Beoordelingen MobiliteitNoord

• Begeleiding 8,0
  • Betrouwbaarheid 8,9

Marike uit: Utrecht

16-07-2019

Ik heb een korte LinkedIn workshop gevolgd, waarbij mij meer is verteld over hoe ik mij online kan profileren. Als tip zou ik willen meegegeven dat het wellicht ook fijn kan zijn om tijdens de cursus al bezig te gaan met verbeteren van de LinkedIn pagina. Dan kan je direct feedback krijgen tijdens de cursus. Verder heb ik een gezellige middag gehad!

Bert uit: Zwolle

04-06-2019

Mobiliteit Noord heeft mij goed geholpen bij het vinden van werk dat bij mij past. Hierbij werd goed onderzocht hoe je als persoon bent en waar precies je passie ligt. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

21-05-2019

Ik ben uitermate tevreden over de begeleiding en coaching bij MobileitNoord. De profilizertest die ik bij MobiliteitNoord gedaan heb gaf mij een goede kijk op wat mijn talenten en werkrichting zijn. Ik kan iedereen aanraden deze test bij MobiliteitNoord te volgen.

Afke uit: Groningen

21-05-2019
8,2

Fijne gesprekken, goede en snelle communicatie. Betrokken medewerker. Traject niet afgerond doordat ik ondertussen een andere baan had gevonden.

30-04-2019
7,8

Doordat ik al een hele tijd bij mijn vorige werkgever werkte, heb ik gebruik gemaakt van een loopbaan advies, na het maken van een assessment en het vervolg gesprek hierop een verhelderend eigen beeld terug gekregen, vanuit deze informatie meerdere succesvolle sollicitaties gedaan, met als resultaat een nieuwe baan. Ook na de gesprekken meerdere keren contact gehad dit heb ik als zeer prettig ervaren.

debby uit: zuidlaren

30-04-2019

Ik heb dankzij het Profilizer rapport en het bespreken hier van met mijn coach Anneke Lich, inzicht gekregen in mijn eigen competenties, interesse gebieden en mijn eigen leerstijl. Het rapport is zeer nauwkeurig. Mijn sterkste competenties werden in detail uitgewerkt en werd er verder gekeken naar de score van de onderliggende gedragscomponenten. Als er bij een gedragsindicator nog ruimte voor ontwikkeling is staat er een aandacht -en ontwikkelpunt.
Door loopbaanbegeleiding te gaan doen bij Mobiliteit Noord,heb ik het besluit genomen om toch te gaan voor een opleiding binnen mijn eigen organisatie. Het rapport kan ik heel goed gebruiken in het komende motivatie gesprek. Ik beveel iedereen aan om eens een loopbaantraject aan te gaan. Mensen en organisaties veranderen door de loop van de jaren.
Door het doen van loopbaanorientatie heb je voor jezelf even weer helder waar je staat binnen je werk en krijg je goede tips/ adviezen en instrumenten aangereikt om weer met volle energie aan de slag te gaan. Ik wil dan ook Anneke Lich hiervoor bedanken voor haar support en flexibiliteit!

Saskia uit: Sappemeer

29-04-2019

Prettige begeleiding en advies. Soms net even dat duwtje in de rug die je even nodig hebt! Veel pver mezelf geleerd!

Henk uit: Emmen

29-04-2019

fijne gesprekspartners en hebben alle begrip en tijd voor je.
Ik beveel mob. noord aan bij andere mensen die een switch zouden willen maken in hun carrière