Beoordelingen Mooieverandas.nl

• Nakomen afspraken 9,6
  • Communicatie en bereikbaarheid 9,4

M uit: Eindhoven

11-09-2017

Een bijzonder lastige constructie aan onze gevel heel goed weten op te lossen. Vakmanschap ++!

Laura uit: Vleuten

07-09-2017

Thijs uit: Amsterdam

06-09-2017
9,6

We houden van buiten koken in de tuin, ook als het weer even wat minder is. En we hadden een nieuwe schuur nodig. Een overkapping met een nieuwe schuur lijkt de oplossing maar oh ja onze tuin is niet zo groot.

Zo kwamen we een keertje op een zaterdag aan bij Mooieveranda's in Zwanenburg.

Na een tijdje met een van de adviseurs gesproken te hebben zei hij: "Kan ik van de week een keer langs komen. Dan maak ik wat tekeningen en kunnen we de mogelijkheden bespreken".

Kortom we hebben nu een prachtige plek waar we buiten kunnen koken. Onze hele tuin ziet er prachtig uit door de vrijstaande constructie (Overkapping met daaraan vast een schuur).

Dit klinkt natuurlijk allemaal geweldig. Maar nadat we de offerte getekend hadden blijf je natuurlijk nadenken. Zouden we toch niet elektriciteit onder de overkapping nemen, zouden we toch niet de hele bestrating vernieuwen en die schutting kan die niet anders etc etc.

Mooieveranda's is met ons mee blijven denken. En hebben het gemaakt zoals wij het wilden.

Harstikke bedankt

Ellen uit: Hoofddorp

31-08-2017

Prachtig en degelijk eindresultaat! Echt een sfeervolle aanwinst voor onze tuin.

Trudy uit: Lijnden

30-08-2017

Zeer tevreden !!

Peter uit: Hoofddorp

30-08-2017

Super kwaliteit, klant vriendelijk, goed overleg met de klant.

Bianca uit: Culemborg

28-08-2017

Absolute aanrader, gemaakte afspraken worden tot op de laatste puntjes nagekomen. We gaan nu genieten!

Gerrit uit: Halfweg

27-08-2017

Afgelopen week een mooie veranda laten plaatsen door dit bedrijf waar we zeer blij mee zijn. We kwamen met specifieke afmetingen op een zondag naar de winkel waar alles mogelijk bleek qua maatwerk zonder meer prijzen omdat dit standaard is bij deze firma. Aanrader!

Mathijs uit: Nieuw Vennep

22-08-2017
9,6

Op de Masters of Lxry ben ik in gesprek gekomen met van Mooieverandas.nl. Inmiddels hebben wij ook een MEGA veranda en ik ben er ook MEGA blij mee! Wat een vakmanschap en service. Echt super, ik beveel Mooieverandas.nl graag bij iedereen aan.

Marcel

05-08-2017
9,7

Recentelijk veranda besteld. Goede service en vakmanschap. Komen al hun afspraken na. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Niets is hun teveel om aan de wensen van de klant te kunnen voldoen. Zou iedereen aanraden een veranda te bestellen bij mooieverandas.