Beoordelingen Mijn Autocoach BV

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,3

Maarten uit: Eindhoven

21-03-2019

Positieve ervaring:
Ik ben zeer vakkundig geholpen. Dat wat er beloofd wordt, wordt ook nagekomen zonder wachttijden of verwijzingen. Kortom perfect.

Wim uit: Nederweert

19-03-2019
8,1

Michel uit: Ridderkerk

19-03-2019

Positieve ervaring:
Fijne medewerkers bij het eerste contact die al meteen met jou samen in zoemen op het te beoordelen object. Op locatie een kundig iemand die alle belangrijke zaken met je door loopt, auto op de brug zet en echt even de tijd neemt.

Olav uit: Breda

15-03-2019

Positieve ervaring:
via een vriend Autocoach aanbevolen gekregen, wat een goede en betrouwbare service. snel schakelen, vakkundige mensen. Heel fijn!

Jeroen uit: Groningen

15-03-2019

Positieve ervaring:
Dankzij de deskundigheid van de keuringsmeester besloten een auto niet te kopen. In het rapport kwamen gebreken te voorschijn die ik zelf gemist had of zelf de kennis van van had. Autocoach heeft mij hoogstwaarschijnlijk veel geld bespaard

Verbeterpunten:
Het is wel vrij prijzig als je de auto uiteindelijk niet koopt, hierdoor kan ik ook niet de independer korting claimen. Verbeterpunt is dus een lagere prijs of direct aanspraak kunnen maken op de korting of een flinke korting op de volgende keuring, aangezien ik nog steeds op zoek ben naar een andere auto.

Harald uit: Schagen

13-03-2019

Positieve ervaring:
De keuring is naar mijn idee volledig en geeft mij het vertrouwen dat de auto goed is. De snelheid waarmee de keuring geregeld en uit gevoerd is hebben mij echt verbaasd. Top

R uit: Veghel

12-03-2019
6,5

Positieve ervaring:
Het ging om een aankoopkeuring. Keurmeester (Eric) was op tijd aanwezig, heeft de auto zorgvuldig onderzocht, daar volgens afspraak ook 1,5 uur aan besteed en goed met de opdrachtgever gecommuniceerd. Ik zou hem het cijfer 9 (uit 10) hebben gegeven, ware het niet dat de eisen die de verzekering aan het alarm van de auto stelt over het hoofd zijn gezien.

Verbeterpunten:
De front-end van het proces. Op diverse momenten werd de telefoon bij Autocoach niet opgenomen. De website belooft een keuring binnen 24 uur, maar dat wordt niet waargemaakt. De klant wordt op de website voor de gek gehouden met 50 euro korting waar een pagina verder voorwaarden (verzekering afsluiten via Independer) aan worden verbonden. Bij de keuring is over het hoofd gezien dat de certificering van het alarm (klasse 3) verlengd moest worden alsook dat de auto bij de meeste verzekeringen een voertuigvolgsysteem (VVS+) (kosten 1000 euro) moet hebben. Omdat ook het autobedrijf dat niet heeft gemeld, heeft dat na de aankoop een heleboel stress veroorzaakt.

Dies uit: Goes

Positieve ervaring:
Ik ben ontzettend goed geholpen door Ruud,ik ben blij met zijn beoordeling en advies doe Ruud de groeten van mij.

Rens uit: Nijmegen

9,7

Ik heb afgenomen: Mijn Autocoach Totaalpakket

Positieve ervaring:
Zeer attente begeleiding en vlot telefonisch contact.

Jan uit: Ter Aar

Prima goed voorgelicht
Was er niet bij aanwezig , maar aan het rapport te zien deskundig nagekeken.
En prima koop advies
zeer tevreden onze dank, Jan Zandberg