Beoordelingen Mondzorg Makkum

8,2
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,4
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,0

snel en adequaat behandeld

Joukje uit: Pingjum

17-12-2019
6,3

De eerste afspraak werd een week van te voren verplaatst naar 2 dagen erna om 15.30.
Heb een half uur moeten wachten in de wachtkamer.. dit vond ik een beetje slordig

Peter van der Logt uit: Makkum

17-12-2019

Jessica Beerda uit: Makkum

03-12-2019
1,3

Ik kom met meer last van mijn mond terug, jullie hebben mij NIET verteld wat jullie gingen doen. Hebben geen afdruk gemaakt van mijn kies die NOGSTEEDS niet goed is, met de 2de afspraak hebben jullie het geprobeerd recht te trekken maar is er niet van gekomen, mijn vullingen laten los en ik heb een enorm groot gedeelte van mijn kies hebben jullie gwn maar opgevuld, zonder een afdruk te hebben gemaakt vantevoren. Ik ben enorm boos en ben NIET van plan de hele rekening te betalen. Ik ben een angst patient en jullie durven op de site te zetten dat jullie daarin gespecialiceerd zijn wat NIET waar is. Alles waarom ik bang ben voor een tantarts is die dag gebeurd, ik heb vantevoren aangegeven dat jullie moeten vertellen wat er is gebeurd, wat NIET gebeurd is alleen de 2de afspraak wel. Wat ik constant hoorde tijdens de behandeling is dat de tantarts tegen de assistente zei ik weet niet hoe het moet ik kan dit niet ik werk met andere dingen. Jullie hebben mijn angst alleen maar groter gemaakt en ben enorm geschrokken met hoe jullie met de patienten omgaan.

Siem de Witte uit: Wytmarsum

29-11-2019
7,4

De neie toskedokter is my goed bevallen, mar no hie ik ek it gefoel dat Marjolein it gebit goed efter litten hat.

annemiek van etten uit: witmarsum

27-11-2019

Een prima nette pratijk , schoon en aardig personeel

Th. de Heij uit: Kimswerd

19-11-2019
7,0

goede mondhygieniste.

19-11-2019

13-11-2019

13-11-2019
4,0

Je hebt verschillende tandartsen waar je terecht komt.
Waarom is dat zo?