Beoordelingen Mondzorg Dogterom

• Eigentijds/ modern 8,8
  • Nazorg 8,4
  • Tevredenheid over de informatie voorafgaand aan de implantaatbehandeling 8,6
  • Tevredenheid over de chirurgische ingreep (o.a. plaatsen implantaat) 8,6
  • Tevredenheid over uw implantaatvoorziening (klikgebit of kroon op implantaat) 8,6
  • Tevredenheid over de informatie voorafgaand aan de orthodontiebehandeling 8,4
  • Tevredenheid over de plaatsing van de beugel 8,4
  • Tevredenheid over de beugel 8,4

Siem uit: Oostvoorne

06-12-2017
7,7

Positieve ervaring:
Keurige praktijk. Vriendelijk personeel. In mijn geval opvullen kaakholtes en plaatsen 6 implantaten in bovenkaak. Dit is, ook voor implantologen geen alledaagse behandeling. Het passend maken van de prothese heeft veel tijd in beslaggenomen. Ondanks dat ik kritisch was, bleven de behandelaren meedenkend en vriendelijk.

Verbeterpunten:
Beter informatieverstrekking wat er in het volgende consult gaat gebeuren, zodat client per behandelingsdeel in het traject weet wat er gaat gebeuren.

Gerard uit: Oude-Tonge

05-12-2017
7,2

Positieve ervaring:
Liliane zeer kundig met erg duidelijke en vriendelijke uitleg.

Verbeterpunten:
Tijdens kies trekken in operatiekamer chaotisch en gehaast, trekken is al vervelend mag van mij wel iets vriendelijker en rustiger. (was wel moment opname).

Piet uit: Bruinisse

04-12-2017

Positieve ervaring:
Tot op heden is er niets mis gegaan en heb ik het gevoel, dat behandelingen heel professioneel en bij de tijd uitgevoerd worden.

geen

John uit: Hellevoetsluis

03-12-2017

Positieve ervaring:
Goed en zeer deskundig geholpen, ondanks dat het implantaat niet geplaatst kon worden werd er toch adequaat gereageerd en geschakeld naar een ander plan.

J uit: Ouddorp

02-12-2017
7,4

ariette uit: oude tonge

7,6

Positieve ervaring:
Ze zijn vriendelijk en behulpzaam

Verbeterpunten:
Eerst goed kijken of je wel echt door verwezen worden naar een kaakchirurg of dat het wat anders is en een patiënt niet een half jaar laten lopen als ze het zelf aan geeft dat er iets niet klopt

Basti uit: Rockanje

9,8

Heb ik niet

Fien uit: Sommelsdijk

Johan uit: Bruinisse

Positieve ervaring:
Eerlijk advies bij klachten, niet alleen maar hoe ze er zelf het meest aan kunnen verdienen ten koste van de patiënt.

06-09-2017

Verbeterpunten:
als er een keer een afspraak voor orthodontie afvalt ( door ons zelf afgezegd ivm omstandigheden ) duurt het soms wel lang voordat er een nieuwe plaats kan vinden. Klein verbeter puntje. Voor de rest prima!!