Beoordelingen Mijn Autocoach BV

18-01-2019

Ik heb afgenomen: Aankoopkeuring + onderhandelingen

Adviseur: Ruud

Positieve ervaring:
Goed, klantvriendelijk en klantgericht personeel. Objectief niet dwingend en realistisch.

Dikke pluim. Niet alleen voor Ruud maar ook voor Daan die mij heeft geholpen bij de zoektocht naar mijn nieuwe auto.

Verbeterpunten:
Voor de onderhandelingen was er wat tijd tekort. Het was de dag van de keuring erg druk bij de autohandelaar. Op een zaterdag. Hou hier rekenschap mee.

Rob uit: Breda

17-01-2019

Adviseur: Ruud

Positieve ervaring:
Vanaf dag 1 professioneel behandeld en serieus genomen.
Goed contact gehouden.
Ruud legde zowel per telefoon als in het rapport uit wat ie geconstateerd heeft.

Verbeterpunten:
Ik heb nooit goed nagevraagd wat de keuring inhield en had geen goed idee wat verwacht kon worden, kan me ook niet herinneren of dat ergens vermeld staat opo jullie site ?

Monique uit: Amsterdam

17-01-2019

Ik ben een: vrouw

Positieve ervaring:
Aan de telefoon en in persoon werd ik goed geholpen. De autocoach medewerker heeft enorm veel kennis van zaken, geweldig! De keuring werd een negatief advies. Helaas, maar wat zijn we blij dat we al dat geld bespaard hebben door een aankoopkeuring aan te vragen. En nu worden we ook nog verder geholpen door te horen waar we verder kunnen zoeken naar het voertuig van onze wens.

Karin uit: AMSTERDAM

9,6

Ik ben een: vrouw

Positieve ervaring:
Emile die de aankoopkeuring heeft gedaan heeft een duidelijk, professioneel, deskundig en eerlijk advies gegeven. Later konden we hem ook nog terugbellen en hem al onze onzekerheden voorleggen. Heel erg prettig.

Verbeterpunten:
Rapport was super snel binnen, wel.veel spelfouten. Maar het gaat mij om de campet!

Jeroen uit: Delft

Positieve ervaring:
Snel en zeer adequaat geholpen

Verbeterpunten:
Zoals aan de telefoon al gemeldt had de procedure van bevestiging en betaling wel even uitgelegd kunnen worden, door eigen initiatief gelukkig op tijd gezien en uitgevoerd voordat proceduregewijs de afspraak geen doorgang had gevonden!
Een telefonische vraag om verdere verduidelijking en verbetering van het rapport is nog niet beantwoord???

Eduard uit: Son

Positieve ervaring:
Uw keurmeester Emiel van Dijk heeft een dijk aan ervaring op camper gebied. Zeer klantvriendelijke en deskundige man,

Verbeterpunten:
Uw interne man Bob zou de afspraken regelen en bevestigen, maar daar heb ik twee achter aan moeten bellen. Daarna heeft Rogier het geregeld

Daniel uit: Vlaardingen

9,7

Ik heb afgenomen: Mijn Autocoach Totaalpakket

Positieve ervaring:
Prima rapport, je weet waar je aan toe bent.

Verbeterpunten:
Ik had aangegeven dat ik er niet perse bij aanwezig hoefde te zijn. Maar ik was er wel op het bij mij bekende keuringstijdstip. toen bleek dus dat de keuring al gedaan was. Dus jullie hadden me op zijn minst kunnen mailen dat de keuringsafspraak gewijzigd was.

Florian uit: Driebruggen

9,9

Positieve ervaring:
Goede keuring, snel geregeld en het geeft vertrouwen in de aangekochte auto.

13-01-2019

Ik heb afgenomen: Gratis advies

Positieve ervaring:
Door goed advies over een auto die ik haar gevonden een betere auto aangeraden gekregen dan ik zelf had gevonden en ik heb deze uiteindelijk ook gekocht. Uitstekend meegedacht van Mijn Autocoach, wat ook veel vertrouwen geeft in hun andere services.