Beoordelingen Michel Doorn Rioolservice BV

• Kwaliteit 9,4
  • Vakmanschap 9,5

uit: Opperdoes

21-11-2018

De monteur was erg vriendelijk en vakkundig ,..een visitekaartje voor het bedrijf.

C uit: Amsterdam

20-11-2018
9,6

m uit: hoorn

19-11-2018

Er kwam op dezelfde dag nog iemand langs netjes gewerkt en probleem is verholpen echt top!

Rien uit: Heiloo

19-11-2018

Zie e-mail

B.C.M. uit: Hoorn

18-11-2018

Op tijd en prima service

Yvette uit: Heerhugowaard

11-11-2018

Martin uit: Almere

08-11-2018

Om 8.00 uur gebeld met het probleem een verstopte keukenafvoer. Het voorstel was om de volgende dag langs te komen, maar omdat ik niet kon, kwam men nog dezelfde dag.
De monteur heeft het probleem binnen een half uur zeer professioneel gefixt, dat had ik dus nooit gekund.
Duidelijke afspraak over het bedrag wat het kost, gelijk al door de telefoon, dus geen verrassingen achteraf.
Al met al, ik ben erg tevreden.

wout uit: Hoogwoud

08-11-2018

na bellen heel snel aanwezig .
situatie besproken ook van ander lekdetectiebureau die al constateerde dat lek in kruipruimte waarschijnlijk aan de buitenzijde van muur te vinden moest zijn.
Snel rookmachine ingezet en binnen 10 minuten lek gevonden . VAKMANSCHAP IS MEESTERSCHAP. Dikke 10 voor uw bedrijf.

Gerben uit: Zwaag

02-11-2018
9,6

Na een verstopping gebeld de volgende dag meteen geholpen. Super vriendelijke monteur die duidelijk weet wat hij doet !

Als ik ooit weer een verstopping heb hoop ik dat dezelfde monteur weer langskomt

Rob uit: Enkhuizen

30-10-2018
9,8

Zeer goede en snelle service