Beoordelingen misterbed.nl

• Personeel 8,7
  • Prijs 8,2

Riekje uit: De westereen

6,9

Het is een heel mooi bed. Alleen vond ik sommige dingen niet mooi afgewerkt wat helaas niet op de foto's is te zien.
Ook miste er een strip voor de afwerking, daar heb ik over gemaild. Dit konden ze niet apart aan mij op sturen, want ze moesten nummers daarvan hebben. Wat ik niet meer had.
Dat vind ik erg jammer dat ze daar zelf niets mee hebben gedaan voor mij.

5,1

We hadden online twee wandbureaus besteld. Bij het plaatsen van de bestelling waren ze gewoon op voorraad. Zelfs voor beide betaald. De volgende dag werd ik gebeld dat 1 dezelfde week geleverd kon worden. Op de 2e moest ik echter 6 weken wachten, maar die was niet meer op voorraad. Weg was de verrassing voor de kinderen.
Na ongeveer 6 weken werd de 2e geleverd. Nadat deze in elkaar gezet werd en opgehangen, bleek er een kleurverschil in afwerking tussen beide bureaus te zitten. Dit vervolgens gemeld. Men twijfelde over het verschil en moest twee keer foto' s sturen. Vervolgens ongeveer een maand niks verder gehoord. Toen kreeg ik een telefoontje dat er onderdelen die afweken geleverd gaan worden. Dit betekende dat er een uit elkaar en weer in elkaar gezet en opgehangen moet worden.

Daarnaast hadden beide bureaus flinke lijmresten, die je alleen met stickerverwijderaar kan verwijderen. Slechte afwerking dus.

Voor de rest was degen die mijn klacht opnam vriendelijk en behulpzaam. Dit betreft ook de bezorgers.

Begga uit: Dendermonde

19-09-2018

De levertijd was zo kort dat het bijna niet te geloven was. Alles is vlot verlopen. Vooral bedankt aan de superlieve en vriendelijke chauffeur. En mss nog het belangrijkste : de hoogslaper is prachtig !

Brenda uit: Apeldoorn

7,6

Keurige levering. Beschrijvingen om in elkaar te zetten ontzettend verwarrend en niet echt duidelijk. Te veel verschillende papieren/boekjes met beschrijving. Zoveel dozen dat het beter is om die te nummeren. Bij ons is er wat mis gegaan met in elkaar zetten hierdoor. Contact gehad hierover. Zit nu nog op een onderdeel te wachten. Erg jammer. Maar verder goed bedrijf.

R uit: Landen

Maria uit: Rheden

18-09-2018

Goed advies, goede prijs door aanbieding (2 voor prijs 1).
Matrassen bevallen ons beide prima. Zelf wel voordien verdiept in mogelijkheden/ verschillen

Ton uit: Zoetermeer

18-09-2018

Het bed slaapt fijner dan de vloer.

Kellt uit: Willebroek België

Els uit: Boom, België

6,5

Het bed heeft een mooi en leuk design. Het was echter moeilijk in elkaar te zetten, de handleiding was niet helemaal volledig duidelijk en het torentje hebben we nog steeds niet in elkaar kunnen zetten vanwege slecht ontwerp/ontbrekende onderdelen. Het bed kraakt ook verschrikkelijk elke keer onze dochter zich omdraait. Omdat ze het zelf een leuk bed vindt, mag het nog even blijven staan, maar ik vrees dat we snel een nieuw bed gaan kopen en daar hadden we niet op gerekend.

Martina uit: Den Bosch

7,5

Kast besteld via Misterbed. Leuke prijzen! Helaas waren ze 1 gedeelte vergeten te leveren. Dit werd zonder moeite/problemen gewoon nageleverd, erg fijn! Kwaliteit is ook gewoon prima, past bij de prijs. Helaas kwamen we er achteraf wel achter dat het behang aan de muren een beetje beschadigd werd bij het leveren van de kast door de leveranciers.