Beoordelingen Mijn Autocoach BV

Petra uit: Amsterdam

17-10-2017

Ik heb afgenomen: Aankoopkeuring

Positieve ervaring:
Super vriendelijk geholpen door Dirk-Jan met een goed advies. Grondig onderzoek, leuk om mee te kijken, duidelijke uitleg en voor mij echt een steun in de rug geweest!!

Henk uit: Den Haag

17-10-2017

Positieve ervaring:
Gert (en op kantoor geholpen door Daan) is een vriendelijk en ter zake kundig persoon. Al met al zeer goed bevallen. Echt een aanrader als je zelf de techische expertise niet hebt. Het onderzoek van de auto gebeurd echt grondig...gaat zelfs op de brug en al.

Verbeterpunten:
Wat wel even wat strakker kan is het administratieve deel er om heen. Daarmee bedoel ik het bevestigen van afspraken en het verkrijgen van het eindrapport. Op zaterdag is de breikbaarheid telefonisch slecht. Ik ben persoonlijk langsgegaan en toen weer netjes en goed geholpen.

Weinant uit: Westerbork

16-10-2017

Positieve ervaring:
We hebben Mijnautocoach gebruikt voor de aanschaf van een andere zuinige auto waar we met het hele gezin in passen. Na de intake werd al gauw een top 3 gegeven. Van deze 3 een auto gekozen. Diezelfde week werd de auto gekeurd en heeft Dirk Jan voor ons onderhandeld. We hebben nu een goede, zuinige auto gekocht voor een scherpe prijs. Ook de inruilauto is betrokken bij de deal. We zijn heel tevreden over de aanschaf en hopen nog veel jaren te kunnen rijden in onze nieuwe auto.

Marieke uit: Amsterdam

13-10-2017

Adviseur: Ruud

Positieve ervaring:
Een prettige ervaring met coach Ruud, die goed navroeg wat het doel was van onze aankoop. Daarna uitleg gaf bij zijn onderzoek en wat hij tegen kwam. Fijn dat hij ook meedacht over het vervolg van de keuring en behulpzaam was om dit met de verkoper te bespreken.

Verbeterpunten:
Ruud had gezegd dat hij het rapport 's avonds al zou sturen. De volgende dag had ik nog niets ontvangen maar wel de factuur. Ik had niet de mededeling gezien (want die mail niet geopend) dat met de betaling ik meteen het rapport kon downloaden. Ik was dus door Ruud op het verkeerde been gezet, was gaan mailen en kreeg daar geen reactie op. Onnodige verwarring dus.
Maar dat was ook het enige kritiekpunt.

Rudi

13-10-2017

Adviseur: Ruud

Positieve ervaring:
Ik heb het totaalpakket afgenomen. Dit begint bij het zoeken naar een top 3 van auto's die bij mijn wensen passen. De top 3 bevat een heldere uitleg van de auto's en waarom deze geselecteerd zijn. Onderdeel van deze onderbouwing is de prijs t.o.v de gemiddelde prijs van de auto/uitvoering/kmstand. De auto's bleken zeer aantrekkelijk geprijsd aangezien mijn keuze tot twee keer toe verkocht was, nog voordat de keuring kon plaatsvinden. Uiteindelijk bij de derde auto wel kunnen keuren.

De keuring verliep zeer netjes. Ruud nam voldoende tijd om mij uit te leggen hoe hij de keuring uitvoerde. Na de keuring op de brug en een proefrit besloten om direct over te gaan tot aankoop. Ruud zat ook bij de onderhandelingen. Ik merkte dat dit invloed had op de houding van de verkoper omdat hij wist dat hij niet met vage smoesjes kon komen. Daarom een zeer nette deal gekregen en ga binnenkort mijn Fiësta ophalen. :)

Verbeterpunten:
Contact over de top 3 verliep niet vloeiend. Ik had weinig zicht op de acties die wel of niet werden uitgevoerd. Uiteindelijk na een belletje bleek dat MijnAutocoach wel bezig was, maar dit was voor mij niet zichtbaar. Het zou helpen als jullie meer updates via de email geven. En dit kan heel kort zoals : "ik ga ermee aan de slag" als reactie op het doorgeven van mijn keuze op de top 3.
Nu hoorde ik soms een paar dagen niets, terwijl mijn contactpersoon aangaf dat we snel moesten handelen. Vervolgens bleek bij nabellen dat de afspraak al was ingepland.

vasilie uit: rotterdam

10-10-2017

Positieve ervaring:
Door de keuring kreeg ik een beter beeld of ik de auto wel of niet moest nemen.
Met pijn in mijn hart heb ik besloten om de auto niet te nemen i.v.m. te veel minpunten

Verbeterpunten:
Geen, Gert ga vooral zo door.
En de goede uitleg achter af vond ik geweldig.
Ik hoop dat we wel samen een geschikte zuinige auto kunnen vinden.

Gijs uit: Venray

09-10-2017

Positieve ervaring:
Super tevreden. Twee keer een keuring uit laten voeren: eerste auto had ik waarschijnlijk gekocht als ik geen keuring had laten doen, bleken veel motorstoringen in te zitten. Advies om niet te kopen gevolgd, hiermee waarschijnlijk veel geld aan reparaties bespaard. Goed dat je foto's krijgt ter bewijs vd geconstateerde punten.
Tweede keuring leverde paar punten op, in onderhandeling geregeld dat deze opgelost worden (zwart op wit) en korting bedongen bij groothandelaar. Duidelijke communicatie door Gert met doornemen vd geconstateerde punten en onderhandelingsstrategie. Top.

Verbeterpunten:
Bij verzoek tot technische keuring en onderhandelingen ook even informeren wat het budget is/op welke prijs klant uit zou willen komen.

Maar verder top service!

Jorg uit: MAASTRICHT

08-10-2017

Adviseur: Nick

Positieve ervaring:
Uitstekend geholpen door Nick, alleen maar complimenten...Advies, deskundigheid en service het was allemaal perfect.

Max uit: Nieuwleusen

05-10-2017
8,2

Ik heb afgenomen: Aankoopkeuring

Goed, snel en duidelijk

lou uit: zeist

04-10-2017

Positieve ervaring:
doelgericht, grondig en systematisch te werk gaand, blijk van ervaring en vakkennis. Vervolgens in staat tot duidelijke conclusies en goede afweging over evt. aanschaf. Ook over het onderhandelen was ik zeer tevreden.
Het geld zeker waard