Beoordelingen MINERVA VASTGOEDBEHEER B.V.

• Deskundigheid 8,1
  • Persoonlijk contact 9,0

Mohammad uit: AMsterdam

03-04-2019
7,5

T. uit: Amsterdam

02-04-2019

Onze complimenten aan deze professionele beheerder die zaken strak opvolgt en het bestuur ontzorgt. Ze hebben blijk gegeven van kundige aannemers en goede bouwkundige specialisten.

Kees Jan uit: Amsterdam

25-03-2019
7,0

Beste Stephan,
Geef graag een toelichting. Ik heb nog maar een korte ervaring maar wat ik tot nu toe mis is een strakke aansturing met duidelijke procedures hoe bestuur VVE en beheerder samen werking.

Goedkeuring begroting voor begin van nieuwe jaar, voorlopige cijfers 2018 voor een bepaalde datum, definitieve goedkeur daags erna.
Notulen van bestuursvergadering met aktiepunten, direct volgende vergadering vastleggen.

Afname werk schilder incl opruimen.

Begrijp mij goed ook aan de kant van het bestuur (onze kant) kan het allemaal wat strakker.

Zou hier graag eens met je over van gedachten wisselen en direct een nieuwe bestuursvergadering vastleggen.

Alsjeblieft, zie dit als positieve kritiek,
Groet, Kees Jan

Dike uit: Amsterdam

14-03-2019

Minerva is een degelijk en fijn bedrijf. Samenwerking is altijd prettig, reparaties worden vlot en vakkundig verricht. Grote projecten worden goed uitgevoerd. Boekhouding klopt als een bus. Accountmanager is goed bereikbaar, luistert goed en vlot in reactie.

Hans M. uit: Amsterdam

13-03-2019

In redelijke tijd een goed team kunnen vormen met Minerva Vastgoedbeheer.

8,5

Anita uit: Amsterdam

8,5

prettig, adequaat en persoonlijke aanpak zijn key competenties

A.J. uit: Amsterdam

Wouter uit: Amsterdam

08-01-2019

Onze VvE is tevreden. De overdracht ging soepel en sinds de start hebben ze mbv een quick scan alle gebouw verbeteringen inzichtelijk gemaakt. Deze worden nu in 1x aangepakt. Bereikbaarheid is goed, vaak dezelfde dag reactie.

Hester uit: Amsterdam

18-12-2018
7,8

Medewerkers denken graag met je mee bij het vinden van oplossingen. Storingen worden snel en adequaat opgepakt en notulen waren binnen 1 week rondgestuurd. mvg Hester