Beoordelingen Mijn Autocoach BV

20-09-2018

Ik heb afgenomen: Aankoopkeuring + onderhandelingen

Adviseur: Edward

Positieve ervaring:
Edward heeft me meegenomen gedurende het hele proces waarbij we samen de auto van top tot teen hebben bekeken. Dat wilde ik ook graag, omdat ik - ondanks mijn beperkte kennis van auto’s - wel precies wil weten wat ik koop. En dat weet ik nu.

Verbeterpunten:
Ik kan de uitspraken van coach moeilijk staven (o.a. door mijn eigen beperkte kennis op autogebied). Ik ben gedwongen om af te gaan op zijn woord en hier volledig op te vertrouwen. Dat vertrouwen heb ik ook gegeven, maar ik kan niet controleren of dit terecht is.

Lucy uit: Barendrecht

19-09-2018

Ik ben een: vrouw

Adviseur: Ruud

Positieve ervaring:
Ditect geholpen om de auto advertentie te beijken voordat wij een proefrit gingen maken. Punten van aandacht meegegeven. Na beslissing direct een afspraak voor de keuring gemaakt en die kon snel ingepland worden. Direct na de keuring een telefoontje met de resultaten gekregen en toelichting. ‘S avonds een testrapport op de email gekregen. Duidelijk.

Geen

P.M> uit: Sommelsdijk

17-09-2018

Adviseur: Ruud

Positieve ervaring:
Het eerste contact was met Daan. Kwam zeer positief, vakkundig en klantvriendelijk over. Het 2e contact was met Ruud Strijbos, tevens degene die de keuring heeft gedaan. Niets dan lof over de informatie. Beide personen hebben mij nuttige tips gegeven.

Paul uit: Houten

14-09-2018

Adviseur: Overig / weet ik niet

Positieve ervaring:
Ervaren keurder. Stipt op tijd. Goed advies. Zag alles goed. Lette op dingen die ik niet had kunnen bedenken.... Na de keuring hadden we goed gevoel over de aankoop. Geen "kat in de zak"

Verbeterpunten:
Meer tijd inruimen voor werkbezoek in grote stad als bijv. Den Haag waar de keuring was. Wellicht dan meer rust en tijd om de auto op de brug/in de garage te inspecteren. Was nu wat gehaast allemaal.

D.M.J uit: Domburg

13-09-2018
7,9

Adviseur: Ernst

Steven uit: Oegstgeest

11-09-2018

Adviseur: Gert

Positieve ervaring:
Deskundig advies, aardige mensen, goede begeleiding van het proces ook. Erg tevreden!

Alan uit: Haarlem

9,7

Ik heb afgenomen: Aankoopkeuring + onderhandelingen

Adviseur: Gert

Positieve ervaring:
Ik ben echt blij met de klantvriendelijkheid en fantastische service. De medewerkers aan de telefoon hebben echt constructief meegedacht en geadviseerd. Daarna was Gert de echte held. Zo grondig heb ik nog nooit iemand een auto zien onderzoeken. Tot in de kleinste details en alles van dit type auto wist hij. Ik heb slechte ervaringen met louche garages en handelaartypes dus voor mij was het belangrijk dat ik geen kat in de zak zou kopen. Bovendien weet mijnautocoach welke garages betrouwbaar zijn en welke niet. Gert heeft me verzekerd van alles, alles perfect uitgelegd, me goed geadviseerd, en ook nog de prijs naar beneden gekregen zodat ik ruim de kosten van pakket 3 terug heb verdiend. Waarom zou je ooit zonder mijnautocoach een auto kopen?

Verbeterpunten:
Ik kreeg na het keuren sterk de indruk dat er heel weinig onderhandelingsruimte was (immers "internet meeneemprijzen") waardoor opeens al die kleine mankementen niet meer zo relevant leken (als je die toch niet kunt "gebruiken" om de prijs naar beneden te krijgen, waarom dan interessant?). Zo was ik toch (blij) verrast toen Gert toch 5% van de vraagprijs eraf wist te krijgen. Dus qua verbeterpunt misschien goed de verwachtingen managen want eerst dacht ik "we documenteren alles zodat we dat in de onderhandeling kunnen gebruiken", daarna te horen kreeg "tja het is een beetje take it or leave it" maar vervolgens uiteindelijk toch dikke korting gekregen. Eind goed al goed natuurlijk maar ik was daardoor wel een beetje op het verkeerde been gezet.

Chamin uit: Heerenveen

Adviseur: Ernst

R.E. uit: Veldhoven

Adviseur: Edward

Positieve ervaring:
Gewoon altijd doen! Begrijp niet dat mensen een auto kopen zonder een aankoopkeuring.

Verbeterpunten:
Zou niet weten wat, alles word gecontroleerd en nu al 2 keer super goed geholpen.

Vanessa uit: Amsterdam

07-09-2018
7,4

Ik heb afgenomen: Mijn Autocoach Totaalpakket

Ik ben een: vrouw

Adviseur: Overig / weet ik niet

Positieve ervaring:
De mensen van autocoach hebben alle kennis op het gebied van auto's die wij missen. Dat maakt deze dienst ideaal. Onze eisen en wensen zijn besproken. Op basis daarvan heeft autocoach een goeie top 3 (tot wij daar zelf ook tevreden over waren) samengesteld. Daarna de technische inspectie / het technisch rapport. Binnen 3 weken hadden wij een goede "nieuwe" auto die voldeed aan bijna al onze eisen. Heel blij mee!

Verbeterpunten:
Aan de communicatie kan nog wel wat gedaan worden. Zo was ons niet vertelt dat wij zelf contact op moesten nemen met de dealers voor een proefrit. Daar kwamen we pas achter toen ik zelf na een paar dagen belde om te vragen "hoe nu verder?". Degene met wie er eerder contact was, bleek op vakantie te zijn en had ons dat moeten vertellen. Ook is er na het maken van de proefritten geen contact opgenomen om te vragen hoe het is gegaan? Of we vragen hebben? Of we tevreden zijn over de aankoop? Iets meer klantgerichtheid en pro activiteit had ik wel verwacht bij het totaalpakket. Wel, moet ik zeggen, dat bij contact we altijd vriendelijk te woord zijn gestaan.