Beoordelingen Mondmedicentrum

1,0

Bij Mondmedicentrum sinds: 2015

Niks

Verbeterpunten:
BELACHELIJKE praktijk! Terwijl sms met tijdstip voor een afspraak te hebben ontvangen word mij verteld dat ik te laat ben. Vervolgens de sms laten zien en dan zeggen ze opeens dat de sms niet zo “belangrijk” is. En het gekste van allemaal, ze leggen zonder pardon een boete op van 30 euro voor het niet nakomen van de afspraak! Echt abnormaal en belachelijk. Niet eens vriendelijk geholpen met de situatie maar met een botte toon. Gelijk uitgeschreven! Een praktijk die zegt dat de afspraak sms’en die zij versturen niet zo belangrijk is kun je toch niet serieus nemen?! Ze stonden er met de hele praktijk er nog achter de situatie en beschuldigden mij! Doei mondmedi, Alperen Cetin

annemieke uit: Tiel

16-07-2018

Bij Mondmedicentrum sinds: 2013

Positieve ervaring:
Kan altijd bijna per direkt terecht met pijnklachten.Goede uitleg en fantastisch hoe snel zij onze nederlandse taal beheersen
Sinds kort begonnen op 1 lokatie met meerdere mogelijkheden..Mondmedicentrum overgenomen van tandartspraktijk Alstede maar
weet niet welk jaar.Ook ruime openingstijden is ontzettend fijn

Verbeterpunten:
Misschien speciaal op kinderen gericht.Wat speelser inrichting.

leon uit: oss

13-07-2018

Bij Mondmedicentrum sinds: 2018

Haygush uit: Rosmalen

13-07-2018

Praktijk: Empel

Bij Mondmedicentrum sinds: 2016

Positieve ervaring:
Je bent snel aan de beurt. Er is begrip voor als je een keer vergeet en de tandarts gaat zorgvuldig te werk. De laatste behandeling die door Victor is uitgevoerd is perfect. Ik heb helemaal geen last van. Dank voor jullie inzet.

Ik denk niets.

Vera uit: Megen

12-07-2018

Bij Mondmedicentrum sinds: 2018

Positieve ervaring:
Omdat ik 10 jaar niet naar een tandarts ben geweest zocht ik een tandarts waar ik me prettig zou kunnen voelen. Mijn positieve ervaring was dat ze me vanaf begin tot eind op mijn gemak wisten te stellen.

geen

Hans uit: Tiel

Bij Mondmedicentrum sinds: 2014

Positieve ervaring:
Mensen zijn vriendelijk en bespreken eerst alles met ons voordat er aan het gebit wordt gesleuteld. Wordt op tijd geholpen.
Ik heb geen problemen,houden zo!!

Verbeterpunten:
Goedkoper worden ha ha ha.

Jan uit: Oss

Bij Mondmedicentrum sinds: 2006

Positieve ervaring:
goede sfeer. vriendelijk personeel. vlotte behandeling

Verbeterpunten:
controle is "in enkele minuten" gebeurd. Niet wat kort??? Schijnbaar heeft behandeling door mondhygieniste heel veel effect.

j uit: Oss

Positieve ervaring:
mijn ervaringen zijn al jaren positief over alle behandelingen.

geen

Praktijk: Oss-Oost