Beoordelingen Mondzorg Zevenbergen

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,5
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,4
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,1
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,9
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,6

Mark en Charlotte van Ballegooijen uit: Bergen op Zoom

17-04-2019

Klantvriendelijk en correctheid van behandeling!
Wat ik wel vind is, dat het heel storend is, dat je bij alle gesprekken van de telefonistes alles kunt volgen en dat ze hard praten!!!
Een glazenwand met loket is een idee.

16-04-2019

Hcj Heijligers uit: Zevenbergen

16-04-2019

Snelle afspraak en deskundige behandeling.

Femke Knook uit: Zevenbergen

10-04-2019

Prima tandarts!

Naomi uit: Oud gastel

09-04-2019
6,9

Edward uit: Smits

05-04-2019

Prettig ontvangst. Ik ben vooral zeer tevreden over Tandarts Van Nes en zijn assistente. Goede uitleg, geen onnodige behandelingen en groot vertrouwen in oordeel van tandarts van Nes

Marloes Lodeweges uit: Zevenbergen

04-04-2019
6,0

De laatste keer was geen fijne ervaring. Ben best bang om naar de tandarts te gaan. Eerst had ik een hele fijne tandarts en nu een botte hork . Zeuren over iets wat al 4 jaar is. Zelf geen last van, daarom heeft de vorige tandarts het zo gelaten. Meneer krijgt zijn zin niet, en krijg ik een slap verhaal over slappe banden , net of ik dom ben ofzo. Verder is er vervolgens mij weinig gecontroleerd en zeker niets schoon gemaakt. Wat de vorige tandarts wel altijd deed.

Jacquelien van Slochteren-verwest uit: Zevenbergen

9,9

Mooi gebouw en alles lekker onder 1 dak

Ed Kiderlen uit: Den-Bosch

02-04-2019

Zeer professionele behandeling Eerlijk advies en duidelijk klantenbinding op lange termijn

Pascal Krielen uit: Eindhoven

9,7

Ben al ruim 30 jaar patiƫnt bij dr. van Nes. Altijd met een vertrouwd gevoel de kamer in. Dat hij het nog maar jaren mag volhouden.