Beoordelingen Mooieverandas.nl

• Nakomen afspraken 9,5
  • Communicatie en bereikbaarheid 9,4

Hans uit: Hoorn

21-04-2018

Zeer mooie veranda geplaatst door vriendelijke nette kundige mannen!

Alles volgens afspraak, bedankt heren!

D. uit: Zoetermeer

13-04-2018
9,9

Jongens goed gedaan, heel tevreden!

Tineke uit: zwanenburg

10-04-2018
9,6

Veranda geplaatst volgens afspraak, verrijking van me tuin!

Aart uit: Zwanenburg

26-03-2018

Alles perfect gedaan. Alleen wel alle koekjes op gegeten........ ;-)

Ike uit: Lijnden

20-03-2018

Goed meegedacht! vlotte service. Extraatje: elektra opgeknapt op eigen initiatief, heel fijn.

L. uit: Rotterdam

16-03-2018

Deskundig advies, zeer tevreden met de uitvoering! Buiten de schuld om van de monteurs was er wat schade, hier werd meteen een vervolg afspraak voor gepland. Blij met het snel oppakken hiervan.

Peter uit: Alkmaar

15-03-2018
9,9

Zeer mooi resultaat dus laat de zomer maar komen.

Er werd van tevoren genoeg tijd en advies gegeven om tot het juiste idee te komen.
Het montageteam was zeer klantvriendelijk en werkte heel netjes. Ze leveren echt vakwerk ook qua afwerking van het straatwerk etc. Top!!!

Mark en Liesbeth uit: Hoofddorp

09-03-2018

Super mooi geworden. Vooral de bevestiging aan de leistenen wand van het huis is knap en kwalitatief sterk uitgevoerd. Dank

Aldo uit: Nieuw-Vennep

07-03-2018

Ontvangst in de showroom was eerst wat rommelig het bleek dat wij voor openingstijd al binnen konden komen en dus was de juiste persoon nog niet op zijn plaats in de showroom. Toen Mike er eenmaal was zijn wij vakkundig geholpen onder het genot van een bakje koffie hebben we alles doorgesproken. Ook de uiteindelijke installatie van onze tuinkamer ging voorspoedig. De beide monteurs werken zeer precies en netjes. Alle rommel die tijdens de installatie is gemaakt (zaagafval enz.) is keurig opgeruimd. Ook is er uitleg gegeven over de verlichting en over het verwijderen van de wind dicht profielen. Het eindresultaat liegt er dan ook niet om. Wij zijn in ieder geval heel blij met onze tuinkamer en gaan volop genieten.

De communicatie tussen aanbetaling en leverdatum zou wat beter kunnen.

Erik uit: Hem

06-03-2018

Mooi eindresultaat, leuke werknemers,. maar toch blij dat het af is!