Beoordelingen More Balls Than Most

Jeannet van Publiek.nl project BLOEI

16-05-2018
8,5

Uw ervaring:
Super meedenkend, snelle offerte, flexibel qua invulling.
De briefing was ook snel en doelmatig. Een half woord was genoeg. De act sloot goed aan bij de groep en het thema.

We hebben een evaluatie uitgezet onder de deelnemers. Ik laat nog weten wat daar uitkomt voor MBTM maar tot nu toe hoge scores en enthousiaste reacties.

Marko van Rijkswaterstaat

02-02-2018

Uw ervaring:
Bedankt Job en Laura; mede dankzij jullie spiegel en aftrap van ons congres werd het een energieke dag met veel samenwerking, kortom een groot succes!
Veel respons en herkenning vanuit de zaal. Ik heb van deelnemers opvallend veel positieve reacties ontvangen en iedereen is daarna vol energie aan de slag gegaan in teams.

Jacqueline van Bayer B.V.

30-01-2018

Uw ervaring:
Zeer prettige samenwerking en uitvoering. Ze denken mee en dragen (verbeter)idee├źn aan. Voor herhaling vatbaar!

Gina van Deloitte

24-01-2018

Uw ervaring:
Top gedaan zoals al gezegd, hulde voor Joshua Samson!

Yvonne van Heliomare

24-01-2018
8,5

Uw ervaring:
De hartelijke dames hebben onze gasten hartelijk ontvangen met een hartje op de revers, een liedje bij de tafels en een prachtig lied voor de jubilaris. Enthousiast, hartelijk, vriendelijk en muzikaal.

Jeanine van GGZ Friesland

21-12-2017

Uw ervaring:
Het was fantastisch! Hele goede voorgesprekken gehad en veel van wat er gecommuniceerd was, is meegenomen. Echt knap hoe jullie dat doen, onder zoveel druk! Prachtig. Hartelijk dank!

Dagmar van Novia communicatie

06-11-2017

Uw ervaring:
MBTM brengt energie, humor en stof tot nadenken in een bijeenkomst.

Wijnand van DDC

02-11-2017
7,8

Uw ervaring:
Guus is een enthousiaste spelleider, die met humor de groep mee kan krijgen. Hij houdt het communicatiespel spannend en laat de groep aan zet. Daarmee zorgt hij voor een aantal eye-openers, die wij in de workshop kunnen gebruiken.

wijnand.ybema@ddcgroup.com

Gea van Doorgaande lijn Hoogeveen

16-10-2017

Uw ervaring:
Het was top! Het is Maike (en Michiel) goed geslaagd om een voorstelling op maat te maken en af te stemmen op de doelgroep. Een mooie 'spiegel' voor ons en het project.
Klein minpuntje: te weinig ballen voor het zelf jongleren.
Roos ook bedankt voor je goede begeleiding.

Alexandra van LeasePlan

10-10-2017

Uw ervaring:
Geweldig optreden, missie geslaagd!