Beoordelingen Mijn Autocoach BV

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,4

Roel uit: Helmond

Ik heb afgenomen: Mijn Autocoach Totaalpakket

Positieve ervaring:
Eric heeft mij goed begeleid en geadviseerd bij de aankoop van de Hyundai i20 die ik op het oog had. Toen ik in de garage kwam had hij al een proefrit gemaakt en was hij bezig de auto op de brug zorgvuldig te inspecteren. Dat gaf mij vertrouwen, temeer daar de auto er in mijn ogen al heel goed uit zag. Bij het onderhandelen wist ik dat er t.a.v. de prijs weinig winst was te behalen, maar Eric bracht heel helder nog enkele tekortkomingen aan de auto op tafel. De toezegging van de garagehouder dat die verholpen zouden worden voor de aflevering, maakte het voor mij makkelijk om een definitieve keus te maken; even later heb ik mijn handtekening gezet op de offerte, waarmee ik tot aankoop van deze auto besloot. Vandaag, 8 dagen later heb ik de auto opgehaald: wij, mijn vrouw en ik, onze beide kinderen, zijn heel blij met deze nieuwe auto.

Verbeterpunten:
Bij de telefonische afspraak via autocoach werd me verteld dat ik op de afgesproken dag om half twee in de garage werd verwacht om samen met Eric de auto te bekijken. Later kreeg ik een bevestigingsmail hiervan maar daarop stond een later tijdstip: 14.00 uur.
Ik ging ervan uit dat dit het juiste tijdstip was. En zo kwam ik pas tegen twee uur aan bij de garage. Eric was daarop ook aan het twijfelen gebracht of ik nu wel of niet bij de inspectie aanwezig zou zijn, want hij was op het oorspronkelijk afgesproken tijdstip met de inspectie begonnen, nadat hij mij per telefoon niet had kunnen bereiken.
Ik dacht dat in de voorwaarden stond dat ik het inspectierapport van Eric per mail toegestuurd zou krijgen, maar dat heb ik niet ontvangen. Is dat zo, omdat ik meteen tot aankoop van de auto heb besloten?

Anders uit: Wageningen

Adviseur: Gert

Positieve ervaring:
Keuring kon snel plaatsvinden dichtbij mijn woonplaats. Betreffende garage was goed geoutilleerd, de heer Nijhuis (Gert) nam alle tijd voor me en zijn adviezen waren waardevol ivm de verkoop van de auto.

Adviseur: Ruud

Paul uit: Utrecht

22-05-2018
7,8

Ik heb afgenomen: Aankoopkeuring + onderhandelingen

Adviseur: Overig / weet ik niet

Positieve ervaring:
goede hulp gehad, zeker ook bij de onderhandeling, dat had ik in mijn eentje niet gekund.

Verbeterpunten:
kan iets accurater in het contact van te voren, ook naar de verkoper toe.

22-05-2018

Adviseur: Gijs

Olga uit: Amsterdam

21-05-2018
9,7

Adviseur: Gert

Positieve ervaring:
Deskundig betrouwbaar en betrokken. Goed advies gegeven

21-05-2018
7,9

Chris uit: Hoensbroek

18-05-2018

Ik heb afgenomen: Aankoopkeuring + onderhandelingen

Positieve ervaring:
Uitgebreid rapport, grondige keuring.

Verbeterpunten:
Mag best meer proberen de prijs omlaag te brengen bij de onderhandeling.

linda uit: amstelveen

17-05-2018

Ik heb afgenomen: Mijn Autocoach Totaalpakket

Positieve ervaring:
technische keuring vind ik heel belangrijk

Verbeterpunten:
onderhandelingen op een ander tijdstip eerst de gelegenheid krijgen om de zaken af te wegen. Kan dat als nog dan hoor ik dat graag.

13-05-2018

Positieve ervaring:
Ik een aankoopkeuring laten uitvoeren door Mijn Autocoach voor een Mercedes GLA.
Ik ben zelf meegegaan om proef te rijden en ik ben ook bij de keuring op de brug geweest.
Eric heeft echt alles nagekeken en mij gewezen op kleine aandachtspunten.
Ik ben zeer tevreden en wij hebben dan ook besloten om de Mercedes te kopen.