Beoordelingen Mijn Sales Recruiter

• Deskundigheid 8,6
  • Afspraak nakomen 8,9

Cor uit: Haarlem

17-10-2017

Via MSR heb ik een nieuwe baan gevonden. Er is veel aandacht voor de kandidaat, oa door uitgebreide intake vooraf, in plaats van dat er alleen vanuit een vacature wordt geworven. Hierdoor kan er een betere match worden gemaakt tussen kandidaat en opdrachtgever. Verder ervaar ik de dienstverlening van MSR als professioneel, meedenkend, betrokken en positief kritisch. Top!

Rico uit: Wijhe

17-08-2017

Monique uit: Oudewater

14-08-2017

Heel fijn interview, Aron wist binnen korte tijd een heldere samenvatting te geven van mijn wensen, talenten en kwaliteiten. Hij kijkt open naar de kandidaat en stelt de juiste vragen. Dit alles binnen een plezierige, informele en toch zeer professionele sfeer.

Derk uit: Amsterdam

08-08-2017

Professioneel, meedenkend, eerlijk, aandachtig, deskundig

04-08-2017

George uit: Amsterdam

04-08-2017
9,5

Erg prettig dat de gesprekken ook later op de avond kunnen plaatsvinden. Ook fijn om met iemand om de tafel te zitten die ruim de tijd voor je neemt en informatie uit jou kan trekken die je van jezelf nog niet wist. De voorbereiding/advies op het eerste sollicitatiegesprek en de afrondende fase is zeer goed en gedetailleerd.

Erik uit: Haarlem

03-08-2017
7,2

Prima samenwerking, ik stond centraal, echter het initiatief moest van mij komen terwijl ik wel bekend was in de database van Mijnsalesrecruiter (ik had het sterker gevonden als ik voor deze mooie functie bij Plugwise was benaderd). Verder prima, zeker qua overtuigingskracht. We houden contact en 'blijven elkaar volgen'. Ik zie de uitnodiging voor een biertje graag tegemoet :-) Groeten, Erik

Martijn uit: Prinsenbeek

22-07-2017

Top, van A tot Z

Radboud uit: Utrecht

05-07-2017

Dit is mijn eerste eigen ervaring met het vinden van een baan via een recruiter. De verhalen die ik van recruiters in het algemeen hoorde, die waren niet al te positief. Mijn Sales Recruiter denkt graag met je mee en bekijkt het algehele plaatje. Een erg fijne ervaring!

Antonio

29-06-2017

Ik ben uitstekend begeleid door mijn sales recruiter naar een nieuwe uitdaging. Goede sparrings partner ter voorbereiding op de gesprekken en snel in de communicatie!