Beoordelingen Mijn Autocoach BV

17-11-2018
7,5

Adviseur: Overig / weet ik niet

Positieve ervaring:
Het is een uitgebreide keuring geweest. Wat dat betreft wel waar voor je geld.

Betrouwbaarheid en deskundigheid kan ik niet beoordelen. Ik heb geen reden aan te nemen dat het niet zo is, maar bevestigen kan ik het ook niet.

Verbeterpunten:
Ik vind dat het traject van het maken van een afspraak niet naar tevredenheid is verlopen. Als ik op maandag bel voor een keuring op vrijdag, en er wordt dan al wel aangegeven dat dat kan, waarom moet ik dan diverse keren met jullie bellen om te pushen om een afspraak te maken met de verkoper? Dat vind ik niet klantvriendelijk. Er werd alleen gezegd, staat klaar om te regelen. Komt goed. Daan was er woensdag niet en zou dus eigenlijk pas op donderdag de verkoper hebben gebeld als ik niet op woensdag zijn collega dringend had gevraagd de verkoper te benaderen. Die verkoper was een particulier en moest er ook tijd voor vrijmaken. Dan ga je niet een dag van tevoren bellen.
De medewerkers zijn wel vriendelijk, maar doen niet wat ze beloven. Of zijn daar in ieder geval niet duidelijk over.

Jet uit: Emmen

16-11-2018
7,9

Ik ben een: vrouw

Adviseur: Eric

Positieve ervaring:
Afspraak maken gaat heel vlot. Snel contact en klantvriendelijk.

Ad uit: Eersel

16-11-2018

Ik heb afgenomen: Aankoopkeuring + onderhandelingen

Positieve ervaring:
Prima contact met snelle respons.

??

12-11-2018

Adviseur: Overig / weet ik niet

Verbeterpunten:
factuur kreeg ik niet meteen

Luc uit: Amersfoort

12-11-2018

Positieve ervaring:
Goede service, vertrouwen in de autocoach

Verbeterpunten:
Prijs is wat aan de hoge kant

Gerard uit: Delft

11-11-2018
9,6

Positieve ervaring:
Een snelle en vakkundige keuring uitgevoerd, duidelijke en fatsoenlijke communicatie met de medewerkers, kortom, aan te bevelen en ik zal zeker bij jullie terugkomen in een voorkomende situatie.

Lucas uit: Helvoirt

10-11-2018
9,8

Ik heb afgenomen: Auto importeren

Adviseur: Nick

Positieve ervaring:
Bijzonder pretttige samenwerking, van begin t/m aflevering van het voertuig. Volgende keer weer !
Bedankt Nick.

Lei uit: Groningen

09-11-2018
6,7

Ik heb afgenomen: Aankoopkeuring + onderhandelingen

professional on checking

Verbeterpunten:
I did not see the negotiation process and the final price is much higher than I expected

Cor uit: Winkel

31-10-2018

Adviseur: Edward

Positieve ervaring:
Betrouwbaarheid kan ik niet echt beoordelen op objectieve gronden. Ik weet wel dat het snel is gebeurd en ik netjes ben gebeld door een uiterst vriendelijke man die er naar ik denk wel verstand van heeft. Top dus. Hij heeft echt wel dingetjes gevonden. Ik zou het zo weer doen.

Ik zou het niet weten.

Jay uit: Badhoevedorp

31-10-2018
9,6

Ik ben een: vrouw

Positieve ervaring:
Wij hebben voor de eerste keer autocoach ingeschakeld ivm een particulier aankoop van een auto. Het is eigenlijk een auto voor onze studerend dochter die zelf het geld gespaard heeft voor een goed tweedehands auto. Wij vonden dat zij moet een goed en degelijke en betrouwbare auto moet krijgen en daarom de keuze voor autocoach. Het hele process tm technische rapport en advies na afloop keuring enz hebben wij als heel prettig ervaren en wij zaten met een goed en deskundige coach die alles heel duidelijk heeft uitgelegd en alle vragen naar behoren heeft beantwoord voor zowel de verkoper als koper. Alles is heel transparant geweest voor beide partijen. In een vergelijkbare situatie of voor mijzelf, zou ik ze weer inschakelen. Zeker als je als koper "waar voor je geld" wil kopen. Dank je wel Ruud.

Verbeterpunten:
Afspreken voor op de dag zelf ging iets moeijlijker, met 3 keer de tijdstip de veranderen/aanpassen. Aangezien wij met 4 agenda's moeten werken, vergte dit wat meer werk. ik kan mij voorstellen dat een "een op een" afspraak vlotter loopt. Toch is alles prima op tijd en met een goed overleg afgerond.