Beoordelingen Montagebedrijf de Rijk

Jacques uit: Almere

20-09-2016
1,0

Positieve ervaring:
Een goede deal begint met goede communicatie. Na het invullen van het contactformulier kregen wij een automatische bevestiging van ontvangst van het bericht dat wij hadden gestuurd. En dat was het. Verder zijn we niet gekomen. Toen we een week later belden kregen we als antwoord dat het bericht blijkbaar niet was gezien. Betreffende persoon wist het overigens wel meteen in beeld te krijgen. Hij zou uitzoeken hoe het mis kon gaan en zou ons die middag daarover terugbellen. Dat moet nog steeds gebeuren. We zijn er klaar mee en hebben inmiddels met een andere loodgieter contact gezocht.

Verbeterpunten/ suggesties:
De communicatie moet verbeterd worden. Een goed begin is het halve werk. Misschien is de rest wel goed, maar dat hebben we dus niet kunnen beoordelen.

Gertjan uit: Hoorn

15-07-2016
8,2

Positieve ervaring:
Onze badkamer compleet laten vernieuwen door dit bedrijf. Erg tevreden over het resultaat.

Verbeterpunten/ suggesties:
Communicatie kan iets beter.

Mwanza uit: Grootebroek

04-06-2016
9,8

Positieve ervaring:
Ik beveel dit bedrijf aan! Alle installaties in ons huis laten doen doen door dit bedrijf, wij zijn dik tevreden!! Vriendelijk personeel dat hard werkt. Binnenkort beginnen we aan onze bijkeuken en wij bellen dit bedrijf zeker weer!!

Nvt

Lucienne uit: Almere

12-04-2016

Positieve ervaring:
Lekkage aan de gootsteen snel en vakkundig gerepareerd, bedankt.

Frank uit: Almere

19-03-2016
3,0

Positieve ervaring:
Ondanks alle goede referenties op de site is het voor mij onmogelijk deze te geven. Ten eerste is "Best" een tussenbedrijf (in ons geval tenminste) die andere bedrijven aanstuurt en naar de werkplek toestuurt. De enige actie die "Best" voor ons heeft ondernomen is mij een telefoonnummer geven (nadat ik twee keer heb terug moeten bellen, ondanks toezeggingen hebben zij mij niet zelf teruggebeld) zodat ik het zelf kon gaan opknappen. Het bedrijf wat hier uiteindelijk de reparatie moest komen uitvoeren, heeft er een grote puinhoop van gemaakt, waardoor ik uiteindelijk een nog grotere waterschade heb opgelopen. Na 's avonds weer met "Best" te hebben gebeld was er wel een luisterend oor maar zeker geen oplossing en dat voor een 24/7 bedrijf? Uiteindelijk hebben wij nu zelf maar een ècht goed loodgieters bedrijf, mèt gedegen kennis en ervaring, in de hand genomen.

Verbeterpunten/ suggesties:
Geef op de site aan dat je een "tussenpersoon" bent die andere bedrijven aanstuurt, daar is niets mis mee en kijk uit met welk bedrijf je vervolgens mee in zee gaat. Het telefoonnummer van het bedrijf dat wij uiteindelijk zelf moeten bellen (!!!) heeft er en puinhoop van gemaakt en kwam naderhand terug met een absurd hoge prijs. Ja, wij zijn echt meer dan heel boos en zullen er alles aan doen om deze ervaring met eenieder te delen!!

Lilian uit: Almere

11-03-2016

Positieve ervaring:
Goede service, monteur was op tijd en erg vriendelijke. Lekkage vakkundig verholpen. Daarna nog even een bakje koffie gedronken.

Annemarije uit: Almere

25-02-2016
9,6

Positieve ervaring:
Goede vakman die mee denkt, komt met goede oplossingen en levert goed werk. Zou in eerste instantie alleen de cv plaatsen, maar gaat nu ook de toilet en badkamer voor ons doen.

Rietje uit: Alkmaar

09-01-2016

Positieve ervaring:
De vaklui hielden rekening met onze schone vloer dus hebben hun schoenen uit gedaan. Dat vond ik erg netjes van hun.

geen

Michel uit: Grootebroek

08-01-2016

Positieve ervaring:
Hadden nog dezelfde middag tijd om langs te komen om de nieuw aangeschafte wastafel te plaatsen. Snelle service, super geregeld allemaal!

Brit uit: Almere

30-12-2015
7,6

Positieve ervaring:
Op vrijdag benaderd en ze zijn dezelfde dag langs gekomen om mijn lekkage te verhelpen. Super!