Beoordelingen Mondmedicentrum

19-05-2017
4,3

Bij Mondmedicentrum sinds: 2008

Verbeterpunten:
In enkele jaren tijd 7 verschillende tandartsen gehad waarvan sommige de Nederlandse taal amper machtig waren. Sterke twijfels omtrent kennis en kunde.

Renate uit: Tiel

11-05-2017

Praktijk: Tiel Centrum

Positieve ervaring:
Vanaf de dag dat ik binnen kwam voelde ik me er welkom. Er word naar je geluisterd. En ze doen hun best alle nare ervaringen eerder bij tandartsen weg te nemen.

Jullie eerlijkheid en het maken van behandelplannen met prijsvergelijkingen dat siert jullie.
Geweldige service

Ik.was vooral overdonderd hoe jullie allemaal met patiënten mee gaan leven.

Voor mij geen andere tandartspraktijk meer.

Carl-peter uit: Tiel

20-04-2017

Bij Mondmedicentrum sinds: 2004

Positieve ervaring:
Elizabeth heeft alle tijd genomen om in 3 keer een gecompliceerde wortelkanaalbehandeling te doen en een compleet nieuwe kies op te bouwen. Mooi, betrokken en in alle rust.

Roy uit: Echteld

19-04-2017

Bij Mondmedicentrum sinds: 2014

Petra uit: Oss

24-03-2017

Bij Mondmedicentrum sinds: 2017

Positieve ervaring:
De verzorgende van mijn moeder (92) had haar prothese laten vallen en het was gebroken. Wij zijn niet ingeschreven bij hen maar ik mocht direct komen en kon 's middags de gemaakte prothese al weer ophalen. Mijn moeder was zo gelukkig, ze kon gewoon 's avonds weer mee-eten! Superservice, onze dank!
Petra

uit: 's-Hertogenbosch

30-01-2017

Bij Mondmedicentrum sinds: 2010

Positieve ervaring:
Bravo! Vriendelijk, correct en deskundig.

Corina uit: Tiel

08-01-2017

Bij Mondmedicentrum sinds: 2014

Positieve ervaring:
Altijd een geweldige en vooral ontspannen sfeer! Er wordt goed naar je geluisterd en er is een duidelijke uitleg voor elke behandeling. Daarnaast zijn alle tandartsen, mondhygiënisten en receptionisten allemaal even vriendelijk.

Jolanda uit: Rosmalen

07-12-2016

Bij Mondmedicentrum sinds: 2015

Positieve ervaring:
10 jaar niet geweest, financieel.lastig maar vooral erg angstig, maar Sergio heeft me van mn angst afgeholpen, door alles uit leggen. Moest kiezen.laten trekken en vullen, maar net weer geweest en had alleen beetje tandsteen. Super aardige jongen, heel toegankelijk en super vriendelijk, en.kundig. Nogmaals dank.aan Sergio en Mondmedicentrum Empel!!!!

B uit: Utrecht

02-12-2016

Positieve ervaring:
Kon gelijk terecht na telefonisch contact

Nicky uit: Oss

15-11-2016

Positieve ervaring:
Geduld, tijd voor vragen en uitleg, goede toegankelijkheid van zowel arts als assistent. Stimuleren zelfmanagement en preventie.
1 hoofdbehandelaar en als dat onverhoopt anders is wordt dit eerst met mij besproken.

Verbeterpunten:
Vooralsnog geen. Ik ben echt heel erg tevreden!