Beoordelingen Mondzorg Makkum

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,6
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 7,7

T Koornstra uit: Makkum

23-05-2019

D Mulder uit: Hindeloopen

21-05-2019

Prima behandeling gehad.Niks op aan te merken.

d h de boer uit: makkum

21-05-2019
7,8

snel volgens afspraak geen poes pas direct handelen

S de Vries uit: makkum

15-05-2019

best genoch

Jed White uit: UK

15-05-2019

Excellent service, fast, painless and professional

B. Bruinsma uit: Bolsward

14-05-2019

Ik heb alleen maar positieve ervaringen.

J. Hiemstra uit: Makkum

02-05-2019
7,9

01-05-2019
7,3

vriendellijk personeel.gaan op een rustige manier met je om

Arend Poepjes uit: Makkum

30-04-2019

Meestal moet ik nog 20 minuten wachten voordat ik aan de beurt ben, tenminste als ik aan het einde van de middag kom. Wellicht door opgebouwde vertragingen van de gehele dag...?!
De plaats waar ik dan moet wachtten vind ik niet erg prettig omdat je kan "meegenieten" van wat daar binnen gebeurd... Denk aan boor geluiden. Anderszijds als ik in die stoel lig hoeft een ander mij ook niet te horen. Mogelijk meer isoleren,andere deuren?
Desalniettemin is de kundigheid van de huidige tandarts op moment UITERMATE GOED !!! De mondhygieniste doet overigens ook goed werk al vind ik het wel spijtig dat ik laatst een kleine rekening €18,- kreeg nav. een korte uitleg (5minuten)over het gebruik van gum-tandenstokers. Ik zie dit als service en dit zou niet gerekend moeten worden,een volgende keer zal ik dan ook elke vorm van instructie weigeren... Parkeren is soms iets lastig ( voor de deur) let op paaltjes.
Ik zou deze tandarts wel bij een ander aanraden, ook bij noodgevallen staan ze voor je klaar.! Al ben je niet eens ingeschreven.!