Beoordelingen Mondzorg Makkum

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,5
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,0
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,3
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,9
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,4

Mark-Jan van Enkhuizen uit: Makkum

27-02-2020

Tandarts heeft goed werk geleverd en communiceerde goed door wat hij aan het doen was, waardoor ik me prettig voelde.

20-02-2020
7,3

Qua kwaliteit prima, niet anders dan eerdere tandartsen. Maar wederom krijg ik het gevoel dat mij een poot wordt uitgedraaid. Als de mondhygiënist je ongevraagd 1 minuut preventieve voorlichting geeft over hoe een tandenstoker werkt, kost dit je €13.07.
In het verleden bij de vorige tandarts wel zelfde mondhygiëniste heb ik dit zelfde meegemaakt met tandenpoets instructies. Toen heb ik aangegeven dat ik niet gediend ben van die praktijken en is er een aanteking gemaakt. Nu de laatste behandeling gebeurd mij dit weer. Ik wilde contant afrekenen en verbaasde mij over de hoogte van het bedrag (prijzen zijn weer gestegen) en ik zag wederom €13.07 staan voor voorlichting. Ik heb direct aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben en niet ga betalen. Hier werd weinig mee gedaan. Ik moest de rekening afwachten en een klacht indienen en er werd wederom in het nieuwe systeem gezet dat ik niet gediend ben van deze praktijken. De rekening is nu betaald maar ik zoek wel een andere tandarts.
En als ik nou een verrot gebit had. Ik ben 30 heb nul gaatjes, nooit een beugel gehad en ja ik heb tandsteen.
Als de mondhygiënist dit bij iedere patiënt doet snap je wel dat dit kassa is. 13.07 is een vlut bedrag maar voor onnodig advies van 1 minuut een belachelijk bedrag. Dit zou service moeten zijn.

Oane Van der meer uit: Makkum

12-02-2020
9,5

Deze tandarts was goed

Marjella de jong uit: Wommels

04-02-2020

Marjella is niet bang voor de nieuwe tandarts

hansma uit: makkum

25-12-2019

snel en adequaat behandeld

Joukje uit: Pingjum

17-12-2019
6,3

De eerste afspraak werd een week van te voren verplaatst naar 2 dagen erna om 15.30.
Heb een half uur moeten wachten in de wachtkamer.. dit vond ik een beetje slordig

Peter van der Logt uit: Makkum

17-12-2019

Jessica Beerda uit: Makkum

03-12-2019
1,3

Ik kom met meer last van mijn mond terug, jullie hebben mij NIET verteld wat jullie gingen doen. Hebben geen afdruk gemaakt van mijn kies die NOGSTEEDS niet goed is, met de 2de afspraak hebben jullie het geprobeerd recht te trekken maar is er niet van gekomen, mijn vullingen laten los en ik heb een enorm groot gedeelte van mijn kies hebben jullie gwn maar opgevuld, zonder een afdruk te hebben gemaakt vantevoren. Ik ben enorm boos en ben NIET van plan de hele rekening te betalen. Ik ben een angst patient en jullie durven op de site te zetten dat jullie daarin gespecialiceerd zijn wat NIET waar is. Alles waarom ik bang ben voor een tantarts is die dag gebeurd, ik heb vantevoren aangegeven dat jullie moeten vertellen wat er is gebeurd, wat NIET gebeurd is alleen de 2de afspraak wel. Wat ik constant hoorde tijdens de behandeling is dat de tantarts tegen de assistente zei ik weet niet hoe het moet ik kan dit niet ik werk met andere dingen. Jullie hebben mijn angst alleen maar groter gemaakt en ben enorm geschrokken met hoe jullie met de patienten omgaan.

Siem de Witte uit: Wytmarsum

29-11-2019
7,4

De neie toskedokter is my goed bevallen, mar no hie ik ek it gefoel dat Marjolein it gebit goed efter litten hat.

annemiek van etten uit: witmarsum

27-11-2019

Een prima nette pratijk , schoon en aardig personeel