niet alles waterpas achtergelaten. Veel vuil/stof niet opgeruimd.