Beoordelingen Mondzorg Culemborg

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,7
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6

23-01-2020

Peter uit: Rottier

22-01-2020
9,6

Kwalitatief uitstekende mondhygieniste, vriendelijk, punctueel, hulpvaardig. Prettige, vriendelijke en zorgvuldige receptive.

Schut uit: Culemborg

21-01-2020

Uitermate tevreden , goed vriendelijk en professioneel.

Mirjam Fonteijn-Slagter uit: Culemborg

6,8

Veel wisselend personeel, wat de werkbaarheid niet ten goede komt.
De tandartsen werken vaak maar een paar dagen in de week, wat een probleem kan geven met een afspraak. Vaak kun je daardoor pas over een paar maanden een afspraak maken. Als het dan eindelijk zover is en de tandarts ziek is en vervolgens door een mevrouw aan de telefoon je afspraak maar gedeeltelijk verplaatst wordt, dan baal je wel.
Ook ik als patiënt moet voor een afspraak dingen verplaatsen en inplannen in mijn programma.
Ik zou nu niet zo snel iemand naar jullie verwijzen, wat ik in het verleden wel gedaan heb.

Marleen Philips uit: Culemborg

6,4

5,8

de balie medewerksters zijn, aardig , de tandartsasistente wisselt die van vandaag , was heel aardig , ik vond dat de radio in de behandelkamers wel hard stond , dat zou van mij iets zachter mogen , en mopperen als er een kies uit moet vind ik ook niet heel profesioneel over komen , dit zal hij vast niet zo bedoelen maar daar is hij tovh een tandarts voor , en de ab weet ik ook niet waarvoor dat nodid was graag iets duidelijker uitleg

John uit: Culemborg

16-01-2020
7,5

Lafkiri Lafkiri uit: Culemborg

4,9

Begrijp niet waarom de tandarts bij controle gelijk de gaatjes vult, maar eerst apart een afspraak hierover morocco moet maken.

De kosten zijn bij mondig hoger dan bij andere tandartsen, Wij moeten altijd bijbetalen

Hanny Hoogervorst uit: Culemborg

15-01-2020

Rustig en profi,want ik ben een angsthaas en Jeffry is een schat .

H. Smidt uit: Culemborg