Beoordelingen Mijn Autocoach BV

Martijn uit: Amsterdam

18-07-2018
7,6

Positieve ervaring:
We zijn heel goed geholpen vanaf het eerste telefonische contact. Vriendelijke rustige medewerker die al veel over de auto kon vertellen zonder dat er gepushed werd om een aankoopkeuring aan te schaffen. Eric belde gelijk na de keuring met een duidelijke uitleg en stuurde daarna ook een duidelijk rapport. Hij had z’n bevindingen ook al met de dealer besproken en zij waren het eens met z’n bevindingen en lossen de dingetjes die hij gevonden had netjes op. Blij dat we er ondanks de lange wachttijd voor gekozen hebben om de aankoopkeuring uit te laten voeren.

Verbeterpunten:
Op de website staat met koeieletters de claim dat ze binnen 24uur een keuring op locatie in heel Nederlan uitvoeren, dat is echt misleidend. We hebben op dinsdagmiddag gebeld voor een afspraak die pas een week later op dinsdag kon plaatsvinden. Een dagje extra kan een keer gebeuren, maar als het 168 uur duurt ipv 24 kun je zo’n claim niet maken. Vandaar ook de 6 in totaaloordeel, anders hadden ze een 8 of 9 gekregen. Tip: als je zo’n claim doet en je gaat er zó veel overheen, biedt dan een korting aan, nu moesten we én lang wachten én de volle mep betalen, jammer.

peter uit: lanjaron

Ik heb afgenomen: Aankoopkeuring + onderhandelingen

Adviseur: Overig / weet ik niet

Positieve ervaring:
alles perfect en een goed advies

Verbeterpunten:
na het aanmelden geen bericht meer gehad tot de uitslag van de keuring.

AA uit: Renkum

Ik heb afgenomen: Auto importeren

Adviseur: Nick

Positieve ervaring:
goed op de hoogte gehouden bij het aankoopproces en met eerlijke adviezen

Verbeterpunten:
wellicht nog scherper onderhandelen mogelijk. Op dit punt geen transparantie!
Verder jammer dat registratie op kenteken maar ook het importeren zelf meer tijd nodig had dan vooraf verwacht.

Jan uit: Hilversum

Positieve ervaring:
U collega Gert was zeer vriendelijk en heeft mij overal bij betrokken. Zeer deskundige man die zijn vak verstaat,

Verbeterpunten:
Voor zover ik kan bedenken niet.

Peter uit: Odijk

14-07-2018

Positieve ervaring:
Op zaterdag snel en adequaat eerste telefonisch contact, niet in de wacht gezet zoals met de verzekering.

Gert Jan

14-07-2018

Positieve ervaring:
Door de aankoopkeuring is er voorkomen dat ik een schadeauto voor een te hoge prijs zou kopen. Deskundig advies en afhandeling met de verkoper (die zijn auto dus niet verkocht) was prettig.

Verbeterpunten:
Wat stugge start van de aankoopkeuring, zou vriendelijker kunnen. Was later zeker wel het geval!

Gideon uit: AMSTERDAM

13-07-2018
7,2

Ik heb afgenomen: Mijn Autocoach Totaalpakket

Adviseur: Edward

Positieve ervaring:
Heeft er verstand van, voelt goed

Verbeterpunten:
De screening van de auto vooraf was matig, het leek alsof alleen gevraagd had of de auto in nette staat was, that's it.

Ted uit: Maastricht

12-07-2018

Ik heb afgenomen: Aankoopkeuring + onderhandelingen

Positieve ervaring:
Ik kreeg gelijk na de keuring een telefoontje met de uitslag. En onderhandeling. Zelf had ik al proefgereden en naast bevestiging van de kleine dingetjes die ik zelf kon zien, kreeg ik nog meer info over de staat van de auto. Zo was de motorkap deels (supernetjes) overgespoten vanwege steenslag. Was de auto vergrendeling rechterporties niet 100%. Kleine dingen, gelukkig geen grote dingen. Dat helpt om de knoop te kunnen doorhakken. Eric heeft er pakweg 1,5 uur aan besteed, er wordt serieus gekeken en gereden. Natuurlijk kun je geen garanties verlangen maar bij dergelijke uitgaven wil ik wel een zo betrouwbaar mogelijke auto. Dank!

Verbeterpunten:
Rapport meteen opsturen (nog steeds niet ontvangen).

Peter Bas uit: Amsterdam

11-07-2018

Adviseur: Ruud

Positieve ervaring:
Erg proffesioneel, grondig, geen tijdsdruk, goede apparatuur, volledig en vriendelijk!