Beoordelingen Michel Doorn Rioolservice BV

Goede en snelle service

Jeroen uit: Nibbixwoud

05-03-2019
6,8

We werden uiterst vriendelijk geholpen, maar het werd uiteindelijk toch een iets grotere smeerbende dan vooraf ingeschat. Er had even mogen worden geadviseerd om het overstortventiel met stankslot in het keukenkastje af te dekken. Nu spoot daar alle stinkende smurrie ook uit en in de keuken. Leermoment voor allebei zullen we maar zeggen.

Monique uit: Grootebroek

04-03-2019

Inzake verstopte wastafel in de badkamer.
Probleem snel verholpen door aardige monteur.

bc uit: westzaan

19-02-2019

zoals je hoopt dat het zal zijn als je een loodgieter inschakelt: goed en heel vriendelijk te woord gestaan, snelle afspraak, knus snel en goed geklaard!

Albert uit: Hoorn

19-02-2019

Bert uit: Blokker

15-02-2019
9,6

Goede afspraken. Kundig personeel.
Er werd netjes gewerkt.

Aad uit: wognum

13-02-2019

Snel goed en heel erg vriendelijk.
Wij zijn heel erg tevreden.
Met vriendelijke groet. fam. Visser.

Nicolette uit: Hoogkarspel

06-02-2019
3,0

Ik lees veel positieve recensies. Helaas heb ik een ander verhaal. Vorig jaar maart is dit bedrijf bij ons geweest wegens verstopping. Drie dagen later hetzelfde probleem. Nog weer een maand later wederom hetzelfde probleem. De ‘garantie’ valt ook vies tegen, want geldt alleen voor het eerste halve uur. Afijn na drie keer geweest te zijn vorige jaar bleef er regelmatig een rioollucht te ruilen. Nu wederom hetzelfde probleem. Borrelende geiser, verstopping in de douche, bij het doortrekken van het toilet komt het water bij het wasbakje naar boven. Etc. Etc. Algehele malaise. Ondanks regelmatig spoelen met soda en geloof me, bij ons verdwijnt er geen haar of doperwt in de afvoer. Iemand een tip welk bedrijf in te schakelen?

uit: Opperdoes

21-11-2018

De monteur was erg vriendelijk en vakkundig ,..een visitekaartje voor het bedrijf.

C uit: Amsterdam

20-11-2018