Beoordelingen MINERVA VASTGOEDBEHEER B.V.

• Deskundigheid 8,3
  • Persoonlijk contact 9,1

Wouter uit: Amsterdam

08-01-2019

Onze VvE is tevreden. De overdracht ging soepel en sinds de start hebben ze mbv een quick scan alle gebouw verbeteringen inzichtelijk gemaakt. Deze worden nu in 1x aangepakt. Bereikbaarheid is goed, vaak dezelfde dag reactie.

Hester uit: Amsterdam

18-12-2018
7,8

Medewerkers denken graag met je mee bij het vinden van oplossingen. Storingen worden snel en adequaat opgepakt en notulen waren binnen 1 week rondgestuurd. mvg Hester

Peter uit: Amsterdam

17-12-2018
8,5

Erg vriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt om al je vragen te beantwoorden. Wij zijn net verhuisd en het hele vve gebeuren is nieuw voor ons, maar na een telefoongesprek met Alain weten we waar we aan toe zijn voordat we beginnen met verbouwen.

Bjorn uit: Amsterdam

01-11-2018
8,5

Fijne club mensen. Ik heb goede ervaringen met Minerva. Storingen worden echt snel opgepakt en opgevolgd. Dit was bij onze vorige beheerder wel anders.. Groot-onderhoudsprojecten worden nauwgezet uitgewerkt en ook daadwerkelijk begeleid. Ze geven aandacht aan het gebouw.

Stephan uit: Amsterdam

29-10-2018

Goede / professionele VVE beheerder. Ze hebben een pro-actieve houding en prettige mensen om mee te communiceren.

Jan-Willem uit: Amsterdam

20-08-2018

Ik dacht dat ik een administratiekantoor inhuurde, maar het werd een zeer actieve, persoonlijke en deskundige adviseur voor alle vragen waar je als vereniging tegenaan kunt lopen.

Top beheerder + top begeleiding.

Daniël uit: A'dam

15-08-2018
8,5

Professionele club die een prettige manier van samenwerken hanteert.

Cees uit: Amsterdam

07-08-2018

Cees uit: Amsterdam

04-08-2018

Minerva staat klaar voor de klant, kent de markt en is plezierig om mee samen te werken

paul uit: Amsterdam

01-08-2018

Stephan weet ook bij uiteen lopende belangen binnen de VvE , met respect van de leden,koers te houden.

Beschikt over goed netwerk van vaklieden bouw en adviseurs.