Beoordelingen Michel Doorn Rioolservice BV

Yvette uit: Heerhugowaard

11-11-2018

Martin uit: Almere

08-11-2018

Om 8.00 uur gebeld met het probleem een verstopte keukenafvoer. Het voorstel was om de volgende dag langs te komen, maar omdat ik niet kon, kwam men nog dezelfde dag.
De monteur heeft het probleem binnen een half uur zeer professioneel gefixt, dat had ik dus nooit gekund.
Duidelijke afspraak over het bedrag wat het kost, gelijk al door de telefoon, dus geen verrassingen achteraf.
Al met al, ik ben erg tevreden.

wout uit: Hoogwoud

08-11-2018

na bellen heel snel aanwezig .
situatie besproken ook van ander lekdetectiebureau die al constateerde dat lek in kruipruimte waarschijnlijk aan de buitenzijde van muur te vinden moest zijn.
Snel rookmachine ingezet en binnen 10 minuten lek gevonden . VAKMANSCHAP IS MEESTERSCHAP. Dikke 10 voor uw bedrijf.

Gerben uit: Zwaag

02-11-2018
9,6

Na een verstopping gebeld de volgende dag meteen geholpen. Super vriendelijke monteur die duidelijk weet wat hij doet !

Als ik ooit weer een verstopping heb hoop ik dat dezelfde monteur weer langskomt

Rob uit: Enkhuizen

30-10-2018
9,8

Zeer goede en snelle service

Maarten uit: Ursem

25-10-2018

Ruud uit: Bovenkarspel

22-10-2018
7,8

Prima service! ‘s ochtends gebeld ivm verstopt riool, ‘s middags klacht al verholpen. Het ‘s ochtends afgesproken bedrag werd ‘s middags zonder extra en onverwachte kosten in rekening gebracht.

Peter uit: Twisk

22-10-2018

Zeer netjes,profecioneel,en vriendelijk geholpen echt een dikke 10 👍👍

Arnold uit: Heerhugowaard

20-10-2018

Het ging allemaal gesmeerd. Prima monteur.

Kees uit: Heerhugowaard

19-10-2018

Had een probleem met afvoer gootsteen. Ander bedrijf uit Almere via internet gebeld zijn langs geweest berekende me de hoofdprijs en uiteindelijke geen oplossing.
Via mijn broer jullie tel nr. en gebeld. Jullie kwamen langs en na een aantal minuten was het probleem helder ook met behulp van tekeningen die ik had.Wat testen gedaan en toen heeft de monteur met een frees spiraal de boel weer schoon gekregen. na afloop weer wat testen en alles liep weer prima door.
Ook de prijs hiervoor vond ik zeer acceptabel. Petje af !!