Beoordelingen Mooi Ruim

• Betrouwbaarheid en service 9,3

Jeroen uit: Groenekan

24-09-2017
9,7

Met vakmanschap en een flinke dosis creativiteit zijn een prachtige kastenwand en loungebank vervaardigd. Heel erg tevreden!

Tineke uit: Utrecht

27-06-2017
9,5

Door omstandigheden (waarop Tjerk overigens geen invloed had) duurde de uitvoering langer dan gepland, maar het uiteindelijke resultaat vergoedt de vertraging ruimschoots. Kortom, zeer tevreden!!

Paul uit: Amsterdam

16-06-2017

Mooi Ruim heeft voor ons een eettafelbank op maat gemaakt die perfect past tussen de keukenkasten en de buitenmuur met stenen kozijn. De kussens zijn via Mooi Ruim door een aparte leverancier geregeld en passen ook perfect. Eén keer is Mooi Ruim komen inmeten en één keer zijn we voor de kussens op pad geweest naar de leverancier (ivm kleur en materiaalkeuze). Enige tijd later kwam Mooi Ruim het bankje kant en klaar brengen en kunnen we heerlijk zitten (en liggen) op ons nieuwe bankje. Een verademing deze leverancier na diverse teleurstellingen waarbij leveranciers niet leveren wat ze beloven. Mooi Ruim doet dat mooi wel! :-)

Tips:
De mederweker van Mooi Ruim heeft goede tips en creatieve oplossingen, dus laat hem vooral hardop meedenken tijdens het inmeten.

Erik uit: Utrecht

28-05-2017

We hebben een schouw van MDF laten bouwen. Het ging snel en naar volledige tevredenheid.

Hester uit: Amsterdam

28-05-2017

Precisie, vakmanschap en creativiteit zijn kenmerkend voor de werkwijze van Tjerk van Mooi Ruim. Hij bedenkt passende en slimme oplossingen, met daarin altijd net iets extra's. Ik ben zeer tevreden over de kleding/boekenkast die hij maakte en mijn tuin die hij heeft ontworpen.
Ik zou Mooi Ruim zeker aanbevelen

Michael uit: Vleuten

30-04-2017

Mooi Ruim heeft meerdere ontwerpen voor ons uitgewerkt en uitgevoerd. Wij zijn enorm te spreken over de toewijding en vakmanschap van de heren. Er wordt veel geïnvesteerd in de ontwerpfase waarbij over elk detail wordt nagedacht, meegedacht en gecommuniceerd. Dit komt het eindresultaat ten goede. Er wordt super nauwkeurig, netjes en volgens afspraak gewerkt. Voor volgende projecten schakelen wij zonder meer weer met Mooi Ruim!

Tips:
Nee, super bedankt Tjerk!

Ruud en Carole uit: IJsselstein

28-04-2017
9,5

Wij hebben op onze muren wonderwall hout laten plaatsen. Het is prachtig geworden! Ook onze keuken fronten hebben we laten vervangen door eiken white wash fronten. Heel mooi gedaan. Tjerk kwam met samples voor de fronten zodat we een goed beeld kregen wat de mogelijkheden waren van de verschillende white wash technieken. Dat vonden we heel duidelijk en zo konden we goed zien hoe het zou worden. Heel erg bedankt voor het mooie resultaat en de fijne samenwerking!!

Hendrik uit: Amsterdam

16-04-2017
9,7

Wij zijn erg blij met de kast en het bureau dat MooiRuim voor ons binnen korte tijd heeft gemaakt. Tjerk is prettig om mee te werken en meedenkend. Wij bevelen MooiRuim van harte aan!

Thijs uit: Utrecht

04-04-2017

Mooi Ruim bedacht niet alleen een perfect functionele bar voor ons restaurant, maar verraste ons ook met de vele functionele en originele details die met oog voor het bestaande pand en gevoel voor de beoogde sfeer werden toegevoegd. Door het gebruik van natuurlijk bewerkte materialen van hoge kwaliteit maar lage kostprijs hebben wij als beginnende ondernemers een zeer onderscheidende bar voor een bijzonder scherpe prijs gekregen. Dik tevreden.

Lydia uit: Breda

18-03-2017