Beoordelingen Mooieverandas.nl

• Nakomen afspraken 9,4
  • Communicatie en bereikbaarheid 9,3

Corrie uit: Amsterdam

15-11-2017

Prima bedrijf om mee te werken. Zowel het inmeten als daadwerkelijk plaatsen werd deskundig gedaan. De medewerkers vormden echt een team. TOp!

Wat betreft kwaliteit materiaal: dit moet in de toekomst blijken. Voor zover wij dit nu kunnen beoordelen ziet het er geweldig uit.

W.J. uit: Harfsen

10-11-2017

snelle en adequate afhandeling van de offerte. Afspraken prima opgevolgd; prettige mensen met veel werkplezier over de vloer gehad. Na een week stond de mega veranda er: Prachtig resultaat!

Ilonka uit: Zwanenburg

01-11-2017
9,7

Geweldig bedrijf met fantastische medewerkers. Denken in oplossingen. Een echte aanrader!

Brigitte uit: HOOFDDORP

24-10-2017

Goeie en nette manier van werken. Klantvriendelijk en deskundig. Top!!

Ruud en Jolanda uit: Haarlem

23-10-2017

Gewoon Top
Eerst een geweldige tuinkamer en later een bijpassende schutting laten plaatsen
Een vakantiebeleving in je eigen tuin,we zitten meer buiten dan binnen.
De werkers zijn;
Vriendelijk ,flexibel ,dorstig en hongerig.
We zijn ontzettend tevreden

Arnold uit: Landsmeer

20-10-2017

Al bij het uitzoeken van de tuinkamer een zeer goede en uitgebreide uitleg gehad over de mogelijkheden en de diverse uitvoeringen. Nooit het gevoel gehad dat je iets moest kopen een verademing met sommige andere bedrijven. De plaatsing van onze tuinkamer door de eigen vakbekwame monteurs is voorspoedig verlopen. Serieus bezig maar een grapje op z'n tijd was er ook. Kortom een goede zaak dat wij hier de tuinkamer hadden gekocht.

Gijs uit: Beverwijk

18-10-2017

Goed en vriendelijk geholpen door medewerkers. Geheel ziet er prachtig uit

Johan uit: Hoofddorp

28-09-2017

De professionele en enthousiaste medewerkers van Mooieverandas.nl hebben hun slogan 'dé veranda maatwerk specialist van Nederland' meer dan waar gemaakt. Het is een investering, die je maar één keer doet en dan moet natuurlijk alles kloppen ... en dat doet het! Wij zijn zeer tevreden en kunnen de komende jaren nog meer van onze tuin genieten.

M uit: Eindhoven

11-09-2017

Een bijzonder lastige constructie aan onze gevel heel goed weten op te lossen. Vakmanschap ++!

Laura uit: Vleuten

07-09-2017