Beoordelingen More Balls Than Most

Angela van HenZ

22-01-2019
9,5

Uw ervaring:
Op zeer korte termijn stond het team voor ons klaar om onze Nieuwjaarsbijeenkomst professioneel aan te kleden en ons met raad en daad bij te staan. We kijken er met veel plezier op terug! Dank voor alles en zeker wordt vervolgd.

Janneke van WesselinkVanZijst

21-01-2019

Bas van Philipos

26-11-2018

Uw ervaring:
More Balls Than Most heeft een essentiële bijdrage aan onze team-meeting geleverd. Met humor en energie brengen ze in interessante visie naar voren die de basis vormde voor verdere discussies gedurende de dag. De afwisseling tussen team-discussies en de activiteiten van More Balls Than Most maakte dat iedereen gedurende de gehele dag betrokken was en bleef, en heeft de creativiteit zeker gevoed. We hebben een zeer geslaagd event gehad dankzij de bijdrage van het team van More Balls Than Most, dankjewel!

Lucienne van Ideo BV

13-11-2018

9!

Wat is als erg prettig heb ervaren is het meedenken met de klant. Ons budget was beperkt, maar toch een passende oplossing kunnen vinden. Alles vooraf goed doorgenomen, waardoor geen verrassingen.
Een mooie aanvulling op ons event!

Wouter van CLINT , Littler

07-09-2018
9,8

Uw ervaring:
We vonden het echt super, heel erg goed gedaan, mooie sessie. Leuke samenwerking met Robert. Echt top - aanrader!

Jeannet van Publiek.nl project BLOEI

16-05-2018
8,5

Uw ervaring:
Super meedenkend, snelle offerte, flexibel qua invulling.
De briefing was ook snel en doelmatig. Een half woord was genoeg. De act sloot goed aan bij de groep en het thema.

We hebben een evaluatie uitgezet onder de deelnemers. Ik laat nog weten wat daar uitkomt voor MBTM maar tot nu toe hoge scores en enthousiaste reacties.

Marko van Rijkswaterstaat

02-02-2018

Uw ervaring:
Bedankt Job en Laura; mede dankzij jullie spiegel en aftrap van ons congres werd het een energieke dag met veel samenwerking, kortom een groot succes!
Veel respons en herkenning vanuit de zaal. Ik heb van deelnemers opvallend veel positieve reacties ontvangen en iedereen is daarna vol energie aan de slag gegaan in teams.

Jacqueline van Bayer B.V.

30-01-2018

Uw ervaring:
Zeer prettige samenwerking en uitvoering. Ze denken mee en dragen (verbeter)ideeën aan. Voor herhaling vatbaar!

Gina van Deloitte

24-01-2018

Uw ervaring:
Top gedaan zoals al gezegd, hulde voor Joshua Samson!

Yvonne van Heliomare

24-01-2018
8,5

Uw ervaring:
De hartelijke dames hebben onze gasten hartelijk ontvangen met een hartje op de revers, een liedje bij de tafels en een prachtig lied voor de jubilaris. Enthousiast, hartelijk, vriendelijk en muzikaal.