Beoordelingen Mondzorg Zevenbergen

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,5
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,5

18-06-2019

Prima en deskundige tandarts . Prima assistente

13-06-2019
7,8

jago van nielen uit: zevenbergen

06-06-2019
6,0

Ik ben heel bang voor de tandarts

04-06-2019
6,8

De hoeveelheid verschillende tandartsen de afgelopen jaren heeft mij doen besluiten een andere tandarts te kiezen

John Ettema uit: Zevenbergen

23-05-2019

Door Arts op attent gemaakt dat ik eventueel een gebit moet worden overwogen. Plan de campagne.

15-05-2019
6,9

Sebastiaan Prein uit: Zevenbergen

15-05-2019
7,6

Sinds (2 jaar) dat ik weer in Zevenbergen woon ben ik en mijn gezin hierbij gegaan omdat ik vroeger hele goede ervaringen heb gehad met tandarts Van Nes. Overall helemaal prima. Totdat we een nieuwe tandarts kregen. Om vervolgens een jaar later weer een (interim) nieuwe te krijgen. De laatste is trouwens een verschrikkelijk aardige vent en lekker no nonsense, alleen deze heer is met pensioen en ze zoeken dus wederom een nieuwe. Kom op. Regel het gewoon.

Eric Schouwenaars uit: Zevenbergen

14-05-2019

Jammer dat als je al om 8:00 uur terecht kunt, er geen bezetting is aan de receptie. Dit mede ook gezien het feit dat er evt. de mogelijkheid bestaat dat er een vervolgafspraak gemaakt moet worden. Top dat je om 8 uur terecht kunt, zeker voor de patiƫnten die moeten werken, echter dan is het jammer dat je moet wachten voor het maken ve vervolgafspraak tot 8:30 uur.

Jaap de Jong uit: Rotterdam

Persoonlijk en oprecht

Marjan riedijk uit: Klundert

9,9

Altijd geduldig en super vriendelijk