Beoordelingen Mooi Ruim

• Eindresultaat 9,3
  • Betrouwbaarheid en service 9,4

Remco uit: Utrecht

25-06-2018

Prettige communicatie, goed vakmanschap, netjes gewerkt en een top eindresultaat!

Eric uit: Wilnis

15-06-2018

Robert uit: Utrecht

14-06-2018

Zeer goede algehele ervaring. Ook zeer tevreden over het eindresultaat. Gehele traject van schouwing, ontwerp en uitvoering duurde wel wat lang, echter dit komt door een volle agenda. Dit was overigens wel duidelijk vooraf aangegeven. Zeker een aanbeveling waard en ook voor eventuele toekomstige projecten. Niet goedkoop, maar de kwaliteit is daar dan ook zeker naar.

Tips:
Iets meer pro-actieve houding tijdens het ontwerp en bestel proces zou kunnen. Soms moesten we bellen of mailen wanneer we aan het wachten waren op informatie omtrent levering of een aangepast ontwerpen. Dit kwam door een volle agenda, en is dan ook wel begrijpelijk. Wel hebben wij altijd duidelijke en eerlijke informatie ontvangen. Misschien zou het totale proces van eerste kennismaking tot ontwerp tot uitvoering opdracht en oplevering wat sneller kunnen. Bij ons heeft dit totaal 5 maanden geduurd, vanaf het eerste contact tot aan oplevering. Wij hadden niet echt haast en was dat dus geen probleem, maar ik kan mij voorstellen dat dit voor anderen een reden is om verder te kijken.

Jordy

16-02-2018

Dit zijn mannen die zich volledig toewijden aan het neerzetten van een product dat tot in de puntjes is verzorgd! Ik ben zeer tevreden! Het duurt soms wat langer voordat je reactie op een e-mail krijgt, maar als je weet dat ze iets moois aan het maken zijn, neem je dat voor lief. Aanrader, voor ieder budget.

Paul uit: Utrecht

14-01-2018
9,5

Wij hebben diverse opdrachten door Mooi Ruim laten realiseren en zijn met alle 4 zeer blij. Bij de start van de samenwerking heeft Tjerk zeer mooie ontwerpen gemaakt; waardoor al duidelijk was te zien hoe het eindresultaat er uit zou komen te zien. Het resultaat was precies volgens ontwerp of zelfs nog mooier. Het contact met Tjerk was prettig en er was veel ruimte voor overleg en onze inbreng. Tjerk en Rene zijn vakmensen en kunnen hele mooie dingen maken, die perfect in de ruimte passen. We zijn super enthousiast over het eindresultaat en zullen Mooi Ruim aan iedereen aanbevelen!

Tips:
Door drukke agenda en leveringsproblemen van bepaalde onderdelen kon niet alles in 1 keer geplaatst worden, waardoor ze meerdere keren bij ons zijn geweest. Onze tip zou zijn om te proberen om alles in 1 x te plaatsen.

Saskia uit: France

28-12-2017

From an initial idea to final concept in one week - absolutely incredible! We are beyond delighted. Everyone who sees the end project comments on it; the beauty, the originality. The design process was incredibly inclusive and MR really understood our ideas and were able to develop from that. Thank you for your amazing contribution to our home.

Tips:
Think beyond NL. There is a growing market out there for serious craftsmanship and you offer it.

Jeroen uit: Groenekan

24-09-2017
9,7

Met vakmanschap en een flinke dosis creativiteit zijn een prachtige kastenwand en loungebank vervaardigd. Heel erg tevreden!

Tineke uit: Utrecht

27-06-2017
9,5

Door omstandigheden (waarop Tjerk overigens geen invloed had) duurde de uitvoering langer dan gepland, maar het uiteindelijke resultaat vergoedt de vertraging ruimschoots. Kortom, zeer tevreden!!

Paul uit: Amsterdam

16-06-2017

Mooi Ruim heeft voor ons een eettafelbank op maat gemaakt die perfect past tussen de keukenkasten en de buitenmuur met stenen kozijn. De kussens zijn via Mooi Ruim door een aparte leverancier geregeld en passen ook perfect. Eén keer is Mooi Ruim komen inmeten en één keer zijn we voor de kussens op pad geweest naar de leverancier (ivm kleur en materiaalkeuze). Enige tijd later kwam Mooi Ruim het bankje kant en klaar brengen en kunnen we heerlijk zitten (en liggen) op ons nieuwe bankje. Een verademing deze leverancier na diverse teleurstellingen waarbij leveranciers niet leveren wat ze beloven. Mooi Ruim doet dat mooi wel! :-)

Tips:
De mederweker van Mooi Ruim heeft goede tips en creatieve oplossingen, dus laat hem vooral hardop meedenken tijdens het inmeten.

Erik uit: Utrecht

28-05-2017

We hebben een schouw van MDF laten bouwen. Het ging snel en naar volledige tevredenheid.