Beoordelingen Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom

8,2
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,3
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,4
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,2
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,8
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,3

j van hoof uit: bergenopzoom

20-02-2019

ik was voor de eerste keer bij Klaassen mondzorg en werd vriendelijk ontvangen.

J van der Reiden. uit: Bergen op zoom.

9,9

Ik ben zeer goed geholpen en er werd mij heel duidelijk verteld wat er ging gebeuren en dat meisje wat mij heeft geholpen geef ik zeker ook een 10.

goede voorlichting

Adriaan Spruyt uit: Bergen op Zoom

7,4

Korte wachttijd. ,. Snelle behandeling. . Gebit uitstekend gereinigd

Wilma Boer uit: Tholen

7,7

Esmeralda uit: Bergen op Zoom

2,3

Ik had onwijs veel kiespijn, en heb een week lang dagelijks gebeld of ik niet terecht kon komen. Maar nee het was vol, en we bellen wel als er een gaatje is. Dus ik liet mijn nichtje bellen een afspraak te maken en zij kon dezelfde dag nog terecht met kiespijn? 🤔 een week later kom ik bij de tandarts, krijg ik meteen een verwijsbrief voor de kaakchirurg om 4 kiezen te laten trekken waar ik geen last van heb?? Hij zou een gaatje vullen, maar had hij ineens geen tijd meer voor.

g.roosendaal uit: halsteren

19-02-2019

Ik ben al heel lang(meer dan 20 jaar?) "klant"bij klaassen, en heb nog geen nooit iets negatiefs meegemaakt. Ik heb sinds 6 jaar een klikgebit, en ervaar dat als buitengewoon prettig.

6,0

CD uit: Bergen op Zoom

17-02-2019
6,0

Onpersoonlijke benadering door de tandarts. Hij kijkt op z’n computers herm terwijl hij mij vragen stelt. Ik zit in de behandel stoel en praat tegen zijn rug. Door de opstelling te veranderen in de behandelkamer kun je dat vrij makkelijk aanpassen.
Het afsprakenbeleid werkt niet zoals het zou moeten. Ik maak een afspraak voor de volgende half jaarlijkse controle en die is de afgelopen 3x verzet naar een tijdstip dat mij moeilijk uit komt. Deze laatste feedback heb ik ook gegeven aan de receptioniste. Het beleid was het beleid kreeg ik als reactie. Gemiste kans vind ik. Handiger is om tegen de tijd dat er weer een controle nodig is, een herinneringsmail te sturen en dan een afspraak vast te leggen.