Beoordelingen Mondmedicentrum

1,0

Bij Mondmedicentrum sinds: 2015

Niks

Verbeterpunten:
BELACHELIJKE praktijk! Terwijl sms met tijdstip voor een afspraak te hebben ontvangen word mij verteld dat ik te laat ben. Vervolgens de sms laten zien en dan zeggen ze opeens dat de sms niet zo “belangrijk” is. En het gekste van allemaal, ze leggen zonder pardon een boete op van 30 euro voor het niet nakomen van de afspraak! Echt abnormaal en belachelijk. Niet eens vriendelijk geholpen met de situatie maar met een botte toon. Gelijk uitgeschreven! Een praktijk die zegt dat de afspraak sms’en die zij versturen niet zo belangrijk is kun je toch niet serieus nemen?! Ze stonden er met de hele praktijk er nog achter de situatie en beschuldigden mij! Doei mondmedi, Alperen Cetin

leon uit: oss

13-07-2018

Bij Mondmedicentrum sinds: 2018

Vera uit: Megen

12-07-2018

Bij Mondmedicentrum sinds: 2018

Positieve ervaring:
Omdat ik 10 jaar niet naar een tandarts ben geweest zocht ik een tandarts waar ik me prettig zou kunnen voelen. Mijn positieve ervaring was dat ze me vanaf begin tot eind op mijn gemak wisten te stellen.

Jan uit: Oss

11-07-2018

Bij Mondmedicentrum sinds: 2006

Positieve ervaring:
goede sfeer. vriendelijk personeel. vlotte behandeling

Verbeterpunten:
controle is "in enkele minuten" gebeurd. Niet wat kort??? Schijnbaar heeft behandeling door mondhygieniste heel veel effect.

j uit: Oss

11-07-2018

Bij Mondmedicentrum sinds: 2010

Positieve ervaring:
mijn ervaringen zijn al jaren positief over alle behandelingen.

nvt uit: nvt

15-06-2018
1,0

Bij Mondmedicentrum sinds: 2008

Positieve ervaring:
Helaas, gaat om een negatieve contactervaring

Verbeterpunten:
Klanten empathie. Niet vanuit eigen visie en missie participeren maar meer vanuit wens en vraag patiënt. Meedenken en vanuit klantenvertrouwen handelen is helaas niet ter sprake hedendaags
Ooit, jaren geleden andere ervaringen (positief) overigens...helaas is dit niet meer zo, echt teleurgesteld

kitty uit: oss

Bij Mondmedicentrum sinds: 2004

Positieve ervaring:
Na een korte onderbreking weer terug bij het centrum waar ik al vanaf 1985 ben. De ze tandarts ken ik nog maar kort, dus kan er niet zo veel over zeggen.

(Nog) niet.

Marlous uit: Oss

Bij Mondmedicentrum sinds: 2004

Positieve ervaring:
Ze zijn allemaal vriendelijk daar, van de receptioniste, tot aan de tandarts/assistente. Kan altijd komen met spoed. Zijn belangstellend en nemen de tijd voor je.

Verbeterpunten:
Als je te laat afbelt is de rekening wel erg hoog. 50 euro vind ik echt te veel.

Diënne uit: Lith

Bij Mondmedicentrum sinds: 2014

Positieve ervaring:
zeer vriendelijke en deskundige tandarts en mondhygiëniste

Nellie uit: Oss

Bij Mondmedicentrum sinds: 2005

patientvriendelijk

Verbeterpunten:
nogal wisselende assistenten. Veel verschil in kunde.
Met b.v. tanden reinigen.