Beoordelingen MINERVA VASTGOEDBEHEER B.V.

• Deskundigheid 8,2
  • Persoonlijk contact 9,1

Dike uit: Amsterdam

14-03-2019

Minerva is een degelijk en fijn bedrijf. Samenwerking is altijd prettig, reparaties worden vlot en vakkundig verricht. Grote projecten worden goed uitgevoerd. Boekhouding klopt als een bus. Accountmanager is goed bereikbaar, luistert goed en vlot in reactie.

Hans M. uit: Amsterdam

13-03-2019

In redelijke tijd een goed team kunnen vormen met Minerva Vastgoedbeheer.

Anita uit: Amsterdam

8,5

prettig, adequaat en persoonlijke aanpak zijn key competenties

A.J. uit: Amsterdam

Wouter uit: Amsterdam

08-01-2019

Onze VvE is tevreden. De overdracht ging soepel en sinds de start hebben ze mbv een quick scan alle gebouw verbeteringen inzichtelijk gemaakt. Deze worden nu in 1x aangepakt. Bereikbaarheid is goed, vaak dezelfde dag reactie.

Hester uit: Amsterdam

18-12-2018
7,8

Medewerkers denken graag met je mee bij het vinden van oplossingen. Storingen worden snel en adequaat opgepakt en notulen waren binnen 1 week rondgestuurd. mvg Hester

Peter uit: Amsterdam

17-12-2018
8,5

Erg vriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt om al je vragen te beantwoorden. Wij zijn net verhuisd en het hele vve gebeuren is nieuw voor ons, maar na een telefoongesprek met Alain weten we waar we aan toe zijn voordat we beginnen met verbouwen.

Bjorn uit: Amsterdam

01-11-2018
8,5

Fijne club mensen. Ik heb goede ervaringen met Minerva. Storingen worden echt snel opgepakt en opgevolgd. Dit was bij onze vorige beheerder wel anders.. Groot-onderhoudsprojecten worden nauwgezet uitgewerkt en ook daadwerkelijk begeleid. Ze geven aandacht aan het gebouw.

Stephan uit: Amsterdam

29-10-2018

Goede / professionele VVE beheerder. Ze hebben een pro-actieve houding en prettige mensen om mee te communiceren.