Beoordelingen MH Vloeren Roermond

• Bereikbaarheid 9,4
  • Vakmanschap 9,4
  • Garantie / nazorg 9,3

28-02-2019

Leggen goed uit wat gaat gebeuren. Werken heel nettjes.

Victor en Jeanine uit: Roermond

21-02-2019
9,8

MH Vloeren heeft een prachtige eiken vloer gelegd met vakmanschap. Tips en adviezen worden op een prettige manier gegeven. Er wordt meegedacht in datgene wat de klant wil. Heel prettig en afgestemd. We zijn zeer tevreden over het resultaat.

Bram uit: Buchten

20-02-2019

Ervaring met: Renovatie

Heel tevreden met het bedrijf. Duidelijke afspraken, goede communicatie, aardige en hardwerkende mannen hebben er voor gezorgd dat de houten vloer die ik in mijn nieuwe huis vond nu weer jaren mee kan. Heel mooi geworden!

Rob uit: Herten

20-02-2019

Ervaring met: Laminaat Vloer

N.a.v. waterschade oplossing voor de slaapkamervloer nodig...
Buiten openingstijden contact gehad, snel een afspraak gemaakt om laminaat te kiezen.
Binnen een week lag de laminaat.
Goede communicatie, aardige vaklui.

Enida en Jasmin uit: Horn

07-02-2019

Ervaring met: Beton Cire

Top service, eerlijke/goede communicatie en mooi resultaat! Heel tevreden over de vloer, bedankt!

Theo en romy uit: Roggel

29-01-2019

Ervaring met: Beton Cire

Wij bevelen zeer zeker MH vloeren aan, sterker nog, wij hebben het al gedaan. Er wordt echt vakwerk geleverd. De vloeren in de keuken, bijkeuken en hal zijn schitterend geworden. De gashaard in de kamer een pronkstuk! Mocht je twijfelen, kom gerust eens kijken naar het eindresultaat. Mannen van MH vloeren.....super bedankt en veel succes met jullie prachtige bedrijf.

fam. uit: Herten

15-01-2019

Ervaring met: Beton Cire

Het hele team is met volledige aandacht bezig om een super eindresultaat te bereiken. Missie absoluut geslaagd!!
Ze weten wat ze doen, zijn harde werkers, komen afspraak altijd correct na en zijn prettig in de omgang.

Eric uit: Dilsen-Stokkem, Belgie

28-12-2018

Ervaring met: Beton Cire

Die mannen zijn bij ons de douche komen doen. Al bij al was het 15m2 beton cire waar ze vier keer voor terug zijn gekomen omdat het proces nu eenmaal veel tijd vraagt om te drogen. Ook toen er een hapje uit de vloer bleek te zijn, zijn ze het komen herstellen. Eerst plaatselijk en toen dat niet mooi was, de hele vloer. Ik ben zo tevreden over MH vloeren dat ze in januari op mijn werk een PVC vloer mogen komen leggen.

Marc uit: Haelen

21-11-2018

Ervaring met: Renovatie

Wat een genot om met deze heren te werken. We hadden het geluk dat er door verplaatste klussen in te natte nieuwbouw 2 dagen vrij vielen om onze vloer te schuren en in 3 lagen te lakken. Dag 1 schuren en laklaag 1. Dag 2 de laklagen 2 en 3. De mannen werken niet voor een klant, ze werken alsof ze in hun eigen huis bezig zijn. Met een precisie alsof er een charmante maar strenge verloofde achter ze staat. Ze stellen hoge eisen aan zich zelf (moet goed zijn, moet mooi vlak zijn) en pas naar huis als het af is. Prima service, realistisch flexibel maar belangrijkste: prachtig resultaat. Top!

Michel uit: Roermond

31-10-2018

Ervaring met: Laminaat Vloer

Vakkundig en snel gelegd, met eerlijk advies.