Beoordelingen Monteur aan Huis

Klaas uit: Ommen

20-04-2019
7,3

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Wij hadden om 13.00 uur een afspraak, we werden gebeld dat het wel 14.00 uur kon worden. Uiteindelijk werd het 15.30 uur voordat de monteur er was. De communicatie was nihil, werd niks verteld als wij niks vroegen, vonden we wel jammer, het was wel onze laptop waar hij mee bezig was, en dat zijn afspraken uitliepen konden wij natuurlijk niks aan doen. Jammer wij hadden er geen goed gevoel bij. Zijn deskundigheid staat hier helemaal buiten.

Ferry uit: Heemstede

Ik ben: Zakelijke klant

Ik heb ervaring met: Onderhoud

De gratis voorjaar onderhoud is deskundig en keurig volgens afspraak uitgevoerd. Monteur was uiters klantvriendelijk

H.K. uit: Koog aan de Zaan

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

De monteur was stipt op tijd en was in 20 minuten klaar met de servicebeurt. Hij heeft mij even op weg geholpen met scannen, want dat was ik even kwijt.
De computer is weer sneller.

Ton uit: Alkmaar

Ik heb ervaring met: Onderhoud

De meneer deed zijn werk goed

Adri uit: Den Haag

09-04-2019

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Als oudere (83) versus oudere (58) hadden wij een bovengemiddeld goed contact, dat ik zeer op prijs stelde.
Intussen werkte de heer Van der Vegt rustig en ook gezellig door met de zeer op prijs gestelde onderhoudsbeurt

Marijke uit: Klimmen

01-04-2019

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Zeer bekwaam,duidelijke uitleg,goede adviezen,snelle conclusies en handelingen en vriendelijk

C uit: Hoofddorp

22-03-2019

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Ik kan niks anders als overal een 10 voor geven. De deskundigheid en professionaliteit was zeer uitstekend. Heel service gericht en klantvriendelijk! Een zeer complex probleem die met vakkundigheid is opgelost.

Ger uit: Emmerich am Rhein (D)

20-03-2019
8,2

Ik ben: Particuliere klant

Sympathieke bezoeker. Kun je in huis hebben.

Ernst uit: Heerlen

19-03-2019

Ik ben: Particuliere klant

waren maar alle monteurs zo. Hij was vriendelijk, op tijd, duidelijk in de communicatie. Hij had nog iemand erbij voor in te werken. An de uitleg voor zijn nieuwe medewerker hoorde je hoe hij zijn vak beheerste. Dikke pluim van mij. Voor Netfit. In de huidige tijd zijn zulke gekwalificeerde medewerkers zeldzaam dus betaal hen maar god

jacob uit: scherpenzeel

15-03-2019

Ik heb ervaring met: Onderhoud

fantastische service, open en duidelijk