Beoordelingen Van Beem en Mooieverandas.nl

• Nakomen afspraken 9,5
  • Communicatie en bereikbaarheid 9,4

Sacha uit: Doorn

25-03-2019

Soms lees ik recenties waarvan ik denk dat ze zijn geplaatst door het bedrijf zelf. Zo positief. Zo geweldig. Dat kan haast niet waar zijn.
Mooieverandas heeft bij mij een strakke moderne overkapping geplaatst en hoewel ik een zeer kritische consument ben, ik kan niet 1 dingetje bedenken wat anders, beter of mooier had gekunt. Perfecte uitvoering op elk gebied.

Mijn tip: Ga vooral eerst naar een aantal andere bedrijven voordat je naar hun gaat. Op het moment dat je bij Van Beem binnenstapt zie en voel je dat dit volstrekt anders is dan al het vorige. De materialen, de deskundigheid de persoonlijke benadering het meedenken, de fantastische showroom! Alles klopt.

Ronald uit: Zwanenburg

24-03-2019

Wij hebben onlangs onze tuin laten doen door Van Beem en ik kan niets anders schrijven dan dat het een zeer plezierige samenwerking was.
Gezamenlijk onze wensen in praktijk gebracht met goede aanpassingen van hun kant om alles er tiptop uit te laten zien.
Helaas niet mogelijk om foto’s te plaatsen maar het lichtplan en straatwerk zijn een plaatje op zich zelf.
Niets anders dan ook dan een dikke duim omhoog voor jullie en je medewerkers, die vriendelijk en beleefd zijn en netjes werken.

Heer en mevrouw uit: Oostzaan

21-03-2019

Onze wenst is in vervulling gegaan door het plaatsen van de tuinkamer, zodat we ook in het voor en najaar kunnen genieten van de door hetzelfde bedrijf aangelegde tuin. Tuin is perfect opgehoogd en gelijkvloers aangelegd zodat wij op oudere leeftijd ook met een rolstoel ons buiten goed kunnen bewegen. Erg tevreden, prachtige tuin, mooie tuinkamer! Bedankt, Groet Marie Jose & Roeland

Peter uit: Vianen

23-01-2019
9,6

We hebben een screen in onze lichtkoepel laten plaatsen omdat we in de winter de screen gaan gebruiken als isolatielaag en in de zomer als zonwering. De mannen hebben het screen vakkundig geplaatst en ook alle elektrische aansluitingen bekwaam opgelost. Het afstellen van de uitval van het screen is tot op de millimeter nauwkeurig ingesteld. Het is een sieraad in onze huiskamer.
Het zonnescherm dat we aan de achtergevel hebben laten plaatsen is er prachtig op bevestigd. De uitval gaat over onze achterdeur en buitenlamp en is keurig afgesteld. Deze zomer zullen we daar veel plezier van hebben.

J. uit: Houten

17-01-2019

Prachtige veranda met glazen schuifdeuren, verlichting, zonwering en hardhouten vlonder voor ons gebouwd. Meegedacht en meegewerkt aan doorvoer voor de houtkachel. Kwaliteit materialen stevig en degelijk. Keurig uitgevoerd met oog voor detail, aardige mensen, goede service. Goede bereikbaarheid en communicatie, van het begin tot het eind en daarna. Inmiddels staat de veranda er al bijna een jaar en we zijn er enorm blij mee. Helaas kan ik geen foto's bijvoegen.

Coos uit: Monnickendam

01-12-2018

Wat je bestel krijg je ook en ze denken met je mee. goede kwaliteit mooi afgewerkt netjes gewerkt zeker een aanbeveling om bij mooieverandas.nl je tuin wens te laten vervullen.

J. uit: Uithoorn

12-11-2018

Ik kan nu ook in de winter op mijn balkon zitten dankzij mooie balkonbeglazing

Ellen uit: Heemskerk

25-10-2018

Prima! Zeer tevreden!

Stefan uit: De Kwakel

26-09-2018
9,6

Uitstekende kwaliteit veranda en zeer vakkundig geïnstalleerd. De werkzaamheden werden allemaal in goed overleg en volgens afspraak uitgevoerd.

romeo uit: Amsterdam

23-08-2018

bekwame en sociale medewerkers .Denken mee en geven advies. Top bedrijf een voorbeeld voor andere bedrijven .