Beoordelingen Mijn Autocoach BV

• Deskundigheid 8,9
  • Prijs-kwaliteitverhouding 8,5

18-08-2017

Tot zover goede ervaring. Gedegen
Adviesrapport en Eric was erg behulpzaam. Kwam vakbekwaam over.

Verbeterpunten:
Al met al redelijk prijzig.

Marcel uit: Dordrecht

17-08-2017

Ik heb afgenomen: Mijn Autocoach Totaalpakket

Positieve ervaring:
Met recht een ontzorg service geboden.
Na jaren lease te hebben gereden nu voor het eerst een auto moeten aanschaffen. Tsja, aangezien er veel te veel keus is, is het een uitkomst om een specialist in te kunnen schakelen. Uiteindelijk was alles binnen twee dagen geregeld! Super!

Verbeterpunten:
Misschien ook bij eerste aanbieding gelijk de import optie geven.
Achteraf blijkt mijn huidige keus ook een import auto te zijn via de handelaar.

Mark uit: Utrecht

17-08-2017

Ik heb afgenomen: Auto importeren

Adviseur: Nick

Positieve ervaring:
Netjes en zorgvuldige communicatie. Geeft vertrouwen. Snel met reageren.

Verbeterpunten:
Wellicht zou een lijstje met actiepunten of stappenplan dat je gaat doorlopen op voorhand wat meer duidelijkheid geven over het gehele proces. Niet noodzakelijk indien de communicatie zo zorgvuldig blijft. Toch zouden mensen baat kunnen hebben bij een overzichtelijk totaal plaatje.

uit: Deventer

16-08-2017

Ik ben een: vrouw

Adviseur: Dirk Jan

Positieve ervaring:
Een aankoopkeuring laten uitvoering door Dirk-Jan op een camper die we wilden kopen. Afspraak kon dezelfde dag nog, nadat ik gebeld had.

Qua binnen en buitenkant zag de camper er top uit. Heel netjes dus we verwachtten eigenlijk dat het wel goed zat. In het verleden al eens een keuring laten doen op een caravan en daar ook door verrast ( bleek niet goed te zijn) dus voor ons geen aankoop zonder keuring.

Dirk-Jan was al op locatie en had al gesproken met eigenaar wat er allemaal verbeterd was en qua onderhoud gedaan. De proefrit verliep prima.. alles werd doorgelopen. Hij vond m erg goed rijden al waren er wat aandachtspunten die nog overkomelijk waren.

Daarna de vochtmeting, want Dirk-Jan gaf al aan iets muf te ruiken bij binnenkomst in de camper. Was mij nog niet opgevallen. En ja hoor... vochtmeting sloeg uit bij keuken, de ingang deur en wat kastjes.

Toen op brug en daar bleek al dat het probleem erger was dan gedacht. Vloer op diverse punten al verrot. Renovatie zou een 5000 euro gaan kosten. Dirk-Jan was heel duidelijk.. zeker omdat het onze eerste camper zou worden: dat is de camper niet waard.
Hij heeft ook netjes zijn bevindingen laten zien aan verkoper en was ook eerlijk dat het advies was om m niet te kopen.

Heel erg blij dat we hebben laten keuren en Dirk-Jan is goud waard! Dat heeft ons behoed voor een slecht aankoop.

Rob uit: Bergen

14-08-2017

Adviseur: Ruud

Positieve ervaring:
Ruud is een hartstikke aardige, vriendelijke en deskundige man. Echt een topper!

De aanbieding: " Verdien de kosten van dit rapport terug
Schakel mijnautocoach.nl in en krijg de kosten van dit rapport retour, klopt niet. "

14-08-2017

Ik heb afgenomen: Aankoopkeuring + onderhandelingen

Adviseur: Ruud

Positieve ervaring:
- fijn gevoel: een deskundige heeft alles goed gecheckt
- snel geholpen, ook snel gebeld en dezelfde dag nog het rapport ontvangen
- ik hoefde zelf niet mee te gaan (fijn, want ik had geen tijd en het was ver)
- deskundig advies in heldere taal
- betaalbaar
- garantie is er uit onderhandeld door de adviseur
- alle punten die ik vooraf heb genoemd zij meegenomen door de adviseur

Verbeterpunten:
- er werd al onderhandeld, zonder dat ik groen licht gaf daarvoor
- ik heb nog iets meer eruit onderhandeld (namelijk gratis update navigatie, wat de adviseur niet lukte)
- foto's in rapport zijn klein (voortaan los versturen?)
- de 'afspraken' tussen adviseur en verkoper zijn niet zwart op wit gezet, dat kan een keer problemen geven

Johan uit: Lelystad

13-08-2017

Positieve ervaring:
Eric was precies op tijd en heeft correct de zaken afgehandeld. Wat wel jammer is dat hij geen rijbewijs C bezit en dus geen persoonlijk oordeel als technicus kan geven over de Camper.

Verbeterpunten:
Echter mis ik nog steeds de terugkoppeling over de leeftijd van de banden. Jammer dat wij in beginsel een verwarring hebben gehad over de prijs. Dit laatste zit mij nog erg hoog. Dit laatste wordt nog eens versterkt door de relatief korte tijdsduur van de keuring. Vochtmeting duurde bijvoorbeeld 5 a 10 min kost wel 50 euro extra.

Theo uit: Maatricht

12-08-2017

Adviseur: Overig / weet ik niet

Stefan uit: Beuningen

09-08-2017

Positieve ervaring:
Occassion op het oog van rond de EUR 15.000. Door het inschakelen van de coach heb ik nu een vertrouwder gevoel bij mijn aankoop. Het idee van 'geen gedoe de komende jaren' word hiermee bevestigd en dat is mij heel wat waard

Daarnaast gaven de kleine aandachtspunten mogelijkheid tot onderhandeling.

cees uit: maastricht

07-08-2017

Adviseur: Gert

Positieve ervaring:
Zeer goed telefoongesprek gehad . Toegevoegde waarde is een 10 maar dat komt omdat je bij mij door mijn ondeskundigheid al heel snel een toegevoegde waarde hebt. Maar even serieus hij heeft mij goede adviezen gegeven om bepaalde gebreken op te lossen of te laten compenseren door het leveren van andere zaken. Concreet heeft mij dat opgeleverd een lichtmetalen winterbanden set omdat het reparatiesetje over de datum was en het bagage afdelzeil er niet was. Maar dat komt ook weer gedeeltelijk omdat Auto Bleeker ook een heel goed bedrijf is. Maar ik ben zeer tevreden over Autocoacht !

Ik zou het niet weten !