Beoordelingen Mondmedicentrum

18-11-2017
9,8

Bij Mondmedicentrum sinds: 2015

Positieve ervaring:
Van waar ik woon,is het Mondmedisch centrum lekker dichtbij,en waar je ook kijkt,buiten of binnen de praktijk,het ziet er allemaal erg mooi uit!
Aan de balie van de receptie wordt je op een vriendelijke manier ontvangen en te woord gestaan.
Zo kreeg ik een keer tijdens het wachten op de behandeling,van de receptioniste Melanie,een kopje thee aangeboden,lief toch?
En dan komt Diego,de tandarts mij ophalen voor de behandeling.
En vanaf het begin is het een prettige kennismaking.
Maar omdat ik zwaar slechthorend ben heb ik soms een beetje moeite met de uitspraak van Diego,en dat wordt dan weer opgelost met de assistente erbij,prima hoor!
En nu is dus eigenlijk sinds een paar jaar inmiddels, Diego"mijn" tandarts.
Een voor mij rustige en vriendelijke jongeman die toch heel duidelijk de behandeling uitlegt van wat er gaat gebeuren,en hij is ook erg betrokken!
Ik ervaar elke behandeling als een vakkundig gebeuren!
Hij is voor mij de vakman waar ik mij veilig bij voel!!
Alles bij elkaar ben ik super tevreden!!

Ik heb geen verbeterpunten

2,4

Praktijk: Oss

Bij Mondmedicentrum sinds: 2017

Verbeterpunten:
totaal niet klant vriendelijk en luisteren absoluut niet naar de klachten. Heb 2 verschillende tandartsen op deze praktijk gehad maar ga zeker naar een andere praktijk vanaf nu.
Geven niet toe dat een behandeling niet goed is gegaan en verwachten dat je naar vullingen tot en met een jaar pijn kan hebben zonder hier advies te geven om niet te verhelpen.

Suzanne uit: Tiel

28-10-2017
7,8

Bij Mondmedicentrum sinds: 2015

Erg vriendelijke medewerkers

Verbeterpunten:
Laatst geweest voor schoonmaken van mijn gebit.
De assistente, erg vriendelijke dame, was naar mijn mening nogal hardhandig. Heb nog een aantal dagen last gehad met name tijdens het tandenpoetsen. Tandvlees was nogal beurs. Wel erg blij met resultaat, gebit is weer heerlijk schoon!!!!

Evelien uit: Ochten

08-09-2017
9,7

Bij Mondmedicentrum sinds: 2011

Positieve ervaring:
Bekwaam en grote vakkundigheid door het gehele team.
Dit alles door hun geweldige inzet voor de patiënten.

Verbeterpunten:
Geen opmerkingen voor dit top team.

Lisa uit: Tiel

23-08-2017

Bij Mondmedicentrum sinds: 2010

Positieve ervaring:
Fijne praktijk, altijd vriendelijk en behulpzaam!

Richard uit: Oss

15-08-2017
6,6

Praktijk: Oss-Oost

Bij Mondmedicentrum sinds: 2014

Verbeterpunten:
Er wordt nogal moeilijk gedaan over een herhalingsrecept van een paar sachets ibuprofen bruisgranulaat voor 4 dagen tegen ontsteking kiezen/tandvlees, kreeg geen recept voor 8 stuks....
Ik moest het maar doen met normale ibuprofen maar deze bieden mij totaal geen verlichting tegen de pijn.
Ik had daarvoor ook niet voldoende meegekregen via een herhalingsrecept en daarom vroeg ik er een paar meer voor aankomende week voordat de behandeling start op de vrijdag in diezelfde week.
Ga nu op zoek naar een andere tandarts.

Ruud uit: Empel

19-05-2017
4,3

Praktijk: Empel

Bij Mondmedicentrum sinds: 2008

Verbeterpunten:
In enkele jaren tijd 7 verschillende tandartsen gehad waarvan sommige de Nederlandse taal amper machtig waren. Sterke twijfels omtrent kennis en kunde.

Renate uit: Tiel

11-05-2017

Praktijk: Tiel Centrum

Bij Mondmedicentrum sinds: 2016

Positieve ervaring:
Vanaf de dag dat ik binnen kwam voelde ik me er welkom. Er word naar je geluisterd. En ze doen hun best alle nare ervaringen eerder bij tandartsen weg te nemen.

Jullie eerlijkheid en het maken van behandelplannen met prijsvergelijkingen dat siert jullie.
Geweldige service

Ik.was vooral overdonderd hoe jullie allemaal met patiënten mee gaan leven.

Voor mij geen andere tandartspraktijk meer.

Carl-peter uit: Tiel

20-04-2017

Bij Mondmedicentrum sinds: 2004

Positieve ervaring:
Elizabeth heeft alle tijd genomen om in 3 keer een gecompliceerde wortelkanaalbehandeling te doen en een compleet nieuwe kies op te bouwen. Mooi, betrokken en in alle rust.