Beoordelingen Mijn Sales Recruiter

• Afspraak nakomen 9,0

Olaf uit: ZWOLLE

18-06-2018
7,8

Onderscheidend, kijkt echt naar de juiste match tussen kandidaat en vacature.

11-06-2018

Persoonlijke en betrokken begeleid tijdens de gehele sollicitatieprocedure. Fijn om zowel bij de voorbereiding als na afloop van het gesprek iemand te hebben om mee te sparren. Ik vond mijn sales recruiter persoonlijk betrokken en heeft goed ingespeeld op mijn wensen!

Jeroen uit: Veenendaal

13-02-2018

Mijn ervaring met Mijn Sales Recruiter is super. In zeer korte tijd ben ik succesvol geplaatst bij een bedrijf dat goed aansluit bij mijn persoonlijke wensen en dat mij met groot enthousiasme onthaalt heeft.

Tijdens het recruitmentproces stonden mijn persoonlijke ambities en wensen centraal. Ik voelde me door MSR gewaardeerd en begrepen.

Communicatie ging makkelijk via persoonlijke 06 en Whatsapp voor direct contact.

Alle werkzame personen waarmee ik contact gehad heb tijdens het recruitmentproces droegen dezelfde professionaliteit uit.

B uit: Bleiswijk

31-01-2018

Goed en professioneel bedrijf! Direct bij het juiste bedrijf aan tafel gekomen dankzij Mijn Sales Recruiter

Sander uit: Groningen

24-01-2018

Nadat ik via LinkedIn ben benaderd, heb ik telefonisch een kennismaking gesprek gehad. Mijn gesprekspartner had een goed luisterend oor en wist feilloos mijn wensen na een telefoongesprek van 75 minuten te herhalen. Vervolgens werd ik binnen 24 uur benaderd door de Sales Recruiter, waarmee ik vervolgens een face-to-face gesprek in Zwolle heb gehad. Door zijn empathisch vermogen kan je zaken, zonder cognitieve dissonantie, bespreken. Dit gesprek resulteerde dan ook tot een baan dat een jongensdroom werkelijkheid maakt.

Marieke uit: Den Haag

17-01-2018
9,7

Prettige gesprekken, ruimte om zorgen en twijfels neer te leggen en te sparren.

Boris uit: Rotterdam

09-01-2018

Ervaring was hartstikke goed! Mijn Sales Recruiter heeft snel geschakeld en kwalitatief werk geleverd in een korte tijd. Dit door goed te luisteren, samen te reflecteren voor/na alle interviews en door tijd vrij te maken (ook in de avonduren).

Christiaan uit: Den Haag

02-01-2018

De aanpak is mij goed bevallen, vanuit de wensen van de kandidaat, ipv een openstaande vacature.
Zeker een aanbeveling!

Kevin uit: Nijmegen

02-01-2018

Cor uit: Haarlem

17-10-2017

Via MSR heb ik een nieuwe baan gevonden. Er is veel aandacht voor de kandidaat, oa door uitgebreide intake vooraf, in plaats van dat er alleen vanuit een vacature wordt geworven. Hierdoor kan er een betere match worden gemaakt tussen kandidaat en opdrachtgever. Verder ervaar ik de dienstverlening van MSR als professioneel, meedenkend, betrokken en positief kritisch. Top!