Beoordelingen Monteur aan Huis

• Afspraak nakomen 8,0

Hans uit: Amsterdam

16-10-2018

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Ervaring prima, zoals hierboven aangegeven. Kleinigheidje: op de factuur wordt ik als niet-lid omschreven. Volgens mij ben ik wel lid; zoudt u dit willen aanpassen? Vriendelijk dank.

adriaan uit: Helmond.

08-10-2018

Ik ben: Particuliere klant

Monteur aan huis is beschaafde,rustige professional die meteen begreep dat ik een echte "digibeet"ben.we waren alleen vergeten het norton programma te installeren!

Marianne uit: Vught

03-10-2018

Ik ben: Particuliere klant

voor de eerste keer hulp gevraagd,wist niet dat dit zo kon,toevallig via google ontdekt. ik was er heel blij mee.

Gerard uit: Knegsel

01-10-2018
9,7

Ik ben: Particuliere klant

Prettige en zeer deskundig.

Annette uit: Den Bosch

21-09-2018
1,0

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Mijn moeder heeft ze destijds laten komen om haar laptop na te kijken. Ze kreeg te horen dat deze niet meer te repareren was. De monteer had nog wel een nieuw exemplaar in de auto en met zijn gladde praatjes heeft hij mijn moeder een nieuwe laptop van ruim 700,- aangesmeerd met 2 jaar garantie en reparatie aan huis. Mijn moeder moet rond komen van een klein pensioentje. Nadat deze meneer weg was voelde het niet goed bij haar, maar de koop was onomkeerbaar. Vervolgens wil zij er Word op geïnstalleerd krijgen, wordt haar laptop meegenomen, krijgt ze toch een voorrij rekening, ondanks het inclusieve abonnement, en is de laptop nu al 6 weken weg. Schandalig! Mijn man moet er weer achteraan bellen. Mijn moeder is 80, en ze maken dus gruwelijk misbruik van haar ontwetendheid wat betreft het digitale tijdperk. Ik waarschuw dan ook iedereen die van plan is om met deze organisatie in zee te gaan.

H uit: Amsterdam

09-09-2018
n.v.t.

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

ik heb nog geen ervaring met monteur aan huis,op moment twijfel ik tussen mediamarkt en monteur aan huis,ik lees de reviews maar zie buiten de goede kwaliteit ook negatieve ervaringen,zoiets zal overal wel zijn,vandaar mijn twijfel...wel of niet bij monteur aan huis..???????????....

J. uit: Elst Gld.

31-08-2018

Deskundig en snel geholpen

Adrie uit: Fijnaart

28-08-2018

Ik ben: Particuliere klant

Ik heb ervaring met: Internet problemen

De monteur heeft een goed advies gegeven te updaten, omdat ik er zelf geen verstand van heb.

Marjanne uit: Zaandam

26-08-2018

Ik ben: Particuliere klant

voor herhaling vatbaar! Thx voor de snelle service.

L. uit: Zaandam

19-08-2018
8,2

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Ik ben tot nu toe vakkundig geholpen