Beoordelingen Mondzorg Dogterom

• Eigentijds/ modern 8,8
  • Nazorg 8,4
  • Tevredenheid over de informatie voorafgaand aan de implantaatbehandeling 8,6
  • Tevredenheid over de chirurgische ingreep (o.a. plaatsen implantaat) 8,6
  • Tevredenheid over uw implantaatvoorziening (klikgebit of kroon op implantaat) 8,6
  • Tevredenheid over de informatie voorafgaand aan de orthodontiebehandeling 8,4
  • Tevredenheid over de plaatsing van de beugel 8,4
  • Tevredenheid over de beugel 8,3

06-09-2017

Verbeterpunten:
als er een keer een afspraak voor orthodontie afvalt ( door ons zelf afgezegd ivm omstandigheden ) duurt het soms wel lang voordat er een nieuwe plaats kan vinden. Klein verbeter puntje. Voor de rest prima!!

Willemien uit: NIEUWE-TONGE

23-08-2017

Jantien uit: Hellevoetsluis

22-08-2017

Positieve ervaring:
Op dit moment bestaat de behandeling alleen uit het trekken van een kies en het vullen van de holte. Mijn eerste contact met Dogterom was minder positief. Ik voelde mij niet juist gehoord en gekend in mijn belangen. Bij het tweede bezoek/ de behandeling was de bejegening plezierig: ik voelde mij gehoord. Mijn vragen werden correct beantwoord en de diverse stappen in de behandeling werden aangekondigd.

Verbeterpunten:
Ga altijd uit van de situatie van de patiƫnt. Luister naar diens argumenten om iets niet of anders te willen en ga na of hieraan voldaan kan worden, zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van de eigen procedure.

Jacqueline uit: Bruinisse

22-08-2017

Robin uit: Nieuwe-Tonge

20-08-2017
8,2

Positieve ervaring:
Alles is duidelijk en je wordt goed geholpen en ingelicht over een beugel etc.

Verbeterpunten:
Alles is perfect. Er zijn voor mij geen verbeterpunten.

Rode uit: Oude Tonge

20-08-2017

Marion uit: Herkingen

18-08-2017

Jaap uit: Middelharnis

18-08-2017

Positieve ervaring:
Goed berijkbaar, klant vriendelijk en goede uitleg wat er moet en gaat gebeuren.

Verbeterpunten:
Voorlopig niet van toepassing.