Beoordelingen Mondial R.Vlot & Zn Verhuizingen

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 8,9

Afgenomen dienst(en): Opslag

Eric uit: Hardinxveld-Giessendam

15-08-2018

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Fijne,rustige en vakkundige mensen.

geen

Richard uit: Dordrecht

14-08-2018
5,7

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Flexibiliteit verhuisdatum
Vriendelijkheid voorman en vindt schade oprecht vervelend

Verbeterpunten:
Verhuisdag begint met drie studenten die aanbellen en niet weten wat ze die dag moeten doen en vertellen dat ze zich ook maar op die dag en tijd in het blauw moeten melden. Uiteindelijk toen verhuisbedrijf zelf kwam zijn ze goed geïnstrueerd.

Halverwege de dag verdwijnen 2 van de 3 studenten met een vaag verhaal, verhuizing loopt hierdoor uit. Enkele uren en boze telefoontjes van de voorman later komen de twee studenten chagerijnig terug.

Vervolgens wordt er veel schade veroorzaakt: dozen worden tegen witte muren aangezet en het blauw geeft af, kasten worden met geweld naar boven gebracht met butsen in hardhouten trap, geschuurd behang en verf van de muren geschraapt. Dit wordt niet gemeld tijdens de verhuizing door de verhuizers. Achteraf opgemerkt en volgende werkdag we netjes opgenomen en erkend door voorman.

De schade aan meubilair wordt snel vergoed door overkoepelende organisatie Mondial, echter de schade aan het huis is tot op heden (3 maanden!) noet afgehandeld door Vlot & zn. Er is eerst om een opgave van de schade gevraagd, die hebben we op laten maken door de behangers/schilders die ook het (nieuwbouw)huis behangen hebben. Dit kostte 3 weken van de 3 maanden. Die offerte bleek voor niks. Na een tijd geen reactie hierop, navraag gedaan en blijkt Vlot & zn een andere schilder te hebben gevraagd om ook een offerte te doen. Zij hebben dit nooit gedaan, en ook op een tweede verzoek om contact op te nemen inmiddels een week geleden, hebben zij geen gehoor gegeven. Ondertussen een week geleden ons ongenoegen over de gang van zaken geuit middels een mail, echter tot op heden geen mail of telefoontje terug.

Een dure verhuizer welke op ons een indruk maakt goedkoop uit te willen zijn.

A. uit: Werkendam

13-08-2018

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Verhuistransport is prima verlopen.
Telefonisch contact verliep eveneens goed.

Geen

Hendrika uit: Papendrecht

10-08-2018
7,8

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, Handymanservice

Pluspunten:
Het bedrijf is goed telefonisch bereikbaar. Er is een goede efficiënte communicatie met korte lijnen waardoor er snel afspraken gemaakt kunnen worden. Het verhuisteam heeft de verhuizing Vlot en gezellig laten verlopen waarbij we flexibiliteit en zorg voor de klant hebben ervaren. Nogmaals dank daarvoor!

Verbeterpunten:
Het geplande tijdstip in de middag was zonder overleg naar de zeer vroege ochtend verzet wat voor een bejaarde dame wel even slikken was.
De gemaakte afspraak over demontage van lampen was niet goed doorgegeven aan het verhuisteam.
Het zou fijn zijn als de klant in de week voorafgaand aan de verhuizing Kan monitoren hoe de zaken gaan. Nu moesten we zelf bellen voor de dozen en ook raden wanneer ze kwamen. En het beloofde inpakpapier zat er niet bij.

Aart uit: Zaltbommel

10-08-2018

Ik ben: vaker klant geweest

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
prima service, zeer deskundig en erg vriendelijk

voor mij geen, prima zo

Kees uit: Sliedrecht

Rob uit: Oosterhout

Afgenomen dienst(en): In- uitpakservice

Martijntje uit: Apeldoorn

7,9

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Erg tevreden over het personeel, zeer vriendelijk!

Verbeterpunten:
- betere inschatting mbt (de) montagewerkzaamheden/hoeveelheid spullen. Voor ons was de prijs gunstig, maar het was heeel veel schroefwerk voor 1 persoon.
- 1 team verhuizers als je in 2 dagen verhuist.
- wij werden verrast door het inpakteam. We hadden 1 uur doorgekregen als tijd, maar wisten niet dat er al eerder mensen kwamen inpakken. Hierdoor moesten we erg improviseren met oppas etc.